Gözlerimi açtığımda Batu hâlâ yatağımdaydı. Hemen doğrulup şaşkınca Batuya baktım.
"Batu, senin yatağımda ne işin vaaarr !" diye ciyaklamaya başladım. Batu korkuyla yerinden sıçradı çünkü yüksek sesle bağırmıştım.
"Nee..n'oluyo. Açelya bir sakin ol." dedi Batu uyku mahmurluğuyla.
"Yatağımda ne işin var Batu dedim sana !"
"Dün sen omzumda uyuya kalınca seni uyandırmak istmedim. Bende uyuyakalmışım sonra. Uyanınca senide odana yatırdım. Yorgunluktan merdivenlerden de düşürecektim seni az daha. Ardından gök gürledi ve yağmur yağmaya başladı. Ben tam çıkarken 'Çok korkuyorum. Uyuyana kadar yanımda kal lütfen.' deyince yanına yattım uyuyana kadar kalıp gidicektim zaten. Ama uyuyakalmışım. Çok özür dilerim." dedi.
"Ben.. şimdi hatırladım. Çok pardon. Ama küçüklüğümden beri gök gürültüsünden çok korkarım. Sadece gök gürültüsü olsa. Her şeyden korkuyorum ben." dedim ve güldüm.
"Ben lavaboya gidiyim." dedim ve odanın içindeki lavaboya girdim. Makyajımı da temizlememiştim. Allah'tan akmamıştı buna şaşırmıştım çünkü normalde hep akardı. Bugün kendimi sırf bu yüzden çok şanslı hissettim ve güne enerjik başladım. Hızlıca makyaj temizleme suyumla yüzümü yıkadım. Havluyla güzelce temizledim. Odaya geçtim. Saçlarımı özensizce tepeden topladım. Üzerimi değiştirdim ve makyajımı yapmaya başladım. (Açelya'nın giydiği elbise👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇)
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
Eyeliner, rimel ve pembe bir ruj sürdüm. Topladığım saçlarımı açtım. Topuz yaptığım için daha da dalgalı olmuştu. Saçlarımı salık bıraktım. Parfümümü de sıkıp aşağı indim. Merdiveni indiğim gibi mutfaktan gelen mükemmel kokuları aldım. Mutfağa doğru ilerledim sessizce. Batu yemek yapıyordu. Ses çıkarmamaya çalışarak onu izliyordum. Gülmek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Oo kahvaltı mı hazırlıyor benim taş çoocuumm." diyerek içeri girdim. Ve masadaki salatadan bir tane ağzıma attım. Bir tane de Batuya yedirdim.
"Dünkinin bem hazırlayamamıştım bari kahvaltıyı hazırlayayım dedim." dedi Batu.
"Ellerine sağlıkk canımm beniimm." diye bağırdım gülerek. Ve birlikte sofraya oturduk.
"Afiyet olsun." dedi gülerek ve kahvaltımızı yapmaya başladık.
Sohbetler ederek bitirdik kahvaltımızı.
"Ben lavaboya gidip dişlerimi fırçalıyım." dedim ve ayağa kalktım.
"Tamam canım bende üzerimi değiştireyim." dedi ve ayaklandı o da. Koşarak lavaboya girdim ve dişlerimi fırçalamaya başladım. Rujumu sürdüğümü unutmuştum ve ruj dudağım haricinde her yere yayılmıştı. Makyaj temizleme suyumla güzelce temizleyip tekrar rujumu sürdüm. Bana makyajın akmasını engelleyen spreylerden lazımdı kesinlikle evimde bulundurmalıydım. Ardından lavabodan çıkıp Batu'nun yanına aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERDEM KOLEJİ
Teen FictionYeni kolejinde acaba neler bekliyor bu ikizleri ? 😉 İkizi,ablası ve Açelya kolejden sevgili edinir. Açelya'nın başına gelmeyen kalmaz. Ama zamanla onların da üstesinden gelir.