minmin yeni bir duyuru paylaştı. okumak için tıkla!
Pai, telefonuna gelen bildirim ile bakışlarını televizyon ekranından çekti. minmin'den bildirim geldiğini görünce heyecanla üzerine tıkladı ve okumaya başladı.
"herkese selam! dün kitaplarıma gelen yorumlara göz atarken, bana yöneltilen birçok sorunun olduğunu fark ettim. herhangi bir kitabımın akışını bozmak istemediğim için de o soruları burada cevaplayacağım. umarım istediğiniz soruların cevaplarını bulabilirsiniz ( ˘ ³˘)♥"
Kalbinin atışları hızlanmaya başlamıştı. minmin üç senedir bu platformda olmasına rağmen kendisi hakkında çok nadir bilgi verirdi. Soru-cevap yapması Pai'nin garibine gitmişti. Hızla yazının devamına tıkladı ve sindire sindire okumaya başladı.
"gerçek ismin ne ve nerede yaşıyorsun?
- ben burada minmin olarak tanınmaktan memnunum ama nerede yaşadığımı söyleyebilirim. kısa bir süre önce ailemle birlikte jeju adasından daegu'ya taşındık. yani daegu da yaşıyorum. ve henüz buraya alışamadım."
Pai'nin ağzı bir karış açıldı. Aynı şehirde miydiler şimdi? Çığlık atmamak için kendini zor tuttu, annesini uyandırmak istemiyordu. Ama bu koltuğun üzerine çıkıp dans etmesine engel olmadı tabii. Sevinç dansını bitirince de sakince koltuğa oturdu ve okumaya devam etti.
"ne zaman harry potter hayranı oldun ve buraya hikayeler yazmak nereden aklına geldi?
- 9 yaşındayken kitaplarını okumaya başladım. o zaman zümrüdüanka yoldaşlığı'nın filmi yeni çıkmıştı hatta. sonrasında da bu seriden hiç kopamadım, yani senelerdir potterhead'im. buraya yazmak fikrini ise en yakın arkadaşım ve en büyük okuyucum olan @hanjisungxxx verdi. o da bir harry potter hayranı olduğu için yazdığım minik hikayeleri okuturdum bazen. bir gün karşıma geçti ve bu uygulamayı bulduğundan bahsetti. ilk başta hikayelerimi yayınlamaya çekinsem de sonrasında kendimde cesaret buldum. o zamandan beri de burada hikayelerimi yayınlıyorum."
"hp kitapları mı filmleri mi?
- kesinlikle kitapları. rowling'in müthiş hayal dünyasını ekranda izleyebilmek güzel bir nimet tabii ama kitapları her zaman daha çok haz vermiştir bana."
"neden yüzünü göstermiyorsun?
- beni hikayelerimle tanıyın istiyorum, çünkü gerçek hayattaki beni görürseniz benden soğuyacağınızı düşünüyorum :(( özür dilerim."
Pai başını iki yana salladı ve minmin kendisini duyuyormuş gibi "Saçmalama! Nasıl senin gibi birinden soğuyabiliriz ki," diye mırıldandı. Kaşlarını çattığını fark etmemişti bile.
"senin hakkında gerçekten çok az şey biliyoruz. kız mısın erkek misin, onu bile bilmiyorum :((
- gerçek minmin'i buraya göstermekten korkuyorum. ve erkeğim. bunu önceden yazmıştım bir yere, görmemişsin demek ki :))"
Pai dudaklarını büzdü. "Evet, onun erkek olduğunu nasıl bilmezsin!" dedi yine kendi kendine. Sonra da oturduğu yerde dikleşip kısa saçlarını savurdu. "İşte herkes benim gibi bir fan olamıyor." Kıkırdadı ve son soruyu okumak için telefonuna geri döndü.
"always'e haftada iki tane bölüm atsan olmaz mı :( çok güzel ve beklemeye dayanamıyorum!
- çok teşekkür ederim iltifatın için. yeni bir okula ve eve alışmaya çalışıyorum. ve henüz bilgisayarımı kuramadık, bu yüzden telefondan yazıyorum. lütfen anlayış gösterin, şu an ancak bir bölüm atabilirim :(("
"Ben seni hep beklerim minmin aşkım."
Pai, uygulamayı kapattı ve telefonu koltuğun üzerine koydu. Gerçekten minmin'den böyle bir şey beklemiyordu. Belki de biraz daha cesareti gelmişti ve kendini yavaş yavaş onlara karşı açacaktı? Olasıydı.
Yüzüne istemsizce bir tebessüm yerleşti. Aynı şehirde olmalarını bilmek bile çok hoşuna gitmişti. Belki farkında olmadan favori yazarı ile karşılaşırdı? Belki de karşılaşmıştı bile?
Hayal dünyasından çıktı ve "Yok canım," diye mırıldandı ama bunu gerçekten çok isterdi. Onu tanımayı ve onunla karşılaşmayı çok ama çok isterdi.
İç geçirdi ve ayağa kalkıp odasına doğru gitmeye başladı. Her şey iyi güzeldi de matematik ödevi daha fazla yapılmayı bekleyemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the fanfiction; minho
Fanfictionpai, bir gün favori yazarı ile metroda karşılaşır. 120819 ✿