pai'nin anlatımından;
Okulumun alışık olduğum koridorlarında yürürken bir yandan da telefonumdan şarkı değiştiriyordum. Tam en sevdiğim şarkı kulaklarıma ulaşmış, yüzüme hafif bir tebessüm yayılmıştı ki biri omzuma sertçe çarptı. Şaşkın bir şekilde başımı kaldırdığımda bana aynı şekilde bakan Minho'yu gördüm. Ama bir süre sonra bakışlarını yüzümden çekti ve gözlerini başka bir şeye odakladı. Üzerinde Ölüm Yadigarları'nın sembolünün bulunduğu kolyeme şaşkın bir şekilde bakıyordu. Başını tekrardan kaldırıp yüzüme baktığında bir-iki dakika geriye gittim ve kulaklığımın tekini çıkardım. Aynı zamanda çekingen bir şekilde "Özür dilerim, önüme bakmıyordum," diye mırıldandım.
Dün Melanie'nin anlattıklarından sonra Minho'ya karşı bir önyargım oluşmuştu ve bu konuda biraz da vicdan azabı çekiyordum. Nasıl olsa kendisi Harry Potter hayranıydı ve en sevdiğim kitap serisine laf eden birinin ağzının payını vermişti. Ama gözlerinden okunan o siniri gördükten sonra ben de korkmadan edememiştim. Bu yüzden bana samimi bir şekilde tebessüm edip "Sorun değil," dediğinde çok şaşırdım. Hatta birkaç saniye yüzüne boş boş baktım.
Beni kendime getiren ise çalan zil oldu ve aklıma matematik hocasının dersi olduğu gelince acele bir şekilde "İyi dersler," diyip yürümeye başladım. O da yanımda yürümeye başladı. Gerçekten benimle mi yürüyor diye emin olamayıp bir şey demedim ama o, bana bakıp "Şey... En sevdiğin Harry Potter karakteri kim?" diye şirin bir şekilde sordu. Benimle konuştuğuna mı, şirin ve kibar olmasına mı şaşırayım bilememiştim.
"Hagrid," dedim. Sınıfımın önüne geldiğim için olduğum yerde durdum. O da durdu. "Çoğu kişi bunu duyunca şaşırıyor ama her karakter benim için özel olsa bile Hagrid çok ayrı."
Gülümsedi ve başını onaylarcasına salladı. "Benimki de Hagrid," dedi. Şaşkın bir şekilde ona bakakaldım. O da birkaç saniye bir şey dememi bekler gibi baktı. En sonunda benden tepki alamayınca güldü ve "Hocan sınıfa girdi sanırım," dedi. Başımı salladım ve bir şey demeden hızla sınıfa girdim. Neyseki matematik hocası bugün insaflıydı ve geç kalmama laf etmedi. Ben de yüzünü sıraya yaslamış, uyuklayan Melanie'nin yanına oturdum. Sırtımı sandalyeye dayadım ve az önce Minho ile aramda geçen konuşmayı sindirmeye çalıştım.
İçimden "ben bu evrende favori hp karakteri hagrid olan sadece ben ve minmin var sanıyordum ya," diye geçirdim. Matematik hocasının kitaplarımızda açmamızı istediği sayfayı açtım ve ilk soru ile bakışırken aklımdan Minho düşüncesini atmaya çalıştım. Açıkçası bu biraz zor olmuştu. Çünkü okulda başka bir Potterhead'in olması beni cidden mutlu etmişti. Bir yandan da onun benimle konuşmasına şaşırmıştım.
Olanları, kurtarıcım olan ders zili çaldığında Melanie'ye de anlatmıştım. Bir an da derste uykudan açamadığı gözleri açılmıştı ve "Vay be..." demişti.
"Ben onu asosyal bir tip olarak düşünmüştüm ama öyle değil sanırım," dedim. "Yoksa benimle konuşmazdı, değil mi?"
Melanie kıkırdadı. "Herkesi kendin gibi sanıyorsun sen de..."
Ona dudak büzdüm ve omzuna hafifçe vurdum. Omuz silkti ve "Şaka yapıyorum aptal," diyip üzerime atladı. Sanırım sarılmaya çalışmıştı ama bedenim ona doğru dönük ve sırtımı yasladığım bir şey olmadığı için boşluğa doğru uçuşa geçmiştim. Garip bir pozisyonla yere düştüğümüzde "Off Melanie!" diye bağırdım. Üzerimden hızla kalktı ve olacakları bildiği için hızla koşmaya başladı. Ben de boğa moduma geçip sınıftan koşarak çıktım. Onu yakalayacağım diye neredeyse on kere okulu turladım ve en sonunda nefes nefese kalınca sınıfa dönmeye karar verdim. Sınıfa girdiğimde ise onu sırasında oturup bana sırıtarak bakarken görünce göz devirdim ve umursamadım. Böylelikle de tipik bir Pai günü geleneği gerçekleşmiş oldu.
arkadaşlar ben kitabı yazar anlatımı ile yazdığımı unutup geçen bölümü pai'nin ağzından anlatmışım ve şimdi de öyle yapmışım. kimse de beni uyarmadı 😭 bakın beni uyarın, ben şu sıralar kafam 7363862 milyon geziyorum. bazen edebiyatı bitirip türkçe çözüyor sonra paragraf çözüyorum, hic iyi degilim. lütfen bir yanlışım olursa yazın bana #save eddie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the fanfiction; minho
Fanficpai, bir gün favori yazarı ile metroda karşılaşır. 120819 ✿