İstanbula taşındığımız tam 2 ay olmuştu. Ve ben şimdi yeni kolejime başlayacaktım. Gözlerimi açtığımda hava aydınlıktı hemen yatağımın yanında ki sehpamdan telefonumu aldım biraz oyalanmaya başladım "Ay çok heyecanlıyım. Ama içimde anlam veremediğim bir korku var ya alışamazsaammm" diye söylenirken ablamın odaya girmesi bir oldu. "Gene niye korktun"dedi bana. "Odaya pat diye girdiğinden olabilir mi ablacım" dedim. "Hahahah korkmadığın bir ben kalmıştım o da oldu sanırım"dedi. "Abla ya bugün koleje beni sen mi bıraksan"dedim. "Tamam zaten benim de çarşıda işlerim var onları hallederim"dedi. Sevinçten yatağımdan doğrulup ablama bir öpücük kondurdum. Şaşkınlıkla yüzüme bakarken ne söyleyeceğini dinlemeden lavaboya koştum çünkü hazırlanmam gerekti çünkü bugün kolejin ilk günü ve geç kalmamam gerekirdi. Hemen elimi yüzümü yıkayıp çabucak aşağı indim kahvaltıya. Sonra yukarı çıkıp üstümü giyindim. ( Açelya'nın gidyikleri fotoğraftaki👇👇👇)
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
Sonra hemen dişlerimi fırçaladım. Makyaj olarak eyeliner,rimel ve hafif bir ruj sürdüm makyajımı da tamamladıktan sonra saçlarımı yapmaya başladım. Saçlarıma dalgalı bir şekil verdim. Çok hoş duruyordu. Her şeyim her şeyimle çok uyumluydu. Çantamı da alıp hızla aşağıya indim Ablam da hazırlanmıştı beni bekliyordu. Anneme öpücük verdikten sonra evden çıktık. İkizim yani Demir yürüyerek gelecekmiş o yüzden bizimle gelmedi. Kolej evimize biraz uzaktaydı ama arabayla erken geldik. Ablam arabasını kolejin önünde durdurdu ve bana öpücük verdikten sonra arabadan indim. Koleje dışarıdan baktım ve muhteşm görünüyordu üstelik kocamandı. Hani çok heyecanlanınca birden karnınıza ağrı girer ya aynen öyle oldu şuan sonra hemen geçti. İçeriye girerken içimden umarım günüm güzel geçer diyordum. Hiç etrafıma bakmadan müdürün odasına doğru gidiyordum. Birine çarpmamla korkmam bir oldu. Bana arkasını döndüğünde derin bir iç çektim rahatlık hissiydi. Çarptığım çocuk ikizim Demir'di. Müdürün odasına konuşa konuşa gittik beraber. Önce kayıt işlmlerimizi yaptık işlerimiz bitince sınıfımızı öğrenip bulmaya koyulduk. Aynı sınıfa düşmüştük ve çok mutluydum. Sınıfı bulup kapıyı tıklattım "gir" deyince içeri geçtik. Tüm gözler üzerimizdeydi ve ben bu durumdan oldukça çekiniyordum. Ders kimyaydı öğretmen " Hoşgeldiniz çocuklar sanırım yeni öğrenciler sizsiniz" dedi. Bizde başımızı evet anlamında salladık. " Kendinizi tanıtın"dedi hoca. Söze ilk Demir girdi hiç çekinmezdi ve oldukça konuşkan biriydi. Sonra sıra bana geldi " Ben Açelya Karahan. Demir'in de dediği gibi biz ikiziz. En sevdiğim ders kimyadır. Müzik dinlemeyi ve resim çizmeyi çok severim." Dedim. Sonra pencere tarafında en arka sıranın bir önüne geçip oturduk. Sevdiğim ders olduğu için hemen dersi dinledim. Öyle dalmıştım ki derse zilin çaldığını bile anlamamıştım taakii Demir'in beni dürtmesine kadar. Sonra " Ben kantine inicem gelecek misin" diye sordu Demir. Bende olur dedim ve kantine indik.
_____
Merhaba arkadaşlar bu benim ilk ve yeni kitabım. Öncelikle daha yeni bir kitap olduğu ve ilk defa yazdığım için eksiklikler olabilir. Lütfen bu eksiklikleri yorumlarda belirtirseniz ben de düzeltmeye çalışacağım. Ve yarın yepyeni bölümler atacağım.🙏🙏🙏🙏
Desteklerinizi bekliyorum🙏Lütfen yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın🙏
Seviyorum sizleri hoşçakalın. 👋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERDEM KOLEJİ
Teen FictionYeni kolejinde acaba neler bekliyor bu ikizleri ? 😉 İkizi,ablası ve Açelya kolejden sevgili edinir. Açelya'nın başına gelmeyen kalmaz. Ama zamanla onların da üstesinden gelir.