Ξύπνησα από έναν εφιάλτη... Και τι άλλο μπορούσα να δω εκτός από τον εφιάλτη που ζω ξύπνια. Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα και όλοι έλειπαν. Καλύτερα μόνη μου, τους βαρέθηκα όλους πια. Όταν έφτασα στον πάγκο της κουζίνας ήταν ένα χαρτάκι κάτι έγραφε το έπιασε στα χέρια μου
[Έχουμε βγει όλοι, θα γυρίσουμε το μεσημέρι, φτιάξε πατάτες με κοτόπουλο. Σαγαπω πολυ, μαμα]
Όταν είδα το γράμμα λέω ευτυχώς έχω 3 ώρες μέχρι το μεσημέρι θα φτιάξω το φαί και μετά θα κάτσω να ξεκουραστώ και να σκεφτώ μερικά πράγματα. Καθώς έκοβα τις πατάτες στον ξύλινο πάγκο, ήμουν αφηρημένη και στο μυαλό ξεπρόβαλε μια εικόνα από τον εφιάλτη και από τον θυμό κόπηκε το μαχαίρι, έβαλα αρκετή δύναμη. Πώς δεν έκοψα κανα χέρι Παναγία μου.
Εφιάλτης
(Ήμουν έξω είχα βγει με τις φίλες μου για ποτό μεσημέρι και μετά βρέθηκα σε ένα λεωφορείο και πηγαίναμε σχολική εκδρομή. Μετά βρέθηκα σε ένα ερηπομενο σπίτι μόνη μου και κάθε τρείς και λίγο εμφανιζόταν ένας άντρας που έμοιαζε με τον διάβολο ή με μούμια. Τρόμαξα βγήκα από το σπίτι αλλά με κυνηγούσε και τώρα κυνηγούσε όλους τους ανθρώπους. Μετά βρέθηκα έξω από το γυμναστήριο και πήγαμε με την Ιζα σπίτι μου Αφού κάτι σημαντικό είχε να μου πει η μαμα μου στον δρόμο όμως είδα τον πατέρα μου στο αμάξι καλοντυμενο και μου είπε <σε περιμενουμε μην αργήσεις πολύ> και μου χαμογέλασε λίγο πιο κάτω ήταν και άλλα αμάξια και ήταν συγγενείς μου όλοι με κοιτούσαν όλο χαρά και μου χαμογελούσαν δεν μπορούσα να δω τι γίνεται και τσουπ εμφανίζεται η μαμα μου στο σπίτι και μου λέει <ετοιμάσου παντρεύεσαι> τα έχασα, δεν ήξερα τι να κάνω. Κατευθείαν ντύθηκα με το νυφικό αλλά δεν είχα φτιάξει μαλλια και μακιγιάζ και έλεγα εγώ < δεν έχω βαφτεί που θα πάω? Δεν έρχομαι δεν τον ξέρω καν δεν θέλω να με αγγίξει ένας άγνωστος> λέω στην μαμα μου <δεν θα σε αγγίξει ένας άγνωστος αλλά ο άνδρας σου> μου είπε όλο χαρά. Έκλεισα την πόρτα και σηκώθηκα για να πάω στην εκκλησία)
Τέλος από τον εφιάλτη
Η αλήθεια είναι ότι έτσι θα γίνει και η πραγματική μου ζωή ένας εφιάλτης. Δεν θέλω να παντρευτώ έναν άγνωστο. Θέλω να τον ερωτευτώ. Άμα ήταν ο Μπιλ από το μπαρ. Θα έλεγα Ναι να με πάρει για γυναίκα του και για δούλα του, γενικότερα να με πάρει. Αλλά που τέτοια τύχη. Με την τύχη που με δέρνει εμένα το πολυ πολυ να είναι ένας χαζός, με κοιλιά λες έχει τριδυμα, με γυαλιά, με μασέλα και κοντός. Δηλαδή κανένας χαλβάς θα είναι Όχι τίποτα σεξυ όπως ο Μπιλ από το μπαρ. Ααααααχχχχ ο Μπιλ από το μπαρ είναι κούκλος όλο στο μυαλό μου είναι. Δεν πρέπει όμως γιατί μετά πως θα τον ξεπεράσω..
