"Tachihara!! Jilet map3 takımım nerde?!"
"Senin jilet takımın mı var patron. Ha?!"Tachihara'ya bakıyordum. Neye şaşırdı ki şimdi bu?
"P-Patron ne oldu sana böyle?!"
Haaa şu mevzu.
"Önemli bir şey değil! Geçen yeteneğimi kullanırken çıldırdığım için yeteneğim yan etki gösterdi. 15 yaş bedenim küçüldü. Ama bir iki güne güç toplar eski halime dönerim!"
Tachihara hala bana şaşkınca bakıyordu. Bende ona. Serverıne bug mu girdi hacı?
"Patron ama sen..."
Birden kalp saçmaya başladı.
Aaaa subyancı!"...çok şirinsin!"
Beni kucağına alıp yukarı atıp tutarken benim keyfime diyecek yoktu. Al sana bedava adrenalin!"Gurban olsun Tachihara amcan saanaaaaa oyyy!!"
"Nhehehe gururum okşandı!!"
O sırada kapının açılma sesiyle ikimizde durup o tarafa baktık. Dazai ile Chuuya şaşkınca bakıyorlardı.
Tachihara ve bende hiç açıklama yapma gereği duymadan onlara bakıyorduk. Eeee? Kesin halime şaşırdılar."..."
"....?"
"...."
"..."En sonunda Dazai tepki verebilmişti.
"Tachihara ne ara çocuk yaptın la?"
"Çocuk felan yapmadım! Mieko bu!"
"Çocuğun Mieko'ya benziyor. Yoksa onunla mı yap--"Dazai'ın birden Chuuya'dan yumruk yemesi ile Dazai iki metre yamulmuştu. Şapkalı ise sinirliydi klasik tabi de.
"Kes sesini lan! Saçma sapan şeyler söyleme! Veletin teki işte. Sahi kimin veletisin?"
Tachihara'nın kucağın indim ve sandayeme koştum. Abi çıkamıyorum da sandalyeye! Ben çıkmakla uğraşırken biri arkamdan gelip kucaklayarak kaldırmıştı beni. Bu sayede oturabilmiştim. Aaa şapkalı kaldırmış!
Sakin bir ses tonuyla konuşuyordu. Hayret.
"Nasıl bu hale geldin Mieko?"
Anlamasına biraz şaşırmıştım. Zeki jojuk.
İki elimi yana açtım."Dün ki kavga yüzünden oldu. Merak etme iki güne düzelirim!" deyip göz kırptım. Ama hiç umrunda değildi. Peh.
Chuuya kapıdan çıkarken o sırada Dazai yanıma geldi ve beni kucağına aldı. Ohaa 181 oranla yukardayım!!!"Gel beraber sana güzel şeyler alalım!"
Bu teklifi reddedemem!
"Oluuur!"
Birden yanağımda hissettiğim sıcaklık ile şaşkınca ne oluyor diye baktım. Dazai yanağımı öpmüştü. Aaaaaaa. Aaaaa..
Sübyancı!
Tamam bedenim küçük olabilir ama beynim mantığım duygularım hala aynı! Kalbim kütküt atıyordu!"Şerrreffssiiiiizz!!"
Birden Chuuya'nın sesiyle o tarafa bakayım derken Dazai tekme yemiş uçuyordu havada! Oğlum ona tekme attın da beni niye düşünmüyorsun?! Bende havada uçuyorken son anda biri beni tutmuştu. Oh be. Bu koku? Chuuya!"Küçük çocukla aşk mı yaşıyorsun lan?!"
"Sanane yaaa..."Dazai yerden kalkmış Chuuya'nın karşısına geçmişti. Of ama o daha yüksek! Chuuya hiçte yüksekte tutamıyor!
"Sanane felan değil! Bizim patron bu! Öyle gelişi güzel davranamazsın!"
"Ha yani patronun diye mi bu kadar sinirleniyorsun?"Dazai ın yüzünde sinsi bir sırıtma vardı.
"E-Evet! Ne için olabilir ki sanki?!"
"Hmmm bilmeem... Hem baksana Mieko bana gelmek istiyor."Kafamı evet anlamında salladım.
"Dazai daha uzun!"
"Seni pis.."
"Gördün müü?"
"Eeh banane vermiyorum! Yiyorsa gel al!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BSD; Karanlığın Dünyası!!
Acción"Bir çukur atasözü vardır, bilmem hiç duydun mu.. sıkıntı yoksa sıkıntı vardır!" @@@@ Bu kitap Bungou Stray Dogs animesinin kafamdaki versiyonudur. Ana karakter (yani siz) için otome oyunu gibi bir şey olacak. Hep yaoi kitapları vardı bende bir hare...