1. kapitola

163 10 0
                                    

Rozráží se dveře. Do místnosti doslova vletí muž se zakrvácenou tváří. Isabela v něm poznává svého adoptivního otce.
,,Tati"
,,Isabel teď ne!"
Otec jde rovnou za ženou která je s Isabelou v místnosti. Je to její nová chůva... a komorná.
,,Jenny jsou tu. Nesmí dostat Isabelu. Rozumíš!!!?! Musíte se schovat...."
Otec se otáčí na Isabelu.
,,Zlatíčko je mi to tak líto, nevím jestli se ubráníme. Někdo jim musel pomoct. Jinak by neprorazili naši obranu."
,,Vím co mám dělat tati .... Neboj nebojím se ..."
Isabela si od otce bere lahvičku s jedem.
,,Vypij ho jen když nebudeš mít jiné východisko"
,,Já vím učíš mě to od mala. Neboj živou mě nedostanou....."
Isabela podává lahvičku Jenny.
,,Opatruj to prosím"
Bere si meč a spolu s dalšími po odchodu otce uzavírají dveře. Z venčí se ozývá řev ... praskání kostí. Pach krve je všude. Rána za ránou. Někdo je za dveřmi. Závora nevydrží. Muži se staví na obranu Isabely a Jenny. Nemají kam utéct. Jsou v pasti. Povoluje několik prken. Je vidět obří tlapa s drápy.... Pak hlavu s mocnými čelistmi. Zuby smáčené krvý. Další rána. Dveře povolují. Dovnitř vrazí obrovský vlkodlak. Muži na něj zaútočí, ale během pár minut leží jejich zohavená těla tomu monstru u nohou.
Isabela se otáčí na Jenny.
,,Dej mi tu lahvičku!!!!"
Jenny v nestřeženém okamžiku lahvičky vyměnila. Isabel podává tu jež dostala od svého pána.
Isabela v přesvědčení, že je to jed vypije celý obsah.
,,Tak pojď" křičí na něj Isabela a s mečem v ruce se na něj vrhá. Jenže než dojde k němu její krok slábne...
Jed byl zřejmě silnější, pomyslí si Isabela než ztratí vědomí. Vlkodlak se k ní sklonil a pak se podívá na Jenny.
,,Dala jsi ji doufám tu správnou lahvičku?!"
,,Jistě, že dala!!!"
Pak ji vlkodlak bere za pomoci Jenny na svá záda a odchází. Kamsi do hlubokého temného lesa. Až do sídla vlkodlaků. Tam Isabelu uloží na již připravené lůžko..
,,Odejdi!"
Netrvá dlouho a Isabela pomalu přichází k sobě.
,,Kde to jsem ....?!"
,,Tam kde máš být" ozve se jí za zády. Otočí se. Uvidí Jenny a několik dalších žen. Isabela vstane z postele a dojde až k oknu. Pohled ven ji vyděsí. Všude kolem jsou vlkodlaci. Už není doma. To všechno nebyl sen. Otáčí se na Jenny. Bez rozmyslu bere do ruky první věc co má po ruce. Je to džbán na vodu. Přetáhne s ním Jenny přes hlavu.
,,Ty zrádkyně!!!??" Křičí.
Odpovědí je jí obrovská rána do břicha. Isabela se zhroutí na zem. Někdo ji drží za vlasy a zvedá hlavu.
,,Tos neměla dělat holčičko!"
Až nyní je patrné, že ženy patří také mezi vlkodlaky. Jenny se změnila.
,,Teď ti srovnám ten tvůj ksichtík!!!!!"
,,Stůj!!!!!" Ozve se ode dveří. Ženy se zarazí a okamžitě se ukloní. Pustí Isabela vlasy a ta klesne na zem.
,,Jasně jsem jsem řekl, že král jí chce omýt, obléct a přivést. A né aby se jí něco stalo a najdu vás takhle. Nesmíte jí zkřížit vlásek na hlavě!!!"
,,To nechápu je to takové vyžle. Co na ni vidí" poznamenala jedna z žen.
,,Však sama uvidíš za pár hodin. Tak jí dejte do pořádku!" Řekl muž a odešel.

VlkodlakKde žijí příběhy. Začni objevovat