'You may help us'

418 72 9
                                    

"Şimdi mi yapacağız?" başını sallayıp odamın kapısını kapattı. Saat gecenin bir yarısıydı herkes uyurken Taehyung'la ben, benim odamda karate yapacaktık.

"Yatağa uzan." kaşlarımı kaldırıp ona baktım daha sonra dediğini yapıp yatağa uzandım. "Bacağını diğerinin üzerine at."

Birden yatağa çıkıp dizlerimin üzerine oturdu. Tek eliyle iki elimi karnımda tuttu. Şaşkınca ona baktım.

"Ne yapıyoruz?" diye sordum.

"Ne oldu etkiledin mi?" diye sordu dudağının tek kenarını kaldırıp. Taehyung beni şaşırtıyordu.

"Şimdi sana yumruk atacağım eğer yüzüne gelmesini istemiyorsan kafanı sağa sola çevir."

Ben bir şey demeden ilk yumruğunu attı. Kafamı çevirmeye vakit bulamamıştım, neyseki yüzüme vurmamıştı Taehyung.

"Güzel yüzünde bir morluk olsun istiyorsun herhalde."

Güzel yüzümde mi?

Taehyung düşünmeme izin vermeden tekrar yumruk attı. Bu seferkini hiç acımadan sert bir şekilde atmıştı. Neyseki sağa eğildiğim için yüzüme gelmemişti.

"İşte bundan bahsediyorum."Gülümsedim.

Taehyung diğer yumruğunu hazırlayıp yatağa sertçe yumruğunu geçirdi.

"Hızlanıyorum." Yumruklarını sertçe geçirerek bir süre antrenman yaptık. İkimizde nefes nefese kalmıştık. Boynum ağrımıştı. Bu yüzden son yumruğunda yüzümü çeviremediğim için burnuma Taehyung'un sert yumruğunu yemiştim.

"Ah!" İki elimde burnuma gitti.

"İyi misin?" Burnum sızlıyordu. Gerçekten acımadan vuruyordu. Taehyung ellerimi burnumdan çekip yüzüme yaklaştı.

"Hiçbir şeyin yok." dedi. Gözlerimi devirdim. "Ağlama bebek gibi."

"Ağlamıyorum."

"Gözlerin dolmuş." dedi kaşlarını kaldırıp. Açıkçası gözlerimin dolmasına neden olacak kadar acımamıştı.

"Ağırlığındandır o." dedim. Üzerimde oturduğunu yeni fark etmiş gibiydi. Üzerimden kalkınca alt tarafımda bir şeyler hissettim. Gözlerim büyüdü. Taehyung yataktan inince hemen doğrulup dizlerimi kırdım. Duvara yaslandım.

"Daha sonra devam ederiz." dedim yalandan esneyerek. Omuz silkti.

"Böyle bebek gibi ağlayacaksan hiç yapmayalım."

"Bence sen bana vurmak için bahane arıyorsun." Gülümsedi.

"Neyse uyu." deyip odamdan çıktı. O çıkınca alt tarafıma baktım.

Taehyung'a erekte olacağım aklıma gelmezdi. Utanarak ışığı kapatıp yatağıma geri döndüm. Taehyung'un fark etmemiş olması için dua edip gözlerimi kapattım.

—————————

"Bu kadar uyumazdın sen, hasta mısın?" başımı sağa sola sallayıp kahvaltı yapmaya devam ettim.

"Taehyung'la antrenman yaptık."
Jimin kaşlarını kaldırdı.

"Ne?"

"Bana karate öğretti."

"Ne?"  Yemeğimden başımı kaldırıp ona baktım. "Ben ona yıllardır yalvarıyorum bana bir kez bile öğretmedi!"

The Gang / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin