11. kapitola

53 3 0
                                    


,,Snad bude poslouchat. Jinak je všechno ztracené."

Damián došel až k Isabele do pokoje. Ta zrovna hledala nějaké oblečení. Sem tam něco hodila do vaku.

,,Co to děláš?"

,,Odcházím!!!!"

,,Isabel, ale ty nemáš kam jít. No tak tady jsi doma."

,,Ne nejsem!!! Nebudu ti dělat matraci!!!!!"

,,Ale Isabel tak to není. Nech mě to vysvětlit."

,,Jo a jak to tedy je? Ty i ta tvoje povedená sestřička jste jak nějací úchylové."

Isabela popadla vak a chtěla odejít z pokoje. Damián se jí postavil do cesty.

,,Isabel nech mě ať ti to vysvětlím." Řekl Damián a vlekl ji kamsi za sebou. Dovlekl ji až do knihovny. Dal ji do ruky knihu a řekl: ,,Čti!"

,,A proč? To je jako nějaká příručka jak dostat holku do postele nebo co!?"

,,Čti!!!"

Isabela s nechutí začala číst. To co četla ji vyrazilo dech. Přesně popsané její noční stavy. Jak neovládá. Co se sní bude dít dál. A jak to vše skončí.

,,No bezva tak ze mě bude masovej vrah. A víš co? Je mi to úplně jedno!!!"

,,Isabel tohle nejsi ty. Tohle je tvá temná stránka. Já tě mám přeci opravdu rád."

,,Jo a proto se bavíš o mě se svou sestrou. Jak mě máš dostat do postele. Přijde ti to normální?!?!"

,,Isabel vím, že jsem ti to měl říct hned. Jako čistokrevná s né mé pokrevní linie se mi můžeš podrobit jen celá a tak se stát mou součástí. Součástí mé smečky. Bohužel jak si sama četla tvoje temná strana nad tebou vítězí. Jediná tvoje šance je přijmout svou roli ve smečce. Jako čistokrevná by si měla vazby na svou rodinu a také své postavení vyrůstala by si s tím. Od mala se učíme svou temnou stránku potlačit a ovládnout.  Jenže ..."

,,Jenže já vyrostla u lidí a tak sem se to neučila ... A to se to nedá naučit teď ...?"

,,Isabel i já doufal, že na to máme čas. Že přijmeš svou roli a postavení utvoříš si vazby ve smečce ... ale ty odmítáš své já. Svou podstatu a o to horší to je. I když se snažíš uvnitř nenávidíš sama sebe a odmítáš to kým jsi.."

,,Ale já ten čas už nemám že?" Řekla Isabela s strachem i když odpověď znala.

,,Isabel. Alex to s tebou myslí dobře. Veř mi. Nikdy by ti neublížila. Má tě ráda jako sestru."

,,Nechci, aby ze mě byl stroj na zabíjení ... Ale na tohle proste nejsem .. připravená .. já"

,,Isabel neudělám nic co sama nebudeš chtít."

,,A .. kdy? Tedy .. kolik mám ještě času?"

,,Už to mělo být ... " řekl smutně Damián.

Isabela si sedla na židli. Vydržela to však jen chvilku pak prudce vstala. Chodila po knihovně sem a tam. Pak se zastavila.

,,Udělám to ... Nějak to prostě zvládnu." Řekla Isabela a postavila se před Damiána. V tu chvíli nevěděla jestli přesvědčuje sebe nebo Damiána. Rozepnula si košili  .. ,,Tak dělěj."

,,Isabel takhle  ne ... Vždyť se celá chvěješ."

,,Proč mi to děláš ještě těžší .. Víš, že nemám čas. Prosím rychle než si to rozmyslím.." Špitla Isabela.

Damián ji objal. Vzal ji do náruče a odnesl na nedalekou pohovku. Položil ji a jemně si na ni lehl. Začal ji líbat  ... hladil ji.. Ač se snažil sebe víc. Isabela se nedokázala uvolnit. Po chvilce ho odstrčila. Vstala a z pokoje utekla.

Alex potkala Damiána na chodbě jak hledá Isabelu.

