Reggel arra keltem, hogy Nikol a nyakamat puszilgatja és a hajammal játszik.
Szia. - súgta a fülembe. Én válaszul csak a nyakába fúrtam az arcomat és morogatm egyet.
- Állmos vagyok fordultam el tőlle, de utánnam jött és szorosan átölelt. A tegnapnak köszönhetően csak egy bugyi meg egy nagy póló volt rajtam, ami alá akadálytalaul siklott keze és a hasamat kezdte simogatni. Próbálltam kihúzni onnan a kezét, de gyengének bizonyultam, mert csak édes nevetése hallatszott miközbe keze már mellemmel játszadozott. Nikol hirtelen magárarántotta a takarót és eltünt alatta. Türelmesen vártam, hogy mi fog törtenni, már majdnem vissza is aludtam, de arra nem számítottam, hogy a combom belső felét fogja elkezdeni puszilgatni.
A hirtelen jött érzéstől még fel is nyögtem. Egyre haladt feljebb a puszikkal, de a medencecsontomnál megállt és elkezdte kiszivni. A pólómat feltolta a nyakamig, igy telejesen szabad volt az útja a mellemhez. Elkezdte kényeztetni a nyelvével, csókokkal, nyalásokkal, harapásokkal halmozta el őket, majd egy kicsit erősebben rámarkolt, mire újjra felnyögtem és megszoritottam az oldalát. Mostmár egy kicsi álom se volt a szemembe,mégis becsukott szemmel vártam a folytatásra.- Szia gyönyörű feleségem. -bukkant fel végre a takaró alol a feje és azonnal egy reggeli üdvözlő csókra kérte fel ajkamat.
- Jóreggelt életem. - adtam puszit az ajkára és lenyúltam a kezéért ami már a nőiessegem felé tartott. Csupasz derekára vezettem a kezemet és egy jó szoros ölelésbe húztam.
- Ma reggel nagyon be vagy indulva.
- mondtam mikor már a nyakamat csókolgatta.- Ha már este nem volt erőm kényesztetni téged akkor pótoljuk be most. - mosolygott rám az ellenálhatatlan félmosolyával.
- Benne vagyok rántottam magamhoz erősen és hatátozottan megcsókoltam. Hátranyultam a melltartója kapcsához és pár perc múlva már repült is a szoba valamelyik sarkába. Megfogtam a nyakát és a derekát, majd egy határozott mozdulattal magamalá gyűrtem, hogy csipőjére üljek és végignézhessek lélegzetelálító testén. Fejemet az ő feje felett támasztottam meg, lattam hogy mekkora vágy él a szemébe, hogy kíván és ahogy kapkodta a levegőt is arra utalt, hogy sikerült eléggé felhúznom. Felhajolt hogy megcsókolhasson, de nem engedtem neki. Állát megfogtam és kicsit erőszakosan oldalra fordítottam. Puszikkal halmoztam el a nyakát. Megunhatta, amit csinálok mert ellökött magától és felémmászott. Egy mozdulattal vette le rólam a bugyit és hajolt a lábaim közé. Nem tétovázot sokat egyből belémnyalt. Az orgazmus szélén voltam amikor abbahagyta és felhajolt, hogy megcsókoljon. Már nyúlt volna újjra a lábaim közé amikor elkezdtek kopogtatni az ajtón. Egy pillanatra megfagyott bennünk a levegő, hisz teljesen meszetelenül egymásba gabajodva vagyunk az ágyba, és letagadhatatlan, hogy mit csinálunk éppen, de hamar rájottünk, hogy este kulcsra zártuk az ajtót, így fellélegeztünk. Egy pár perccel később két az előzőnél hangosabb dörömbölés hallatszott.
- Ki kéne nyitnunk. - lihegtem, mert Nilol körkörös mozdulatokkal izgatta a nőiességemet.
- Biztos hogy nem. - nyögött a számba, mikor fenekébe markoltam.
- Csajok hallatszódott mostmár egy kiabálás is a kopogtatáshoz.
Elhúzódtam Nikoltól, de ő jött utánnam teljesen belém csimpaszkodva, az ajkamat harapdálva.- Légyszi ne. - biggyesztete le az ajkát.
A földön megtaláltam a pólóját, így gyorsan magamrakaptam, de amint kidugtam belőlle a fejemet Nikol előttem termett, felkapott az ölébe és az ágy felé lépkedett velem.
Csak egy apróbbat tudtam sikitani, mielőtt visszadobott volna az ágyba.- Nem kell sikítani, nem fog fájni, igérem élvezni fogod. -markolta meg erősen a felkatomat.
- 2 perc igérem. - adtam egy puszit a szájára.
YOU ARE READING
Háziőrizetben
RomanceMit tennél ha egyik nap a semmiből megvádolnak egy bűncselekménnyel? Egy itélet, ami mindent megválltoztat. Egy elitélt és egy rendőr aki csak a kötelességét teljesíti, de meddig lehet csak a kötelességeket szem előtt tartani, ha a vágyak felszínre...