2

2.6K 110 4
                                    

Egy szobába mentünk, ahol csak egy asztal meg egy szék volt. Én egyből felpattantam az asztalra még Nikol keresélt valamit.

- Mit fogunk itt csinálni? -érdeklődtem.

- Hát nem azt amire gondolsz. -nézett ram.

- Azért érdekelne, hogy te mire gondolsz. - álltam fel az asztalról és indultam el felé, majd előtte pár centivel megálltam és elmosolyodtam miközbe megnyaltam alsó ajkamat, ami láthatóan odavonzotta Nikol tekintetét.
- Leszednéd a bilincset rólam? - mutattam fel a kezemet és hálistennek megszabadított tőlle és én visszaültem a helyemre.

- Szóval. -állt elém Nikol. -ez a bokádon lesz. -mutatta fel a bokaperecet, majd legugolt elém.

- Nem félsz, hogy én, mint nagy bűnöző simán orrbarúglak és eltünök inenn?

- Nem hiszem hogy ilyet tennél és nem is adnék rá lehetőséget.

Egy hirtelen mozdulattal Nikol felhúzta a farmerom a bokámnál. Éreztem ahogy rámrakja a bokaperecet, majd felegyenesedett és egyenesen a szemembe nézett.

- Ha megpróbálod leszedni, levágni rögtön jelezni fog idebent továbbá ha szökni próbálsz az otthonodból és 5 kilómétertől távolabb kerüsz tőllem ez a kis óra jelezni fog nekem. -mutatta fel a kezét.

- Minden érthető? -kérdezte. Tőllem csak bólogatásra futotta.
Akkor mehetünk mondta, majd kifele indult de én továbbra is ültem és csak meredtem magamelé, most tudtatosult bennem véglegesen, hogy mivel is vádolnak. Csak néztem a bokám és hogy villog rajta egy kis piros pötty és nem ertettem hogy jutottam el idáig. 3 napja még életem a nyugodt életemet erre valami hülyeség miatt rámtörik az ajtót és elitélnek. Hihetetlen.

- Hahoo szólt Nikol kicsit hangosabban.

- Te tényleg elhiszed hogy bármit is tettem?

- Nem az én dolgom ezt megitélni mondta, majd kinyitotta előttem az ajtót.
Amint kiértünk a folyosóra megjelent egy rendőrpasi.

- Hello Nik.

- Roy biccentett neki oda neki a felügyelőm.

- Min ügyködsz? -biccentett felém se nézve a pasas aki már most nagyon idegeitő volt számoma.

- Háziőrizet.

-Mennyi?

-Fél év. -karolt belém Nikol és húzni kezdett, de újjra elénk állt a srác és Nikolt ostorozta kérdeseivel, de ahogy észrevettem nem igen örült neki.
Az egyik legjobbat kiküldik csak egy háziőrizet miatt fél évre? Hát ezek bolondok.

- Mentünk szólt oda Nikol és bólintott, hogy kövessem.

- Beléd van zúgva a pasi.

- Nemhiszem.

- Láttam hogy néz rád, csak mondom, hogy ne érjen váratlanul ha nekedesik

- Hmmm tökmindegy nincs
eselye és nem kell ezzel foglalkoznod, bár kimenthettél volna valami frappáns szöveggel, ha már akkora szád volt eddig.

- Mi volt az a mondata, hogy te vagy a legjobb? Nik. -hangsullyoztam ki a nevét.

- Túlzott, viszont neked Nikol rendben? -Tért vissza a komoly formájához.

- Mindig ennyire hivatalos vagy, vagy csak engem tisztelsz meg ezzel a hangnemmel?

Minta meg se hallotta volna mit kérdzek csak ment és ment, persze várta hogy kövessem őt. Próbálltam mindent megjegyezni mi hol van hátha szükség lesz még rá valamikor.
Nikolt próbálltam követni de mindig vagy 10 lépéssel előttem járt, én meg szinte már lassú kocogásba kezdtem, hogy követni tudjam.

- Ülj le! -parancsolt rám mikor a "veztőség" nevű ajtónál hirtelen megállt. Elővette a bilincsét és rárakta a jobb kezemre a másik részét pedig a szék karfájára csukta rá.

- Jézusom most ez komoly? -emeltem fel a bilincsen lévő kezemet, ami azonnal megfeszült igy a csuklómba azonnal fájdalom nyilalt.

- Nem gondolod, hogy egy kicsit. -gondolkodtam el. - nagyon elővigyázatos vagy?

- Nem. -válaszolt vissza elmosolyodva.

Dejó még élvezi is, hogy kínozhat. Nekem még ezzel a kiálhatatlan nővel kell együttélnem 6 hónapot, hát persze hogy kifogom a lehető legrosszabbat az egész rendőrségen dolgozók közül. Tuti hozzá se fogok szólni, majd csinál amit akar engem bizony hidegen hagy csak minél hamarabb szabaduljak meg tőlle, mert hosszú távon ez egyikünknek se lesz igy jó.

- Viki indülnél addig még én elintézem a papirokat? -szaladt oda egy szőke rövid hajú rendőrruhás lányhoz.

- Persze Nik.

Amikor helyetfoglalt mellettem egy ideig csak ültünk egymás mellett, de hamarosan beszélgetést kezdeményeztem vele.

-Bocs hogy közbeszólok, de Nikol mindig is ennyire szemét volt?

- Szemét? - nevetett fel. Hidd el a legjobb embert kaptad akit csak lehetett. Majd meglátod, hogy nem akar roszat neked.

- Aha látom. - emeltem fel a bilincses kezemet.

- A kötelességét teljesíti, hidd el összerakhatod a két kezed, hogy őt kaptad, enél mindenki roszabb. -nevetett.

- Mennyire jó rendőr?

- Az egyik legjobb, de ne mond neki nem szereti fényezni magát, mindig azt mondja hogy a legjobb tudása szerint csinálja a dolgokat, minden felmérője férfiakat megszégyenítő lett. Mellesleg nagyon jófej, és jóember.

- Na ezt én még nem tapasztaltam, de ha te mondod biztosan igy van.

- Hagyd hogy megszokja a szituációt, nem ilyen munkákat szokott végezni, ez neki is 6 hónap összezárás, olyan mintha ő is letöltené veled.
Így beszélgettünk még pár percig, még ki nem jött újjra Nikol egy halom lappal a kezébe.

-Ezt leszeded rólam -mutattam a bilincsre -vagy szeretnéd, hogy székestől mennyek utánnad? Felőllem vihetjük a székeket is.

Egy kis mosoly jelent meg a szája sarkában, majd fejét rázva legugolt mellém és kinyitotta a bilincset szabaddá téve a kezemet.
Kimentunk majd egy rendőrautóhoz vezetett. Beszálltunk mindketten, majd mielőtt elindultunk volna megszólalt:
- add a kezed

Értetlen fejet vágtam, de odanyújtottam a kezem amire ujjra rárakta a bilincst.

- Most ez komoly? Ennyi erővel le se kellet volna szedned rólam.

- Túl sok a kérdes, ez a szabály plusz szeretnék még élni pár évig szóval megelőztem nehogy leszúrj.

- Pont leszúrni akartalak.
Elindultunk valamerre de még mindig nem tudtam hova is visz pontosan.

- Hova megyünk?

- Feltűnt, hogy egy rendőr ül melletted és rémlik még hogy elitéltek? - emelte fel a hangját .

- Jó akkor legyél bunkó. -fodultam a másik irányba és néztem ki az ablakon.

- Nem engedem meg hogy így beszelj velem. Szerinted mégis hova vinnélek? A házadhoz viszlek, ahol megkezded a büntetésed.

- Mégis honnan tudod hol lakok? -válaszoltam abba a hangsúllyba ahogy ő beszél.

- A rendőrségnek 2 percbe se telik kideriteni, de nem is értelek 25 éves múltál és úgy viselkedsz mint egy gyerek. Nőjj fel egy kicsit!

- A melltartó méretemet is tudod?
Erre rámnézett majd szépen lassan végigvezette rajtam szemeit.

- 75B

-Najo nincs több kérdésem dőltem hátra az ülésbe ami végre kényelmes volt, így majdnem elaludtam de így bilincsel a kezemen elég kényelmetlen volt. Úgy voltam vele, hogy muszáj lesz alkalmazkodnunk egymáshoz, hogy ne öljük meg a másikat és ehez mindkettőnknek engedni kell, bármennyire is idegesítőnek találom ezt a nőt.

HáziőrizetbenOù les histoires vivent. Découvrez maintenant