'the point where everything started 1'

1.5K 99 13
                                    


| 14/11/2018  23:32 |

Esmer genç,  kollarından tuttuğu hareketsiz bedeni ayağı kaldırırken nefes nefese kalmıştı. Ensesine cam şişeyle sertçe vurduğu bedenin düşündüğünden daha ağır oluşu onu şaşırtmıştı. Takım elbise içinde baygın olan genci tek başına arabaya kadar taşıyabileceğini, arabada onu bekleyenlere kesin bir dille sözünü vermişti. Ama bu kadar zorlanacağını tahmin etmemişti.

Yardım istemek için maskesinin altından onu hemen merdivenlerin başında bekleyen arkadaşının duyabileceği şekilde sertçe fısıldamıştı.

"Jin hyung!" Hızlı olmaları lazımdı. Üst kattaki parti her ne kadar gürültülü olsa da biri gencin yokluğunu fark edebilirdi.

Onları bekleyen arkadaşı zaman kaybetmeden merdivenleri ikişer ikişer çıktı. Esmer olan, tuttuğu bedenin tek kolunu omzuna atıp yardım istediği kişiye doğru yöneldi. Arkadaşı, baygın gencin diğer kolunu omzuna atarak esmere yardım etti. Merdivenleri hızlı ama dikkatlice indiler. Kimseye görünmeden onları bekleyen kırmızı eski bir Peugeot'a ilk önce omuzlarında taşıdıkları genci arka tarafta oturan sarışın arkadaşına uzattılar daha sonra da olabilecek en hızlı hareketlerle kendileri bindiler.Hazır halde olan araba, hiç beklemeden son gaz ilerledi.

Arabada bulunan beş genç arabanın çalışmasıyla birlikle sevinç çığlıkları attılar.

"Vay be biliyordum yapabileceğinizi! Aferin Taehyung!"dedi arabayı süren genç tuhaf satoori aksanıyla.

"Harikasınız! Şimdi gelsin paracıklar!"diye bağırdı hemen önde yan tarafında oturan genç. Hepsi görevi yakalanmadan başardıkları için oldukça mutluydular.

"Hyung, ne zaman teslim edeceğiz bunu?" diye sordu esmer olan, başı omzundaki baygın çocuğu kastederek.

"Bilmiyorum Taehyung, onu kaçırmamızı isteyen kişi ne zaman isterse." diye cevapladı arabayı süren. Ortamda hafif bir gerginlik oluşmuştu. Her ne kadar uzun süredir bu işi yapsalar da her görevlerinde oldukça tedirgin oluyorlardı.

"Çocuklar bunu kutlamalıyız! Eve gitmeden önce soju alalım."dedi esmerin yanında oturan sarışın ortamı yumuşatmak için. Arabayı süren genç aynadan arka tarafta oturan sarışına bakıp gülümsedi. Bu kadar heyecanlanmasını sevimli bulmuştu.

"Pekala, bütün sojular benden." dedi grubun en büyükleri. Diğerleri bunu demesinin hemen ardından sevinçle dizlerine vurarak ona tezahürat yapmaya başladılar.

"Jin hyung! Jin hyung!"





SELAMM AKLIMDA GÜZEL BİR KURGU VAR EĞER GÜZEL YAZABİLİRSEM ÇOK İYİ OLUCAK. KİTABA BAŞLADIĞINIZ TARİHİ YORUMLARA YAZMAYA NE DERSİNİZ?

LOVE XOX

The Gang / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin