2. BÖLÜM

198 7 1
                                    

Ben kendime sıcak çikolata aldım Demir'de kahvesini aldıktan sonra hemen boş masaya geçip oturduk. Biraz sohpet ettik. Sonra ben telefonumu çıkarıp onunla oyalanmaya başladım. Demir'de aynı şeyi yapıyordu o da kendi telefonunu çıkarmış oyun oynuyordu. "Demir ben lavaboya gidip gelicem" dedim. Demir'de "tamam" dedi. Allah'ım ben şimdi lavaboyu nasıl bulacaktım kocaman okulda diye söyleniyodrdum hem de lavaboyu arıyordum. Çıktıkça çıktım katları. Bulamayınca da "Lavaboyu yapmayı unutmuşlar bu okulda" dedim. Tam arkamı döndüm ki bir çocuk arkamda dikilmişti. Çok korkmuştum üst katlarda ki sınıflar boştu ve hiç kimse yoktu ikimizden başka. Ben tam kaçmayı planlarken dudaklarını araladı ve "Sanırım siz okulda yenisiniz. Öncelikle benim adım Batu. Batu Bastık. Lavabo ikinci katta" dedi. Ben çocuğa şaşkınlıkla bakarken o da bana bakıyordu. Sonra hemen "Teşekkür ederim" dedim ve alt kata indim koşar adımlarla. Zil çoktan çalmıştı ve ben lavaboya gitmek yerine sınıfa gittim. Sırama geçtiğimde ne Demir vardı ne de eşyaları. Kesin kaçtı bu gene dedim içimden. O sırada bir kapı tıklatma sesi geldi. Hoca "gir" dedi. Kapı açılır açılmaz şok geçirdim. Az önce karşılaştığımız çocuk Batu gelmişti. Ve biz onunla aynı sınıftaydık. Batu direkt beni gördü sınıfta ve gözlerini benden ayırmadan konuştu hocayla. Bir tek benim yanım ve arka sıra boştu. Allah'ım lütfen yanıma gelmesin diye iç geçirirken tam yanıma oturdu. Ve bana döndü göz kırptı. Çocuk çok yakışıklıydı ama gıcık olmuştum. Ben hemen gözlerimi ondan kaçırıp derse odaklanmaya çalıştım. Ders çok sıkıcı geçiyordu. Kafamı bir türlü derse veremiyordum. O sırada Batu defterimi kendine çekti ve bir şeyler yazmaya başladı. Sonra bana uzattı. Ben ne yazdığını okumaya çalışıyordum ve diyordu ki "Benim adımı biliyorsun ama ben seninkini bilmiyorum ?" yazılıydı. Bende hemen altına "önemi mi var "yazdım. Ve güldü o da yazmaya başladı "Evet önemi var" dedi. Bende hemen altına "Adım Açelya. Bu kadarı yeterlidir umarım. Ayrıca sen çok inatçı bir insana benziyorsun."dedim. Ve az daha sesli kahkaha atacaktı kendini zor tuttu. "Yeterlidir Açelya Hanım" dedi. Bende onun bana "Açelya Hanım" yazmasına güldüm. "Peki Batu Bey." Dedim. Sonra güldü ve bana döndü ben zaten ona bakıyordum o da bana bakınca hemen gözlerimi kaçırdım ama o hâlâ bana bakıyordu. Sonra hoca"Kim yapmak ister bu soruyu" dedi. Ve kimsden söz çıkmayınca hoca "O zaman ben seçiyorum" dedi. Ve beni işaret etti."Sen kalk ve çöz" dedi. Kahretsin dersi dinleyememiştim nasıl çözecektim. Tam geçerken Batu bana bir şeyler fısıldadı. "X=25  C°=2 yaz"dedi. Ben de güldüm ve tahtaya geçip dediklerini aynen yazdım sonra hoca işlemime baktı ve doğruydu sonra başka soru için başkalarını kaldırırken sırama geçtim. Batuya döndüm ve gülümseyerek "Teşekkür ederim" dedim. "Rica ederim" dedi ve o da gülümsedi. Sonra zil çaldı. Batu "Biraz konuşalım mı" dedi. Bende salak gibi hiç bir şeye hayır diyemiyordum. "Olur." dedim. Ve bahçeye çıkıp banklardan birine geçtik. Batu tam bir şeyler diyecekken yanımıza sarı saçlı bir erkek geldi. Batu dediki "Bu benim en yakın kankamdır. Adı Eren. Eren bu da Açelya." Dedi. Sonra Eren gülerek bana döndü sonra    Batuya baktı. "Oo kardeşim ben sizi bölmiyim."dedi. Ben o sırada belli ettirmeden güldüm sonra ciddileştim. Batu "Aynen kardeşim. Çıkışta bekle beni bize gidelim." dedi. Eren'de "olur abi."dedi.

______

Merhaba arkadaşlar. Diğer yeni bölümü de birazdan atacağım.

Lütfen beğendiyseniz oy kullanın ya da bunu yorumlarınızda belirtin.🙏❤️

Sizleri çok seviyorum ve okuyan herkese teşekkür ederim. Hoşcakalın yeni bölümde görüşmek üzere. ❤️😘👋

ERDEM KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin