14. kapitola

51 3 0
                                    

V Isabele se mísily pocity. Na jednu stranu chtěla poznat matku a na druhé straně jí cosi uvnitř říkalo, že se něco stane. Damián vycítil její nejistotu a objal ji.
,,To bude dobré. Jsem tu s tebou."
To Isabelu trochu uklidnilo. Pak se vydala za doprovodu Alex a Damiána do trůního sálu. Tam už byly netrpělivě očekáváni. Isabela se schovávala za Damiána.
,,Isabel. Tohle je tvá matka. Královna severního kmene Ester a její rádce Markus."
Isabela váhavě vykoukla. Damián poodstoupil a Isabela nyní stála přímo před matkou.
,,Ahoj..." Řekla Isabela opatrně.
,,Ahoj. Jsem ráda, že tě vidím. Ani nevíš jak.... Je toho spousta co si musíme říct ... Co musíme dohnat.. Ale teď už máme času kolik budeme chtít."
Isabela se otočila na Damiána a Ester teprve nyní uviděla značku královského páru na rameni své dcery.
,,Jak my vysvětlíte tohle." Řekla Ester naštvaně a Damiánovi bylo jasné, že už přišla řada na rozhovor, kterého se bál celou dobu.
,,Alex vem Isabelu do jejího pokoje! Tohle vyřešíme raději bez ní."
,,Ale já nechci do pokoje!!! Nejsem malý dítě!!!" Vzdorovala Isabela.
Damián se na ní otočil. ,,Isabel vím, že se ti nechce, ale opravdu bude lepší když nás tu teď necháš. Žádám tě o to..."
,,Tak dobře." Řekla Isabela a odešla s Alex.
To už se v sále Ester neudržela a obořila se na Damiána.
,,Jak si mohl. Je to ještě dítě. Navíc bez svolení rodičů."
Damián se však nenechal rozhodit. Mluvil klidně a vyrovnaně. Vysvětlil Ester jak Isabelu našel. Jak ji v poslední chvíli osvobodil. Jaký boj byl přesvědčit jí, že vlkodlak je její přirozenost. K čemu vedlo její odmítání. O poutu které mezi nimi bylo a stále je a sílí. O tom jak moc Isabelu miluje. Ester však nechtěla nic slyšet. Trvala si na tom, že s Isabelou odjede. Odveze jí zpět domů. Kam patří. Damián byl zoufalý. Bál se o Isabelu. Sám moc dobře věděl jak moc je zmatená. Jak občas bojuje sama se sebou. Došel za Alex, která zrovna šla Isabele pro něco k jídlu a pití.
,, Damiáne co se děje?"
Damián uvolnil myšlenky a Alex tak viděla celý rozhovor s Ester.
,,Ale to nemůže!!"
,, Bohužel je to její matka. Má pravdu ve spoustě věcí.... Je pravda, že jsme mohli hledat jiné řešení. Možná jsem jí byl opravdu natolik posedlí, že jsem ani jinou možnost hledat nechtěl..."
,, Damiáne, tak to není a sám to víš.. Copak Ester nevidí to pouto mezi vámi...."
,, Řekl bych, že to je to co jí vadí..."
,,Ale, já nemyslím královský pár.."
,,Alex ta tvá teorie o mně a Isabel... "
,,Ano ..."
,,Myslím si, že to opravdu nevidí. Nevidím to ani já."
,,Damiáne ať tomu věří nebo ne. Sám víš čím si budete muset projít pokud Isabela odejde s Ester."
,,Vím ... A Ester slíbila, že Isabelu budou tlumit lektvary, aby ...."
,, Damiáne! Jak si s tímhle mohl vůbec souhlasit?!?! Co na to řekne Isabela??"
,,Nic. Isabela si bude myslet, že se jede podívat domů a pak se vrátí."
,, Damiáne tohle nejsi ty ... To přece nedovolíš. Po tom všem ji necháš jen tak odejít...? A co když zrušením pouta ožije její temná strana? Co když ji ovládne??"
,, Ester slíbila, že se o Isabelu postará. Přeci jen je to její matka."
,,To ti vymyli mozek ????"
,,Ne jen vím, že sem udělal něco co se podle protokolu nesmí. Pokud nechci vyvolat válku mezi námi a severním kmenem musím nechat Isabel jít .... A doufat, že až bude plnoletá a bude si moci vybrat..."
,, Damiáne, to jsou, ale necelé dva roky.. Mezitím na tebe může zapomenout..."
,,Jenže když budu věřit tvé teorii zjevném poutu ... Mám alespoň nějakou naději..."
Alex bratra objala ... Teď teprve pochopila, že nemá na vybranou. Jinak může jeho posedlost ohrozit životy spousty lidí... Včetně Isabeli, která pokud půjde tvrdé na tvrdé bude bránit Damiána. To Alex viděla v jejích nekontrolovaných vzpomínkách.
,,A jak jí to řekneš?"
,,Dnes u večeře."
,,Damiáne lepší bude říct jí to teď."
,, Tak dobře."
Damián došel za Isabelou. Ta mu padla hned po vstupu do pokoje kolem krku.
,,Isabel taky si my chyběla, ale musíme si promluvit."
,, O čem?"



Jak se rozhodne Damián pošle Isabelu pryč ....

VlkodlakKde žijí příběhy. Začni objevovat