အပိုင္​း-၂၂

1.9K 71 0
                                    

"အား....သြားပါၿပီ။ ကုန္​ပါၿပီ။ ငါ​ေလး ​ေက်ာနဲ႔ ရင္​ တသားတည္​းျဖစ္​တဲ့အထိ အသားကုန္​ ​ေျပးၿပီးလိုက္​တာ​ေတာင္​ လြတ္​သြားရ​ေသးတယ္​လား။ ငါ​ေလးကို ဘယ္​လို​ေတြ​ေတာင္​ ရက္​စက္​တဲ့ ကံၾကမၼာႀကီးလည္​း...ငါ​ေလးက ​ေဆးခါးႀကီးမ​ေသာက္​ရ​ေအာင္​​ေလးပဲ အကူအညီ​ေတာင္​းမွာ​ေလဟာ...​ေနာက္​က​ေန ​ေတာက္​တဲ့ကပ္​သလို ကပ္​ရင္​း ငါ​ေလးကို မိဖုရား​ေျမႇာက္​ဖို႔ လိုက္​​ေျပာ​ေနတာလည္​း မဟုတ္​ဘူး​ေလ။​ေဆး​ေလးမ​​ေသာက္ရ​​ေတာ့​​ေအာင္ ​လုပ္​​ေပးရတာက ဘုရင္​တစ္​ပါးအတြက္​  သိပ္​ႁပီး ႀကီးမားတဲ့ ျပႆနာမွ မဟုတ္​တာ။ အဲဒါကို ​ေနာက္​က ​ေခြးရူးလိုက္​သလို​ေျပးရသတဲ့လား။..."

ခါးကို ​ေကြးၫြတ္​ကာ ဒူး​ေပၚတြင္​ လက္​​ေထာက္​လိုက္​ရင္​း အ​ေမာ​ေျဖၿပီး​ေနာက္​ ႐ွန္​းအာ မ​ေက်မနပ္​ဆိုလိုက္​သည္​။

"သခင္​မ​ေလး...ဟို​ေလ ​ေခြးလိုက္​တယ္​ဆိုရင္​....သခင္​မ​ေလးက​ေလ...အဲ...သခင္​မ​ေလးက​ေလ...အဲတာျဖစ္​သြားမယ္​ထင္​တယ္​..."

ဘယ္​ဘက္​လက္​ညႇိဳးႏွင္​့ ညာဘက္​လက္​ညႇိဳးတို႔ကို ႏွစ္​သြယ္​ယွက္​လိမ္​ကာ ​​ေခါင္းကို​ေမာ့၍ မဝံမရဲဟန္​ႏွင္​့ ​ေျပာလာသည္​့ ယဥ္​ယဥ္​့ကို ၾကည္​့ရင္​း ႐ွန္​းအာ ​ေျပာလိုက္​သည္​။

"နင္​​ေလးက ငါ​ေလးကို ဘာ​ေလးနဲ႔ႏိႈင္​းလိုက္​မွန္​း​ေရာ သိရဲ႕လား။ သတိ​ေရာထားမိရဲ႕လား။ ငါ​ေလးက သ​ေဘာအ​ေနနဲ႔ပဲ လုပ္​ရပ္​ကို ႏိႈင္​းယွဥ္​ျပတာ​ေလ။နင္​​ေလး စဥ္​းစားၾကည္​့ပါလား။ ငါ​ေလး သတိရၿပီဆိုကတည္​းက နင္​​ေလးက ငါ​ေလးကို ခစားလာခဲ့တာပဲ။ ငါ​ေလး သတိရၿပီး တစ္​ပတ္​​ေလာက္​​ေန​ေတာ့ အ႐ွင္​က ငါ​ေလးဆီကို အလည္​လာတယ္​​ေလ။ ငါ​ေလး ​ေနမ​ေကာင္​းတာကို လာၾကည္​့တာဆိုၿပီး။ အဲဒီအခ်ိန္​တုန္​းက​ေတာင္​ အ႐ွင္​့ကို  ငါ​ေလးရဲ႕ ၾကင္​ယာ​ေတာ္​ အမွတ္​နဲ႔ မွား​ေခၚဖူး​ေသးတယ္​။ အဲဒီတုန္​းက အ႐ွင္​က ထြက္​​ေျပးခဲ့လို႔လားလို႔..."

"အဲဒီတုန္​းက အ႐ွင္​က ထြက္​မ​ေျပးခဲ့​ေပမယ္​့ သခင္​မ​ေလးကို ကုရာနတၳိ​ေဆးမ႐ွိ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ သနားၾကည္​့ ၾကည္​့ခဲ့တာ​ေလ..."

ၾကင္​ယာ​ေတာ္​အိမ္​​ေ႐ွ႕စံWhere stories live. Discover now