#15 Çok ciddi bir bölüm.

143 15 13
                                    

(Y/N: EVET ÇOK CİDDİLİ BİR BÖLÜM OLACAK ASDFGH BAKALIM BECEREBİLECEK MİYİM :D CİDDİLİĞİ SEVMEYEN ÇIKABİLİR SJDJJD TAMAM TAMAM AZCIKDA DRAM OLCAK. NEYSE HADİ PAAY! ★)

"Akutagawa! Herkese söyle gidiyoruz! O şerefsiz Fyodor'u deliğinden çıkaracağız!" sinirlerime hakim olmaya çalışarak nefesini kontrol etmeye başladım. Bu Fyodor fazla oluyor ha! Gösteririm ben ona gününü!
Beni Mori ile karıştırdı galiba!

"Biz hazırız patron!"
Kafamı sallayarak sandalyemden kalktım ve polat alemdar yürüyüşü yaparak binadan çıktım. Ötekileri de arkamdan geliyordu. Heh Akutagawa Memati olsun Abdülhey de Chuuya derdim de... Chuuya yok! Sanki ergenliğin sırası be!

"Patron arabalar şu tarafta!"
"Arabaya binmiyoruz."
"Niye?"
"Artist artist yürüyerek gidelim işte bi havamız olsun!"
"Patron mekanı bile bilmiyoruz nereye gidiyoruz sahi biz?!"
"Tachihara sen fazla konuşmaya başladın! Lafımın üzerine laf mı getiriyorsun?!"

"Ama haklı." Akutagawa'ya döndüm.
"Sende mi?!"
"Böyle yürüyerek ancak akşama gideriz." Akutagawa'da anlayamadığım bir sakinlik vardı ama hadi hayırlısı.
"Neyse az daha yürüyelim olmadı dolmuşa bineriz. Bozukluğu olan var mı? Pü fakirler! Neyse hepinize öğrenci basarım. Dede sen hariç. Sana basmam pek inandırıcı olmaz."

Birden havanın kararmasıyla şaşkınca gökyüzüne baktım. Noluyor lan?

"Akutagawa galiba geldik sen dedin ya akşama geliriz diye al sana akşam!"

Akutagawa temkinli bir şekilde etrafa bakıyordu.

"Oh selam! Rahatsızlık verdiğimiz için üzgünüz! Slyvia karanlıkta çalışmayı severde!"

Birden sisin arasından çıkan kızla kanım donmuştu. Ama bu kız! Şehre geldiğimde bana saçma sapan şeyler yapan kız! Gülümsemesi bile aynı!
Ama o burada ne yapıyor?!

"Beni tanıdın mı, ölüm makinesi?"

Evet kesinlikle o!

"Sen... Sen burada ne yapıyorsun?!" 
"Üstlerimden emir aldım ve sizinle tanışmaya geldim. Ama senle zaten tanışmıştım değil mi?" Kız gülerken Akutagawa bana 'noluyoruz' bakışı attı.

"Birde benimle tanış istersen!"
Birden rashoumon'u kıza doğru yollamışken bir güç rashoumonu kesmişti.

"Ahaha sağ ol Slyvia. Sende olmasan bu görgüsüzler beni alt edeceklerdi."

Slyvia denen kıza baktım. Binanın tepesinden bize elleri cebinde bakıyordu.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BSD; Karanlığın Dünyası!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin