7. BÖLÜM

58 3 0
                                    

Sabah telefonumun alarmıyla uyandım. Yatağımdan yavaşça doğrulup lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Hemen kahvaltı sofrasına oturdum. Bugün çok enerjiktim. Hızla kahvaltımı yapıp yukarı çıktım. Lavaboya girip dişlerimi fırçaladım. Bugün kendime özen gösterecektim. Hemen dolaptan üstüme en güzel kıyafetlerimi seçip giyindim.(Açelya'nın giydikleri👇👇👇👇👇👇👇👇)

(Açelya'nın giydikleri👇👇👇👇👇👇👇👇)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆

Tam okula layık bir kıyafetti. Okula başladığımdan bu yana tek pantolla giden bendim. Hem bana da farklılık olmuş oldu. Sonra hemen aynanın karşısına geçip saçlarıma maşa yaptım. Harika duruyorlardı. Hemen makyaja geçtim. Eyeliner,rimel,hafif bir ruj ve çok hafif bir farla makyajımı tamamladım. Sandalyeden kalkıp çantama telefonumu ve kulaklığımı atıp aşağı indim. Evde temiz botlarımı giymiştim zaten o yüzden anneme haber verip hızla evden çıktım. Batu kapıda arabanın içinde beni bekliyordu. Koşarak bindim ve yanağına bir öpücük kondurdum. "Günaydın canım. Ne bu enerji ?" dedi gülerek. "Günaydınnn. Bilmemmmm." dedim gülerek ve göz kırparak. Aslında ona dünle ilgili sorular soracaktım ama keyfimizi kaçırmak istemedim. Arabada havadan sudan konuşurken okula geldik. Arabayı her zamanki gibi park etti ve kapımı açtı. Hızla arabadan indim. Batu yanıma geldi ve elini omzuma attı. Birlikte sınıfa çıktık. Yerimde duramıyordum resmen. Sahiden bu enerji nereden gelmişti bana böyle ? Sıramıza geçip oturduk. Hoca gelene kadar sohbet ettik. "Bugün boş musun ?" dedim. "Hayır kıvırcığım." "Süper o zaman." dedim sıramdan zıplayarak. "Bugün bize gel. Annem evde yok birkaç günlüğüne dayımlarda kalacak. İkizim ve ablam zaten sorun etmez." dedim. "İyi,peki. Kaçta gelmemi istersin ?" dedi. "Okul çıkışı gidelim işte." dedim. "Peki." dedi. Belli ki o da sevinmişti. Ona muzlu puding yapacaktım. Ayy şimdiden ağzım sulandı. "Ama gitmeden markete uğrayalım." dedim. "Olur." dedi. O sırada hoca girdi derse.

Derslerim çok eğlenceli geçmişti bugün. İlk defa sıkılmamıştım. Batuyla birlikte son dersten çıkmış markete ilerliyorduk. Markete girince direkt puging reyonuna gittim. 3 tane muzlu oudin aldım. Hemen ardından manav kısmına ilerleyip oradan da muz aldım. Kasaya ilerledik. Batu da peşimde dolanıyordu. Ben çantadan para çıkaracakken Batu kasiyere parayı uzatıp aldıklarımı poşete koydu. Şaşkınca baktım ona. "Neden böyle birşey yaptın ben öderdim." dedim. "Hiç gerek yok sevgilim." dedi ve poşetlerle arabaya yöneldi. Bu çocukla işim zor diye söylendim arkasından gülerek. Arabaya geçtik. Eve doğru yola çıktık. Eve vardğımızda çantamdan anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım. Batuyma eve girdik. Batu mutfağa poşetleri bırakırken ben ablamın odasına çıktım. Kapıyı tıklatıp içeri girdim odasında yoktu. Benim odama girdim orada da yoktu. Sonra Demir'in odasına baktım. Demir de yoktu. Sanki anlaşmalı gibi ikisi de yoktu. Odama girip üstümdekileri makineye attım. Altıma eşofman üstüme de kısa bir büstiyer giydim. Çokta kısa değildi iki üç parmak falan. Saçımı da bir lastikle topuz yapıp bandanamı taktım. Çantamdan telefonumu alıp hızla aşağı indim. Batu koltukta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. "Evde hiç kimse yok." dedim. "Eve geldiklerinde yanlış anlamazlar dimi ?" dedi. "Yok yok. Ben şimdi ablamı arayıp haber vericem zaten." dedim. Telefonumu açtığımda ablamın WhatsApp'tan mesaj attığını gördüm. Hemen üzerine tıkladım.

ABLİŞKOM 😇 ;
TATLIM BUGÜN EGEHANLA BULUŞUCAZ EVE GEÇ DÖNERİM HABERİN OLSUN. BİR ŞEY OLURSA HEMEN BENİ ARA.