Ήρθαν οι γονείς μου από .... εκεί που είχαν πάει τέλος πάντων δεν ρώτησα γιατί πολυ απλά δεν με νοιάζει. Η Χρύσα έχει πάει σε μια φίλη της και θα μείνει εκεί 2 μέρες. <Μπράβο στο κορίτσι μου που μαγείρεψε> λέει η μαμά μου όλο χαρά. <Να μηλουσε και όμορφα όμως θα ήταν το ιδανικό > λέει ο πατέρας μου λες και θέλει να θίξει και να βάλω μυαλό, αλλά όχι δεν θα του περάσει πουλάει την κόρη του έτσι απλά σε έναν επειδή είναι καλό παιδι, να το βράσω ανα είναι καλό παιδι και εγώ καλό κορίτσι αλλά δεν ζητάω τα χέρια ξένων παιδιών ελεος πια. < Τι να κάνουμε πατέρα θα μας έδωσε όλα η ζωή όπως άλλους> απαντάω εγώ όλο ειρωνεία, αγριοκοιταζει αλλά δεν είπε κάτι επί του θέματος. Ευτυχώς δηλαδή γιατί δεν θέλω να μαλώσω με τον πατέρα μου για κάτι που με πληγώνει. <Αύριο το βράδυ θα έρθει ο άνδρας σου για τραπέζι> μου λέει κοιτώντας το κινητό του, <Όχι πατέρα δεν είναι ο άνδρας μου, είναι ο άνδρας που εσύ βρήκες, ΕΣΥ Όχι ΕΓΩ> του λέω όλο νεύρα. < Ρουμπι σταματά> λέει η μάνα προσπαθώντας να με καθησυχάσει, <Ναι δεν τον βρήκα μόνο εγώ ξέρεις Ρουμπι αλλά και αυτός ήθελε πολυ να σε παντρευτεί Αφού του είχα δείξει μερικές φωτογραφίες, και μετά σε είδε από κοντά και του άρεσες ακόμα πιο πολύ> μου είπε <που με έχει δει;> δεν αναφέρθηκα στα πιο πάνω γιατί μπροστά σε αυτήν την ερώτηση δεν με νοιάζει τίποτε άλλο < δεν ξέρω δεν μου είπε, σημασία έχει που σε θέλει Αυτός, και εσύ θα τον θέλεις> μου λέει με αυταρχικότητα, < εγώ δεν τον θέλω και ούτε πρόκειται να τον θέλω είναι ένας βλακας, από την στιγμή που δεν μπορεί να βρει μια γυναίκα μόνος του και προτιμάει το προξενιό, κατάλαβα τι είναι, βλακας σίγουρα άντε να δω και τα άλλα του ελαττώματα> λέω με υφάκι και το ευχαριστήθηκα ο πατέρας μου είχε φουντώσει, καλά να πάθει <είσαι κακομαθημένο, ο άνθρωπος έχει εταιρίες ολόκληρες σε όλο τον κόσμο και εσύ θες έναν άνδρα κακομοίρη με τατουάζ και όλο τρύπες, αυτό να το ξεχάσεις λοιπόν> σηκώθηκα και έτρεξα στο δωμάτιο μου ελεος πια, όποιον θέλω θα έχω σιγα μην τους ρωτήσω κιολας. Κουραστικά με αυτούς. Θα κάτσω να δω πολλές ταινίες και σειρές μέχρι το βράδυ και μετά για ύπνο ούτε δουλειά δεν πάω πια. Τι να τους πω ότι οι γονείς μου με έκαναν προξενιό? Γύρισα και είπα ψέμματα ότι θα πάω στο εξωτερικό. Τι να πω δεν φταίω. Κοιτίδα συνέχεια ταινίες και με πήρε ο ύπνος.
YOU ARE READING
ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ
Short StoryΑνεξάρτητη? Ή εγκλωβισμένη στα πραγματικά μου θέλω? Τώρα το σκάω από έναν γάμο που δεν θέλω? Ή κάθομαι με τις συνέπειες ? Τελικά θέλω ή δεν θέλω τον "άντρα μου "?