Bu onun sesiydi...
Şükür Batu gelmişti. Ve elektrikler de.
"Açelya iyi misiniz ? Benim Batu kapıyı açın." dedi.
"Tamam. Biraz beklemen gerek." dedim.
Yatağı tek başıma kaldıramazdım. O yüzden Almira'yı uyandırdım.
Yatağı çekip kapıyı açtık. Batu ilk beni süzdü sonra da Almira'ya baktı. Almira'ya yaklaştı ve eliyle çenesini kaldırdı.
"Ağladın mı sen ?" dedi. Ve Almiraya sarılmak için ellerini kaldırdı. Almira direkt bana baktı şaşkınca. Bende karşılık vermesi için göz işareti yaptım. Ne kadar istemese de zorla sarıldı. Çok anlayışlı bir kızdı.
Almira hızla Batu'dan çekilip yanıma geldi. Batu şaşkınca baktı ona.
"Korkmanızı gerektiren bir durum yok. Zaten ben eve gireni bulup hallettim. Gözüm sizin evinizde olacak kızlar. Birşey olursa beni ararsınız." dedi Almira'ya bakarak. Bense gözlerimi ona dikmiş dinliyordum. Bu düşüncelerime uçan tekme savurup bir hızla soru sordum. Bir anda çıktı ağzımdan. Hiç konuşmayacak mıydık ? Arkadaştık sonuçta.
"Kimmiş eve giren ?" dedim. Şaşkınca bana baktı. Ardından surat ifadesini düzeltip yere baktı ve konuşmaya başladı.
"Eren girmiş. Bidaha giremez zaten. Neyse hoşçakalın." dedi ve merdivenlere yöneldi. Kapıya bile bakmadan direkt odama yöneldim. Eren'in bu kadarını da yapacağını beklemiyordum doğrusu. Pislik şey. Almira'da odaya girip kapıyı kapattı ve yatağa karşıma oturdu.
"Açelya.... Hâlâ Batuyu sevmediğine emin misin ?" dedi bana. Bunu anlamıştım ki Batuyla biz zıt kutuplarız. Birbirimiz olamayız. Anlaşamıyoruz.
"Evet eminim. Allah hayırlı kısmetler çıkarsın karşısına." dedim. Almira gülmeye başladı. Tip tip baktım.
"Neye gülüyorsun ?" dedim.
"Hiiç.." dedi gülerek.
"Ama benim kafamı dağıtmak için buradayız dimi ?" dedim sorarcasına.
"Tabii." dedi ve telefondan müzik açtı. Ayağa kalkıp dans etmeye başladı. Ellerimden tutup beni de kaldırdı. Az önce ne yaşadık şimdi ne yaşıyoruz resmen evimize en tehlikeli biri girmişti ve biz şuan dans ediyorduk. Kafayı yemiştik gerçekten. Benim zaten yerinde değildi de Almira'dan beklemezdim. O kadar çok korkmuştu ki..
"Ayy benim çok uykum geldi ya çok yoruldum." dedi Almira dansını yeni bırakarak.
"E tabii yorulursun kaç saat oynadın." dedim gülerek. Tamamen kafamdan çıkmıştı Batu şuan.
"Ay kilo verdiğimi düşünüyorum. Sizde baskül varmııı ?" dedi heyecanla. Öyle sevimli bakıyordu ki.
"Hahah. Var tabii." dedim ve armut koltuğumdan kalkıp dolaptan çıkarttım. Yere koyup çalıştırdım.
"Gel çık bakalım." dedim ve armut koltuğuma geri oturdum. Zıplaya zıplaya baskülün kenarına geçti. Şaşkınca baktım ona tuhaf tuhaf hareketler yapıyordu.
"Almira.. n'apıyorsun ?" dedim tek kaşım havada.
"Isınma hareketleri yapıyorum... Şim..şimdi de.. egzersizlere geçtim. Çok az yapcam ya. Eğer tartıda kilo vermediğimi görürsem üzülürüm." dedi ve yorulduğundan nefes nefese zar zor konuştu.
"Hııı..peki." dedim.
Isınma hareketlerini yapmış ardından squat, mekik, ağırlık kaldırma -ne alakaysa- şınav ve son olarak zıplayıp koşarak odayı turladı basküle öyle çıktı. Kanter içinde kalmıştı. Canım benim ya onun bu haline gülesim gelmişti. Gözlerini kapattı ve beni çağırdı.
"Açelyaa. Kaç kiloyum sen bak. Daha geçen 53 kiloydum." dedi. Koltuğumdan kalkıp basküle baktım. Büyük bir kahkaha patlattım. Şaşkınca gözlerini açtı hâlâ baskule bakmıyordu direkt bana baktı;
"Ne.. kilo verememişmiyim." dedi üzüntüyle.
"Tam üç kilo vermişsin Almiram." dedim. Gülerek. Halbuki bur bir kilo bile verememişti. Gerçekten mi deyip boynuma atladı. Ne kadar da saf ne kadar iyi bir kızdı.
Baskülü dolaba koyup armutuma oturdum. Almira'da yatağa uzanmış ellerini karnında birleştirmiş tavana bakıyordu.
"Artık uyusak mı benim çok uykum geldi. Yalnız kapı kapalı pencere kapalı ben boğulurum sineklikli pencereyi aç yatmadan." dedi ve yorgana gömülüp yatağımda yatmaya devam etti. Bende onun için hazırladığım yer minderinde yattım. Biraz sohbetlerle uykuya daldık. Bugün çok kötü geçmişti umarım yarın iyi geçerdi..
______
Merhabalar. Nasılsınız okul nasıl gidiyorr ?
Herkes hangi okulda okuduğunu ve nerde yaşadığını yazsın bakalım nerelerden okunuyoruz. 😚😄
Sizleri seviyorum canımcım okuyucularım. Hoşçakalın. 👋❤️😍😘😚☺️🤗🤩...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERDEM KOLEJİ
Teen FictionYeni kolejinde acaba neler bekliyor bu ikizleri ? 😉 İkizi,ablası ve Açelya kolejden sevgili edinir. Açelya'nın başına gelmeyen kalmaz. Ama zamanla onların da üstesinden gelir.