Klasik olarak patron sandalyemde oturarak sıkılıyordum. Aman be çok sıkıcı! Niye neredeyse her bölüm benim sıkılma merasimimle başlıyor bilmiyorum ama gene öyle bir bölüm başlangıcı olmuştu. İç çekerek önümdeki laptopu açtım. Direkt port mafia official facebook hesabıma giriş yaptım. Ulan koskoca hesaba gele gele 10 bildiri 5 mesaj mı gelmiş?! Bildirilere baktım.
Ranpo Edogawa sizi Candy Crush oynamaya davet etti.
Dazai Osamu sizi dürttü.
Atsushi Nakajima size arkadaşlık isteği yolladı.
Tachihara Michizou gönderinize yorum yaptı. "Patron gene baskın yapıldı."Ay niyeyse hiç şaşırmadım. Ulan Francis!
Cevap verdim."Ulan buradan niye söylüyorsun akıllı!"
Birden mesaj kutuma gelen mesajla heyecanla mesaj kutusunu tıkladım. Bu kim be? Fyodor Dostoyevski diye bir kro atmış. Aman kesin sapık dedelerden biri!
Ne mesajı atmış bakalım...Fyodor Dostoyevski
5 gelen mesajPort mafia patronu.
Gelip seni gebertcem.
İntikamım acı olacak demiştim! Nihahahh! Ha gelirken lahmacun getiririm.
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hoop oradayım!
15.30 PM.Ananı Seveyim... Gelip beni gebertcek miymiş?! Olamaz! Hemen kaçmalıyım! İyiki önceden söyledi ha! Neyse kimseye çaktırmadan kaçayım en iyisi ben. Zaten tipide pek tekin durmuyor. İçmiş içmiş kapıya dayanmış tipi var...
Koşarak odama gittim. Çantamı alıp hiç düşünmeden camdan aşağı atladım. Zaten giriş kattaydı odam puahaha. Neyse siz daha fazla beni öldürmeden kimseye gözükmeden yok olmaktaydı sıra.
***
-Kunikida'dan-
(Beklemiyordunuz dimi dimi skjksk)PC de hızla dosyaları geçirirken işime odaklanmaya çalışıyordum. Am a başımın ucunda ki konuşup duran ajanstakilerle bu biraz imkansızdı. Birşey de diyemiyorum usta da konuşuyor çünkü...
"Usta siz nereliydiniz yaa."
"Dünyadan bir yer işte."
"Ahahahahaa usta espri yaptı gülsenize lan!"
"Ahahahahahah!!"İsyanla onlara bakarak konuştum.
"Kek yediniz ama herhalde içinde kafa yapan birşey vardı. Ne bu haliniz?! Normal halinize katlanamıyoruz birde içmiş gibi dolanıyorsunuz!"Usta esnerken Yosano cevap verdi.
"Ahh Kunikida gene fazla konuşuyorsun boşver gitsin bee!"
"Aslında pekte boş verilecek gibi değil! Tüm şekerlerimi çaktırmadan yemişsiniz!"
Ranpo Vs Yosano"Aşırı zeki olduğundan fark edersin diye düşünmüştüm."
"Fark ettim zaten ayıp olmasın diye birşey demedim."
"Madem o zaman birşey demedin şimdi de deme."
"Sanane derim! Bu arada kokmuşsun git yıkan be!""Ay bi susun."
Kenji sahalarda.
"Usta bir sey desene şunlara göre en küçük benim benden daha fazla veletlik yapıyorlar!""Amaaaan sizle mi uğraşacağım ergenler."
Bende dahil herkes şok geçirerek ustaya bakıyorduk. Ustayıda kaybettik...
O sırada kapının çalmasıyla iç çekip kalkıp kapıya baktım. Çok güzel... Salak kız gelmiş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BSD; Karanlığın Dünyası!!
Acción"Bir çukur atasözü vardır, bilmem hiç duydun mu.. sıkıntı yoksa sıkıntı vardır!" @@@@ Bu kitap Bungou Stray Dogs animesinin kafamdaki versiyonudur. Ana karakter (yani siz) için otome oyunu gibi bir şey olacak. Hep yaoi kitapları vardı bende bir hare...