#17 Dram

127 14 15
                                    

Neden...
Neden tam kazandım derken elimdeki herşeyi kaybediyorum?!
Neden söylesene ha?!
Neden?!

Bu yaşam kesinlikle....
...yaşamaya değer değil.

Kesinlikle.

"Virginia ne oldu betin benzin atmış?"
Johanna'nın sesiyle yutkundum ve normal gözükmeye çalışarak oturduğum sandalyeden ona baktım ve gülümsedim. Onlara hiçbir şey söylemeyecektim. Bu işi ben başlattım. Ben bitireceğim.

"Biraz üşüttümde ondan. Birşey olmadı yani..."

Johanna şüpheyle bana yaklaştı. Eli yanağımdayken çaktırmadan yazı yazdığım kağıdı sakladım. Evet okumasını istemiyordum.

"İyi gözükmüyorsun ama. Ben sana bitki çayı yapıp getiririm!"

"Dur gerek yok!"

Beni dinlemeden hevesle koşup gitti. Odada yalnızdım. Tekrar kağıdı çıkardım ve iç çektim. Sanırım herkes için en iyisi bu olacak.

Mieko'dan~

Çok şükür ki en sonunda kendi mekanımda oturuyordum. Sağ tarafta Chuuya sol tarafımda ise Akutagawa duruyorken ben masayla sandayemi öpüyordum.

"Ulan sizi çok özledim laaann oyyy kurbaneyyleerr Fyodor faresi sizi kemirmeden yettim gari!"

Chuuya ve Akutagawa'nın garip bakışları üzerimdeydi tabi. O sırada tüm mafyayı odama toplamıştım.

"Mal galiba."
"Sanırım."

Aralarında fısıldaşırlarken araya girdim.

"Beyler evet sizi buraya toplamamın bir nedeni var mı sizce?"
"Yok."
"YANLIŞ AKUTAGAWA! Tabiki de var! Ben herşeyi düşünerek yaparım! Hem de en mantıklı seçenek olarak!"

"Gene kendini övmeye başladı."

Elimdeki kalemi söylenip duran Tachihara'nın kafasına attım. Terbiyesize bak!
Sonrasında odadaki koltuklara çıkıp koltuktan koltuğa atlayarak konuşmaya devam ettim. Herkes beni takip etmek için sürekli kafalarını çeviriyorlardı.

"Bu gün ki şeytani planımızzzzz Fyodor'u gebertmeeeeeeeeeeek! Uhuuhuuuuhuuuu ne kadar zekice öyle değiiil miii?"

"He ya he boş yapma."

Chuuya'ya sinirle döneyim derken birden duvara sinek gibi yapışmamla öylece kalmıştım. Ciddi anlamda duvar içeri çöktü lan!

"Evet muhteşem planını duyduğumuza göre gidelim biz artık."

"Durun beni çıkarın buradan!!!"

Hepsi şerefsiz! Aynı patronlarına çekmişler.

Oyyy yerim ben sizi.

Ne yaşıyorum abi ya ben.

***

Odamda boşboş otururken kapının birden açılmasıyla ağzımdaki sakızı pencereden aşağı attım.
Gelen Akutagawa idi. Pencerenin oradan sesler geliyordu.

"Ulan kim kafama tükürdü?!"
Vıy Higuchi'nin saçına atmışım sakızı! Yazık bahtsız Higuchi artık bir sonraki bölüme kel dolaşacak! Pencereden bakarken tam Higuchi yukarı bakacakken çekildim ve sandalyeye oturdum ve karşımdaki Akutagawa'ya gülümsedim.
Akutagawa her şeyden habersiz karşıma oturdu. Ehehehe iyi otur iyi. O sandalyeye tuzak kurmuştum! Kurbanım Akutagawa oldu! Ne tuzağı olacak su döktüm ama buna işlemedi galiba. Tepki bile vermiyor lan.

BSD; Karanlığın Dünyası!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin