Gözlerimi araladığımda önümde asılan siyah küçük ir ip yumağı gördüm. Gözlerimi daha da araladığımda yerimden doğruldum. Ve dikkatlice ona yaklaşıp baktığımda... Bir örümcek olduğunu anlamamla çığlığı bastım. Hem geriye doğru kaçarken kollarımdan tutuldum. Arkamı döndüğümde Batu şaşkınca bana bakıyordu. "Şey... pardon uyandırdıysam. Ben.... Çok özür dilerim. Örümcek görünce korktum bir an." dedim mahçupça. "Günaydın. Zaten uyanmıştım telefonumla uğraşıyordum." dedi Batu. "İyi o zaman." dedim bende gülerek. Uyandırdım diye üzülmüştüm şimdi rahatladım. "Burda bir yerde nehir gibi bir şey varmıdır ? Elimizi yüzümüzü yıkamak için." dedim. "Bilmem. Hocalar hazır su getirmişlerdi onları sırayla dökeriz birbirimize." dedi Batu. "Tamam, olur." dedim. "Sen su getir ben de üstümü değiştireyim. Aman çadırı da kolla kimse girmesin." dedim Batuya. "Tamam." dedi Batu ve çadırdan çıktı. Bende çantamı açıp giysi çıkardım. Gündüzleri hava çok sıcak oluyordu geceye göre. Bugün dünden daha sıcaktı o yüzden üzerime hafif şeyler seçtim. (Açelya'nın kombini👇👇👇👇👇👇👇👇👇)
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
Makyajımı çıkarmamıştım dün unutmuştum. Allah bilir yüzüm ne haldeydi. "Açelya giyindin mi ?" dedi Batu. "Evet evet gelebilirsiniz." dedim Batuya. Batu içeri girdi. Ben ona arkam dönük eşyalarımı katlayıp çantama koyuyordum. Önüme dönmemle gözlerimi kapamam bir oldu. Batu üzerini değiştiriyordu. Evet sadece üzerini. Çocuğun ne baklavaları vardı öyle ya. Bu düşüncelerime uçan tekme savurup gözlerimi açtım. Batu kahkaha içerisinde bana bakıyordu. "Ne oldu ?" dedim. Gülmekten cevap veremiyordu resmen. Bu son lafıma daha da kahkaha atmıştı. Hayır anlamadım bu kadar komik olan şey ne yani. "Neye gülüyorsun ya delirtmesene insanı." dedim sakince. "Hiç....bir...şey. " sadece bunları diyebildi kahkahalarının arasından. Sinirle çadırdan çıktım. Çıkmamla yere kapaklandım. Çünkü Batu taş kafası su bidonunu tam çadırın önüne koymuş. Yerden zar zor kalktım. Üstüm başım çamur olmuştu. "Of ya offf." diye sinirlenerekten çadıra girdim. Kahkaha atmayı kesmişti taakii beni görünceye kadar. "Çık dışarı Batu !" dedim öfkeyle. Gerçekten şuan sinirden ağlamak üzereydim. "Tamam tamam kızma ya." dedi Batu dudaklarını gülmemek için bastırarak. "Çık dedim sana Batu." dedim bir kez daha bağırarak. Batu çadırdan gülerek çıktı. Çıktı çıkmasına da büyük bir gürültüyle hemen çadırı açıp dışarı baktım. Batu yerde duruyordu. Büyük bir kahkaha patlatıp yanına koştum. Onu sinir etmek için daha da büyük kahkahalar atıyordum. "Gülme komşuna gelir başına bay taş kafa." dedim Batuya. "Ha ha ha çok komik." dedi Batu ciddileşerek. Bense hâlâ kahkaha atıyordum. Çadırın içine koşup girmeden "Sakın çadıra girme üstümü değiştiricem !" dedim. Islak mendille üzerimdeki çamurları silip üzerimi değiştirdim. (Açelya'nın kombini👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERDEM KOLEJİ
JugendliteraturYeni kolejinde acaba neler bekliyor bu ikizleri ? 😉 İkizi,ablası ve Açelya kolejden sevgili edinir. Açelya'nın başına gelmeyen kalmaz. Ama zamanla onların da üstesinden gelir.