"Özleedim seni
Özledim seeniii
Bir nefes gibi
Özledim senii
Sen benim arkamsın
Sen benim kankamsın
Bir tanecik popomsun
Hayatımda bokumsun~!
Özlediiim seeniii-Aaahh peçetee!!"WC de işimi hallederken son anda peçetenin bittiğini fark etmiştim ve feryat figan bağırma zamanıydı!
"Peçeteeeee getiriiiiiinnnn peçeteeeee!!!!"
Kapının yavaşça ve azcık açılmasıyla o tarafa baktım. Biri bana peçete uzatıyordu! Kurtarıcım!!
"Al çabuk şunu heykel oldum hadi!"
Bu ses...
...
Şapkalı!"Popomu dikizlemek için kötü zamanı seçtin!!"
"Salak salak konuşma be! Banane senden salak kız!"
Hızla peceteyi kaptım ve kapıyı kapattım.
Haha.
Aptal!(Op için Tajina senpai op düşünün bu sefer sjjdkd)
"Yemeğiniz hazır patron."
Diyen eleman 5'e baktım.
"Neden tek kişilik hazırladın?"
Cevap ise çok caniceydi.
"Patronlar hep tek yer."
"Ne yani ben hep yalnız yemek yemeye mi mahkumum?! Hayır?!??!? Kaderimi değiştireceğim!!"Koşarak müthiş bir hızla elime megafonu aldım. Her kata hazırladığım sistem sayesinde isterlerse kanalizasyon da olsunlar, beni duyarlar!
"ELEMAN OLMAYAN İSMİ OLANLARIN DİKKATİNE! HERKES ACİL SALONA GELSİN! ÖLÜM KALIM MESELESİDİR!!! HERKES 10 SANİYE İÇİNDE SALONDA OLMAZSA... OLMAZSA ŞEY OLSUN RÜYASINDA BÖCEK GÖRSÜN!!"
Hehehe nasıl kötü bir tehdit ettim ama! Herkes gelecek kesinlikle! Ne kadar kötü ve cani bir port mafia yöneticisiyim! Hahahah!!!
32 diş sırıtarak salona gittim. Baş sandalyeye oturdum. Tahmin ettiğim gibi herkes aceleyle gelmişti. Şapkalı bile!
"Neler oluyor patron?!"
"Evet patron açıklayacak mısın?!"Herkes endişe ile bana bakıyordu. Ciddi bir tavırla sandalyeleri işaret ettim. Herkese tabak ayarlamıştım neyse ki.
"Oturun yavrularım!"
Şaşkınca bana bakarak herkes masaya geçti.
"Eee ne olduğunu söylecek misin?"
Bana sabırsızca bakan Tachihara'ya döndüm."Birlikte yemek yiyelim!"


Herkes ciddi misin bakışları atarak bakıyordu.
"Cidden ölüm kalım meselesiymiş ha..."
"Sen bi sussana!"Şapkalı gene o atarlı moduna girmişti.
"Susmazsam ne olur, salak şey?!"
"Seni döverim!!"
"Gelde dövsene."Masanın üzerine çıkıp onun karşısına geçtim ve muhteşem yumruğumu atacakken o benden önce davrandı ve kolumu yakalayıp ters çevirdi. Aahh!! Zavallı kolum! Cani yaratık seni!!
"Ah bırak kolumu! Pislik!!!"
"Anlayamadım?!"
"Abi nolur kurbanın olam ben ettim sen etme abi ya nolur bırak valla pişman oldum abi ya."
"Artık sus."
Kolumu bırakınca hevesle yerime uçtum. Ah bir dakika, biri eksik!
"Akutagawa nerede?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BSD; Karanlığın Dünyası!!
Acción"Bir çukur atasözü vardır, bilmem hiç duydun mu.. sıkıntı yoksa sıkıntı vardır!" @@@@ Bu kitap Bungou Stray Dogs animesinin kafamdaki versiyonudur. Ana karakter (yani siz) için otome oyunu gibi bir şey olacak. Hep yaoi kitapları vardı bende bir hare...