"Puahahah bıyıkta amma yakıştı Mori'ye!"
Çekmecelerden çıkan Mori'nin ve Elise cadısının fotoğrafları bir türlü bitmek bilmiyordu. Bende çareyi milletin yüzüne sakal/bıyık yapmakta bulmuştum. Ne yapayım ya! Göre port mafia patronuyum! Hiç görev geldiği yok! Çok sıkıcı!!!!!!
"Beybi feys Moriiiiiiyyy yeaaahh wuhuuhuhh!!"
Aklıma gelen fikirle elime kalemi aldım ve masanın üzerine çıkarak konser vermeye başladım.
"A be kaynana! Naptınnn bizee naptın biizee Biz birbirimizi çok sevdiiiiikk!!"
Masadan aşağıya ters takla atarak inmek için havada dalış yaptım. Ama bir dakika ne!? Bir anda açılan kapı ile gelen Higuchi'nin üzerine düşmüştüm.
Higuchi bana yerden mal mal bakıyordu."Eee şey prova yapıyordum da. Karşımda deniz olsa nasıl atlarım diye ehehe!"
Birşey olmamış gibi birden kalktım. O da kalkmış bana tip tip bakıyordu. Tamam atladıkta ne yani bu trip hayırdır?
"Ee sen birşey mi diyecektin? Genelde Tachihara gelirdi ama..."
Higuchi gıcık bir şekilde bana bakarak iç çekti.
Derdi ne bunun?"Tachihara sakatlandı. Ondan ben geldim."
"Lan yoksa geçen çocuğa atladım diye mi oldu vıyyy yaaaaaaa benim bahtsız kırmızı baalığımmm!!!" Dertle dizlerimi döverken gene Higuchi'nin sesiyle ona baktım. Bu sefer o kadar da gıcık gelmiyordu sesi.
"Yok yok dün ki baskında oldu. Senden kaynaklanmıyor yani."
Ciddi bir şekilde bakıyordum.
"Herhalde birşeyi bildirmek için geldin. Benle takılmaya geldiğini sanmıyorum...?"
"Başına birşey gelmesin diye geldim. Hem tek sıkılıyormuşsun. Hem de biraz konuşuruz, değil mi?"
Gülümseyerek sandalyeme geçtim
Bakalım ne öğrenmek istiyor bu Higuchi."Neyi merak ediyorsun Higuchi?"
Ani sorum ile şaşkınca bana baktı. Herhalde bunu beklemiyordu."Şey... Akutagawa senpai hakkında... Ne düşünüyorsun?"
Bu kızda takmış Akutagawa'ya be.
"Ergenin teki."
"C-Cidden öyle mi düşünüyorsun?"
Garip bir şekilde bana bakıyordu. Sırıttım. Masanın üzerine çıkarak dibine girdim.
"Ne düşünmemi istersiin???"
"Hiç birşey! Evet, evet, hiç birşey!"Bu Akutagawa'yı seviyor anlaşılan.
"Aslında düşündüklerim ondan ibaret değil. Tripli, atarlı, gerizekalı, kıskanç, hemen atağa geçiyor, gereksiz intikamlar peşinde, oldukça güçlü. Ha birde kıllı."
"Kıllı derken?!"
Resmen sinirden köpürmüstü. Noluyor bilader sordun söyledik!"Bana göre öyle~!"
"Ha yani bir yerini gördüğünden demiyorsun?"
"Yoo ondan demiyorum ki hiçbir yerinde kıl yok zaten."
"Y-Yani gördün her yerini ???!"
O sırada kapının aceleyle açılmasıyla o tarafa baktım. Tesisatçıydı.
"Patron! Acil gelmeniz gerekiyor!!"
"Ayol gene de oldu?!"
"Gelince görürsünüz!"Higuchi'ye hadi gidelim bakışı atarak koşarak tesisatçının peşinden gittim. Benim peşimden de Higuchi geliyordu.
Yaklaşık 15 dakika sonra olay mahalindeydik. Herkes buradaydı. Şaka maka herkes!! Bizimkiler, dedektif bürosu
Akutagawa biri ile dövüşüyordu. Bu karı kim lan? Nedense çok tanıdık geldi tipi. Diğer herkeste onları izliyordu. Dedektiflerin ustası olan tatlı dedenin yanına gittim. Nede olsa rütbedaşız! Konuşabiliriz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BSD; Karanlığın Dünyası!!
Action"Bir çukur atasözü vardır, bilmem hiç duydun mu.. sıkıntı yoksa sıkıntı vardır!" @@@@ Bu kitap Bungou Stray Dogs animesinin kafamdaki versiyonudur. Ana karakter (yani siz) için otome oyunu gibi bir şey olacak. Hep yaoi kitapları vardı bende bir hare...