minmin adlı kullanıcıdan yeni bir kitap! "always,," adlı kitabı okumak için tıkla!
Pai, telefonuna gelen bildirim ile kocaman tebessüm etti. Birileri ona bakıyor mu diye etrafına bakındı ve minik bir sevinç çığlığı bile attı. Uzun zamandır bu anın gelmesini bekliyordu ve sonunda beklediği kitap yayınlanmıştı.
Onun yayınladığı her kitabı defalarca okuduğu için neredeyse bütün kurgularını ezberlemişti ve kullanıcı adı "minmin" olan bu genç yazar kesinlikle onun favorisiydi. Yazım dilini, farklı kurgularını, betimlemelerinin gücünü çok beğeniyordu. Hatta hayran kurgularını yazdığı bu uygulama dışında başka bir sosyal medya hesabı kullanmamasını, ismini belirtmemesini, gizemli tavırlarını, yaşadığı yeri söylememesini ve yüzünü paylaşmamasını bile havalı buluyordu.
Pai için, sadece hikayeleri ile tanıdığı bu genç hayranlık duyulacak bir insandı.
İlk bölümü okumak için bölümün üzerine tıkladı ve onun kelimelerinin hepsini zihnine kazımak için özenle, yavaşça okuyarak kısa bir sürede bölümün sonuna geldi. Bu uygulama sayesinde okuma hızı çok gelişmişti ve kitap okumak onun edindiği en güzel tutku haline gelmişti.
Bölümün sonundaki "sizi seviyorum, kendinize iyi bakın! yeni bölümü çarşamba günü atacağım~♡ -minmin" yazısına bakıp iç çekti ve kitabın etkisinde kalarak etrafına bakmaya devam etti.
O düşünceleri ile boğuşurken ve halen okuduğu hikayenin heyecanını atamamışken bineceği metro istasyona geldi. Kapılar açılıp insanlar içeri akın ederken o da onlara ayak uydurdu. Oturacak bir yer bulduğunda kalın dudaklarından bir tebessüm firar etti ve oturup bacak bacak üstüne attı. Gideceği yer uzaktı, bu yüzden ayakta kalıp daha fazla yorulmak zorunda kalmaması onun için büyük bir mutluluk sebebi olmuştu.
Birkaç dakika öylece oturdu ve metrodaki insanları inceledi. Herkes kendi dünyasındaydı. Bir kız sevgilisine mesaj atarken internetinin kesilmesinin berbat bir şey olduğundan bahsediyordu, yaşlı bir teyze etraftaki gençlere ters ters bakıyordu ve birkaç turist İngilizce konuşarak bir şeyleri tartışıyordu.
Metro durdu ve bazı insanlar indi, bazıları bindi. Pai, yanına birinin oturduğunu fark etmişti ama umursamamıştı. Aklı halen hikayede olanlardaydı.
Vakit geçirmek için telefonunu cebinden çıkardı ve tekrardan favori uygulamasını açtı. minmin'in başka bir kitabının üzerine tıkladı ve tekrardan aynı hikayeyi okumaya başladı.
Metro bir durakta daha durunca başını kaldırmak zorunda kalmıştı. Gideceği yere daha üç durağın daha olduğunu görünce rahatladı ve odak noktasını yine telefonu yapacakken gözüne çarpan görüntü ile başını yanındaki gence çevirdi.
Yüzüne siyah bir maske geçirmiş, siyah saçlarını ona çok yakışan bir şapka ile saklamıştı ama Pai'nin dikkatini çeken bu değildi. Kendi telefonundan, hem de aynı uygulamadan minmin'in hesabına bakıyordu. Pai gülümsedi ve okuduğu kitabı ona göstermeye karar verdi ama kendisini fark etmeyip, ayrı bir dünyada olan gencin diğer hareketi ile ağzı şaşkınlıkla açıldı. Yanında oturan genç, çalışmalar kısmına basmıştı ve bir anda Pai'nin şu an okuduğu kitap ile minmin'in diğer kitapları belirmişti.
Pai, bir an gözlerine inanamadı ve hayal gördüğünü sandı. O, neler olduğunu idrak etmeye çalışırken metro bir daha durdu ve yanında oturan genç ayağa kalkıp, kapıdan çıktı. Arkasında ise hayal gördüm sanırım, diyerek kendini avutan bir kumral bıraktı.
selaam! bu kitap düz yazı şeklinde ve genelde bölümler bu uzunlukta - yani kısa - olacak. umarım beğenirsiniz, oy verip düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the fanfiction; minho
Fanfictionpai, bir gün favori yazarı ile metroda karşılaşır. 120819 ✿