Yazıyordu. Bende "tamam" yazıp gönderdim. Telefonumdan Demir'i aradım. "Alo. Neredesin ?" diye sordum. "Hımm. Tamam anladım hoşçakal iyi eğlenceler." deyip kapattım. "Ne olmuş, neredelermiş ?" diye sordu Batu. "Ablam arkadaşıyla bumuşacakmış." diye yalan attım çünkü ablamın Egehan hocayla sevgili olduğunu Batuya desem ablam beni keserdi. "Demir de arkadaşına kalmaya gitmiş." dedim. Ama bu gerçekti. "Anlaşılan evde tekiz." dedi ve göz kırptı. Bende gülerek mutfağa geçtim Batu hâlâ telefonuyla uğraşmaya devam ediyordu. "Batu film bulsana izleyelim." dedim. "Korku mu olsun romantik mi ?" dedi. Ben romantik izlesem hemen ağlardım çok duygusal bir yapıya sahibim. O yüzden korkuyu tercih ettim. "Korku olsun. Ama çok korkunç olmamak şartıyla" dedim. Eğer çok korkunç olursa gece yatamazdım. "Ben varım yanında korkma." dedi. Gülümsedim. Hemen pudingimi yapmaya koyuldum.

Pudingim soğuyunca tek tek kaselere döktüm. Üzerlerine muz kesip koydum. Birine hindistan cevizi birine fındık serpiştirdim. Küçük tepsiye koydum yanına bir de tatlı kaşığı koyup içeri gittim. Batu filmi ayarlamış beni bekliyordu. "Filmin adı ne ?" dedim ağzıma bir kaşık pundig atarak. "Truth or dare" yani doğruluk mu cesaretlik mi. "Tamam başlatabilirsin." dedim. Tam filmin en korkunç yerinde kapı çaldı. Ben korkudan çığlık atarak Batuya sarıldım. Korkunca ne yaptığımı bilmiyordum. Ayaklarımı da kendime çekip iyice sokulmuştum Batu'nun kucağına. Batu kahkaha atarken hemen kendimi toparladım. Kapı birkez daha çalınca koşarak açtım. Ablam gelmişti. "Hoşgeldin ablacım." dedim. "Hoşbulduk fıstığım." dedi. İçeri geçince gördüğü manzarayla şaşkınlık geçirmişti. Kısa süreliğine. Sonra bana döndü ve gülerek göz kırptı. "Hoşgeldin Batucum." dedi ablam. Batu da ablama gülerek "Hoşbulduk Başak Hocam." dedi. "Neyse çocuklar siz keyfinize bakın. Ben odamdayım." dedi son cümlesini bana bakarak dedi. Bende Batu'nun yanına geçip filme kaldığımız yerden devam ettik. Film gerçekten korkunç ve iğrençti.

Filmi bitirdikten sonra Batu evine gitti. Bende etrafı toplayıp odama çıktım. Üstümdekileri katlayıp geri yerine koydum. Dolabımdan pandamı şortlumu giyindim. Yatağa uzanıp telefonumla oyalanmaya başladım. Tam lavaboya gidecekken odaya ablam girdi. Yatağıma gelip oturdu. Sevinçten içi içine sığmıyordu. "Bugünki buluşmamız harika geçti Açelyaa." dedi heyecanla. "Yaa gerçekten mi. Ne yaptınız ?" dedim bende heyecanla. "Kafede oturup kahve içtik. Sohbetler etmeye başladık. Bu benim ilk randevumdu. Gerçekten çok heyecanlıydım." dedi. "Ah ne güzel." dedim ablama içten gülümsemeyle. Gerçekten çok mutlu olmuştum bende. "Ee siz ne yaptınız evde ?" dedi ablam konuyu bize çekerek. "Hiiç. Puding yaptım sonra film izledik." dedim. "Hımm. Ne filmi izlediniz ?" dedi ablam. "Korku filmi. Truth or dare." dedim. "Ayy ne romantik. Kesin sen korkup sarılmışsındır." dedi ablam gülerek. "Sen en korkunç anda kapıya birden vurmasaydın böyle birşey olmayacaktı." dedim gülerek. O da güldü. "Ablacım şimdi ben yatıcam sana iyi geceler." dedim lavaboya ilerledim. Hemen makyajımı temizledim. Odaya girince ablam hâlâ odadaydı. "Açelya. Bugün birlikte yatalım mı ?" dedi ve yatağıma sokuldu. "Hahahah. Tamam." dedim. Çift kişilik yatağım vardı. İkimiz de rahatlıkla sığdık. Telefonumu yataktan alıp sehpaya koydum ışığı da kapatıp yattım. "İyi geceler abloşum." dedim. "İyi geceler prensesim." dedi. Ve uykuya daldık.

ERDEM KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin