,,Alex. Já se chtěla ještě na něco zeptat."
,,Ano a na co? Tak mluv."
,,Já... Damián říkal, že časem si sama vyberu jestli vstoupím do smečky. Jako k vám. Já jen jsem se zapomněla zeptat jak se to vlastně dělá? To jako jen řeknu, že chci být ve smečce a sem. Nebo budu muset složit nějakou zkoušku.."
,,Sice je na to ještě čas.." I když možná ani ne. Pomyslela si Alex. ,,No zkoušku budeš skládat, ale jen přede mnou, abychom věděli, že zvládáš vše tak jak máš. Jako čistokrevné navíc tvého původu musíš ovládat spoustu věcí a to bez zaváhání. No a vstup do smečky je opravdu jen tvé rozhodnutí.."
,,Aha.."
,,Isabel. Teď už, ale spát!"
,,Jenže já opravdu nechci spát .. Nechci, aby se mi to zase zdálo ... Stejně toho moc nenaspím ..."
,,Vypij tohle, to ti pomůže usnout.."
,,To je ten hnus co minule? To raději víckrát ne .."
,,No tak chceš spát nebo ne?!"
Isabela váhavě vzala lahvičku a pak celý obsah rychle vypila.. Netrvalo dlouho a začali se jí klížit oči. Alex ji přikryla a počkala než usne. Pak odešla za Damiánem.
,,Tak co Isabela už spí?"
,,Teď už ano, ale musela jsem ji dát zase lektvar."
,,Proč? Nemohla snad zase usnout?"
,,Ano a pokud se ji to podařilo vzbudila se vyskočila z postele. Ve vzduchu se proměnila a na zem dopadla jako vlkodlak. Být tam někdo jiný koho Isabela nezná. Rozsápala by ho.."
,,Cože? Co je to sní?"
,,Začínají se ji vybavovat vzpomínky na dětství u pravých rodičů. Zřejmě si pamatuje osudnou událost než se ocitla u lidí. Míchá se jí to s událostmi na Gráten. Damiáne, opravdu muselo být její získání takovým krve prolitím?"
,,Muselo... neměli jsme čas vymyslet nic šetrného... Isabela neměla čas ... "
,,Jak to myslíš?"
,,No krom toho, že den na to co jsme ji přivedli sem se začala měnit."
,,To máš pravdu.."
,,Navíc podle všeho ji chtěli obětovat nějaké jejich bohyni. Proto ji střežili jako v bavlnce. Proto ji chránili do posledního muže .. Měla zemřít .. to ano, ale až ve správnou chvíli při postavení planet, které se shodou okolností řadí dnes...."
,,Sakra .. Ale Isabela to neví .. tedy podle všeho.. Byla naučená poslouchat rozkazy.. Dali by ji něco vypít a omámenou odvedli do svatyně ... už se to kdysi stalo ... "
,,Ne. Neví a ani se to nikdy nedoví. Už takhle toho je na ní víc než dost. Natož když jediní lidé, které milovala, měla je jako rodiče. Byly vlastně fanatici schopní všeho .. "
,,Máš pravdu tohle vědět nemusí. Ostatně je víc věcí, které zatím neví.."
,,Jaké?"
,,No ptala se jak je to se vstupem do smečky. Ráda bych ji řekla, že je na tom jako statní buď je váže pouto pokousaní nebo pouto krve a rodinné přísahy. Ale Isabela je královské krve jako ty. Tedy svobodná mysl navíc nemá žádné vazby na nikoho z našeho druhu tedy krom tebe .... Víš, že aby se svázala s naší smečkou tak silně aby potlačila temnou stranu... Musí se ti podrobit dobrovolně a pro zpečetění vašeho svazku se ti i odevzdat duší i tělem. Pak se stane tvou družkou a naší královnou. Členem smečky svázaná z každým z nás. Duší spojená s tebou..."
,,To jsi ji doufám neřekla!"
,,Ne, ale je jen otázkou času kdy na to přijde sama .. Navíc jestli tyhle její stavy stavy, kdy se neovládá. Mění se jako dnes v noci. Budou pokračovat budeš to muset uspíšit. Drahý bratře. "
,,Sakra. Alex. Doufal jsem, že budeme mít čas se sblížit. Vybudovat pevný vztah a až přijde ta správná chvíle ... Doufal jsem, že máme čas na to aby si Isabela utvořila vazby na nás na smečku a nemusel jsem na ni naléhat ... Vše by vyplynulo samo..."
,,Damiáne. Ona se přestává kontrolovat. Co přestává ona ještě ani nezačala a nevypadá, že by ji to mělo jít.. Nechci ji podceňovat, ale ani přeceňovat. Je to fajn holka, ale prožila toho hodně. Tělo tedy spíš temná strana přebírá kontrolu. Isabela se tomu moc dlouho bránit nebude až zjistí, že s temnou stranou odchází výčitky, svědomí, strach, pocit vinny."
,,Já vím, ale co mám dělat? Naběhnout na ni, ať se se mnou vyspí. Vždyť jsme se jen políbily a navíc je tak zranitelná a křehká."
,,Damiáne mluví z tebe vaše pouto. Ovlivňuje i tebe. Takhle to nejde! Když přijde tvrdé na tvrdé .. budeš schopen se sní utkat a i ji zabít. Jen aby si ochránil svou smečku nebo podlehneš?"
,,Nechtěj po mě odpověď .."
V dalších dnech byla Isabela trpělivým posluchačem a žákem. Alex ji učila vše co má znát. Signály, vlkodlačí gesta a zvyky, které musí znát. Odpoledne a každou volnou chvilku trávila s Damiánem. Po jeho boku se připadala volná, svobodná v bezpečí.."
Jenže každou noc se opakovala stejná scéna jako prve s Alex.. Alex musela Isabelu na noc tišit lektvary. Což ji i Damiánovy dělalo starosti.
,,Damiáne ať chceš nebo ne je nebezpečná sobě i ostatním. Musíš ji nějak přinutit ať vstoupí do smečky. Ať se ti odevzdá."
Isabela nemohla usnout a tak šla najít Alex. Zaslechla jak se s Damiánem hádají v salónku.
,,A co mám podle tebe dělat? Jít za ní a prostě si ji vzít. Víš, že to nejde. Musí se mi odevzdat sama .. a celá naše duše musí splynout jako naše těla."
To si ale Alex všimla, že mají publikum. Otevřela dveře. Isabela stála. Dívala se na ní a na Damiána. Otočila se a chtěla odejít. Alex ji chytla za ruku. Isabela se jí vyškubla a utekla do svého pokoje...
,,Sakra to se nemělo stát."
,,Jdi za ní a nějak jí to vysvětli."
Jak Isabela ustojí to co zjistila?
Bude mezi ní a Damiánem konec dřív než něco začalo?
ČTEŠ
Vlkodlak
WerewolfIsabele je 16. Žije spokojeným životem u adoptivního otce až do onoho osudného dne. Kdy se jí otočí život o 180 stupňů a ona se bude muset vyrovnat nejen s tím kdo do doopravdy je .... Je to první příběh, který zkouším publikovat. Předem se omlouvá...