,,Tak co?"

,,Už ví vše. Dokonce ... Ukážu ti to." Damián uvolnil svou mysl a své vzpomínky nechal plynout k Alex.

,,Kde je Isabela teď?"

,,Já nevím. Hledám ji.."

Jejich rozhovor ukončili až stráže, které jim oznámily, že Isabela utekla za hradby.

,,Musíme ji najít. Je zmatená, rozčílená ať neudělá nějakou hloupost."

,,Tou hloupostí myslíš jen..... aby bezmyšlenkovitě zabíjela...??? Damiáne co jsi viděl když jsi ji políbil????"

,,Bojím se, aby si něco neudělala. Už jednou k tomu neměla daleko."

,,Ty musíš však zůstat tady. My ji přivedeme."

,,Alex sama víš, že Isabela s vámi dobrovolně nepůjde.. Snad se mnou ano.."

Alex musela uznat, že má její bratr pravdu. Vyrazili tedy hledat Isabelu. Ta mezitím utíkala seč ji nohy stačili. Netrvalo dlouho a dohnali ji.

,,Isabel  no tak vrať se s námi..."

Isabela se konečně přeměnila .. Ostatní ji následovali a přeměnili se také. Rozjel se lítý boj. Rvala jako lev.  Zpacifikovala dva muže, kteří tam byly s Alex a Damiánem.

,,Je opravdu silná. Nečistý  proti ní nemá šanci."

,,Alex raději zavij pro posily!"

Alex zavila pro posily. Byla však umlčena Isabelou, která odrazila Damiána a skočila Alex po krku. Damián se na Isabelu vrhl. Sundal ji z Alex. Té trvalo než popadla dech a vzpamatovala se. Mezitím se rozjel boj mezi Isabelou a Damiánem. Isabela se neovládala. Neměla kontrolu nad ničím. Ovládla ji temná podstata.  Rvali se s Damiánem na život a na smrt. Byly tak zabraní do boje, že si nevšimly kde jsou. Nebezpečně se přiblížili k okraji srázu nad řekou.

Isabele ujela noha. V poslední chvíli stáhla Damiána sebou. Alex je nestačila zachytit..  Za Damiánem s Isabelou se uzavřela rozbouřená řeka. Proud je strhával pod hladinu .. 

Alex tedy hned vyrazila za nimi podél řeky.  Neprostupnost terénu a hojící se zranění ji zbrzdili. Na cestu za Damiánem a Isabelou se znovu vydala až s posilami, které ji našli jak se dere houštím. V rychlosti jim sdělila co se stalo. Společně vyrazily hledat Damiána a Isabelu, které řeka odnesla daleko po proudu. 

Isabela se hodnou chvíli ještě s Damiánem snažila bojovat. Jenže řeka byla silnější. Sotva byla schopná se udržet na hladině a nadechnout se. Damián ji vytáhl z vody. Isabela zcela vyčerpaná kašlala vodu. Teď už oba zpět v lidské podobě.

,,Pusť mě!!!!!" Vztekala se z posledních sil Isabela.

Isabela se vymanila z Damiánova objetí. Stála kus od něj. Celá se třásla.

,,Isabel no tak celá se třeseš. Pojď  najdeme si přístřešek a já rozdělám oheň."

Isabela seč nerada následovala Damiána. Usadila se kousek od místa kde Damián začal stavět přístřešek. Nohy přitáhlé k tělu, aby se alespoň trochu zahřála. Zklimbla. Chtělo se jí tak moc spát. Už ji ani nebyla taková zima.

,,Isabel nespi! Seš podchlazená pojď přístřešek už je hotov a oheň už také hoří."

Damián ji vzal do náruče a odnesl ji do přístřešku. Položil ji. 

,,Sundej si oblečení."

,,Ne! Nech si zajít chuť!!"

,,Isabel za koho mě máš? Oblečení máš promočené. Nemysli si, že vlkodlaci nemohou nastydnout. Odmarodíš to. Za to ti to nestojí?"


A máme tu další kapitolu snad se bude líbit :-)

VlkodlakKde žijí příběhy. Začni objevovat