ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΙΛΊ

1.2K 58 1
                                    

      Άλλη μια μέρα που ξύπνησα. Θα ήταν πολυ ωραία αν κοιμομασταν όλη μέρα. Πήγα στον μπάνιο έπλυνα το πρόσωπο μου, βούρτσισα τα δόντια μου καιιιιιιιιι...... Ναι είναι η ώρα για πρωινό. Κατέβηκα τις σκάλες τρέχοντας. Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα για έναν ανεξήγητο λόγο. Φτάνω στην κουζίνα και τι να δω. Θυμάστε πως σας έλεγα ότι είμαι χαρούμενη? Ναι τώρα η χαρά μου έκανε και πέταξε μακριά μου πολυ μακριά. Και ήρθαν τα νεύρα μου, καλώς τα νεύρα μου, καιρό είχα να σας δω, ποτέ σας είδα τελευταία φορά? Αααα ναι χθες το απογευματάκι, λοιπόν περάστε για έναν καφέ τώρα. Και εκεί που είχα χαθεί στις σκέψεις τσουπ πετάγεται η μάνα μου

Μ<Τι κάθεσαι σαν τον χάρο εκεί μπες μέσα παιδί μου κοίτα ποιος ήρθε να σε δει> μου λέει και ένα χαμόγελο χαράχτηκε στα χειλη της. Ενώ εγώ είχα μείνει άναυδη
Μλ(Μπιλ)< Καλημέρα στην όμορφη γυναίκα μου, πως είσαι μωρό μου?> με ρωτάει το γουρούνι και ρουφάει το καφέ αααααααα στην αγαπημένη μου κούπα πίνει καφέ, βαστατε Τούρκοι τα άρματα, θα του ορμιξω και ια τον πνίξω στα φιλιά. Τι λέω καλέ ? Ρουμπι συνελθε μαλώνω τον εαυτό μου.
Ρ<κακη ψυχρή και ανάποδη εύχομαι να είναι η μέρα σου, όσο για το όμορφη γυναικα θα συμφωνήσω αλλά το "μου" τι το είπες το χάλασες Αφού δεν ειμαι ΣΟΥ. Πριν σε δω ήμουν τελεια τώρα που σε είδα χαλια χαλια χαλια και άσε κάτω την κούπα μου γουρουν> και εκεί που πήγα να ολοκληρώσω αυτά που ήθελα να πω είχα πάρει φόρα τώρα και ξανά τσουπ πετάγεται η μάνα μου.
Μ<ΡΟΥΜΠΙΙΙΙΙ προσέχε τι λες στον άνδρα ΣΟΥ> μου λέει  και με κοιτάει με ένα δολοφονικό βλέμμα. Και ξανά συνεχίζει
Μ<θα πάω σούπερ μάρκετ, φούρνο και θα περάσω να πάρω τον πατέρα σου να πάμε στην θεία σου γιατί κάτι μας ήθελε. Λοιπόν όσο θα λείπω πέρνα λίγο δημιουργικό χρόνο με τον άνδρα ΣΟΥ! Θα γυρίσουμε το βράδυ αργά αααα πάραλιγο να το ξεχάσω η Χρύσα θα είναι στην Παυλίνα. Τα λέμε αγάπη μου και κάντε ότι θέλετε είστε ελεύθεροι για σήμερα> λέει με μια ανάσα και εγώ αλλά έχω γουρλωσει τα μάτια μου και την κοιτάω με βλέμμα αγελάδας κατσίκας κότας δε ξέρω κάτι τέτοιο και την βλέπω να φεύγει.
Μλ<Και τώρα μωρό μου τα δύο μας>μου λέει και με γυρνάει προς αυτόν και κολλάει τα σώματα μας και εγώ τον κοιτάω αποσβολωμένη και δεν κουνιέμαι απλα κάθομαι και τον κοιτώ.
Ρ<καλε μανούλα γυρνά πίσω μην με αφήνεις με τον μπαμπούλα> λέω και σκουπίζω το δήθεν ψεύτικο δάκρυ μου. Και τότε με σφίγγει ακόμα πιο πολύ πάνω του και τώρα τα πρόσωπα είναι τόσο κοντά, βλέπω τα χείλη του είναι σε απόσταση αναπνοής από τα δικά μου. Κοιτάω μια τα χείλη του μια τα μάτια του. Έχουν περάσει 2 λεπτά και απλά και δεν κάνουμε τίποτα απλά κοιτάμε ο ένας τον άλλον σε απόσταση αναπνοής. Και τότε πήρε τον λόγο.
Μλ<Τι έγινε μωρό μου?> μου λέει. Εγώ έχω χαζέψει δεν μπορώ τα έχω χάσει βλέπω τα μάτια του τα γαλάζια και με υπνοτυζουν χάνομαι κάτι μου κάνουν και μετά βλέπω τα χείλη του που είναι ζουμερά και τελεια έτοιμα να τα φιλήσεις. Και τα δύο με προκαλούν να τα φιλήσω αλλά εγώ δεν μπορώ να κάνω βήμα γενικότερα ούτε τα βλέφαρα μου δεν μπορώ να κουνήσω.
Μλ<Σου έφαγε η γάτα την γλώσσα μωρό μου?> μου ξανά ρωτάει με ειρωνικό ύφος και γελάει μαζί μου. Δεν μπορώ να κουνηθώ δεν καλέ τίποτα τίποτα τα μάτια του με έχουν υπνοτισει είναι τελεια, ειναι λες και βλέπω την θάλασσα. Με πλησιάζει κι άλλο κι άλλο. Με φιλάει ασυνείδητα κλείνω τα μάτια μου και ανταποκρινομαι αμέσως στο φιλί του που στην αρχή ήταν γλυκο και τρυφερό και τώρα γίνεται κτητικο, τον σφίγγω πάνω μου ακόμα περισσότερο. Πιάνει τους γλουτούς μου, ύστερα τα πόδια μου τα σηκώνει ελαφρά και τα περνάει γύρω από την μέση του. Έχω περάσει τα χέρια μου στο λαιμό του και τον φιλάω χωρίς σταματημό. Δαγκώνει ελαφρά το κάτω χείλος, ασυναίσθητα βογκηξα και τότε πέρασε την γλώσσα του μέσα στην δικιά μου. Έκανε μερικά βήματα και η πλάτη μου ακουμπούσε τον τοίχο. Τώρα οι γλώσσες μας έπαιζαν στον δικό τους ρυθμο. Μετά από λίγα λεπτά ξανά τοποθέτησε τα πόδια μου στο έδαφος χωρίς να διακόπτει το φιλί μας. Σταματήσαμε για να πάρουμε οξυγόνο. Μου χαμογέλασε πονηρά
Μλ<Η γλωσσιτσα εκεί ήταν λογικά η μιλιά χάθηκε. Μωρό τι έγινε σαρεσε εεε?> μου λέει όλο ειρωνεία τότε συνειδητοποίησα τι ακριβώς έκανα ωωωχχχχχ θεε μου δεν το πιστέυω
Ρ<Εεε... κ-κοίτα όλο εεεε ααα α-Αυτό που ε-γι-γινε που έγινε η-ήταν λάθος> έλεγα τρατλιζοντας μα γιατί τραυλιζα αμάν.
Μλ<Γιατί τραυλιζεις μωρό μου ? Και ποιο ήταν λάθος?> με ρωτάει και με πονάει απροετοίμαστη και με ξαναφιλαει παθιασμένα. <Αυτό ?> με ρωτάει με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο.
Ρ< Ναι αυτό! Μην με ξανά ακουμπήσεις γομαρι> και πάω περνώ τα κρουασανακια από το τραπέζι και κατευθύνομαι για το δωμάτιο μου. Αλλά πρώτου ανοίξω την πόρτα με πιάνει από το μπράτσο και με γυρνάει προς την μεριά του. Είμαστε πολύ κοντά αλλά το σώμα του δεν με αγγίζει μόνο η παλάμη αγγίζει το μπράτσο μου. Κανω μια προσπάθεια να απεγκλωβιστω αλλά μάταια με κρατούσε καλά. Περνάει το άλλο χέρι του στην μέση μου, και ταυτόχρονα αφήνει το άλλο χέρι του το μπράτσο μου.
Μλ<πάμε κάτω μωρό μου να μηλισουμε> μου λέει κοιτώντας με στα μάτια.
Ρ<Δεν έχω να πω κάτι μαζί σου. Και βγάλε τα χέρια σου από πάνω μου> του λέω με ένα θυμωμένο βλέμμα. Με σέρνει κάτω με το ζόρι ενώ εγω τον βρίζω. Με έβαλε στον καναπέ και έκατσε δίπλα μου. Αφήνω το πιάτο στο τραπεζάκι, περνώ ένα κρουασάνακι και το τρώω θυμωμένη. Τι μου φταει και το κρουασάνακι αυτός ο βλακας φταει που την είδε κάποιος.
Ρ<τι με κοιτάς ρε μοσχάρι?> του λέω θυμωμένη. Γελάει δεν το πιστέυω  γελάει θα κάνω φονικό κρατά τε με.
Μλ<γουρούνι, γομαρι, μοσχάρι δεν άφησες ζώο και ζώο ρε μωρό μου. Στο κρεβάτι θα με φωνάζεις λιοντάρι> μου λέει γελώντας και μου κλείνει το μάτι
Ρ<ΕΕΕ ναι τι μου φταίνε τα καημένα τα ζωάκια αυτά μια χαρά ειναι εσύ είσαι μπουνταλας...Και αααα πρώτον δεν πρόκειται να σου κάτσω ποτέ ποτέ ποτέ και σιγά μην σε φωνάζω και πουμα βλάκα και> με ξαναφιλησε και δεν πήγα να ολοκληρώσω τα λόγια μου. Δεν νε χάλασε όμως αλλά τον σπρώχνω γιατί δεν θέλω να καταλάβει ότι τον θέλω κιόλας.
Ρ<για να σου πω δυο λογάκια εσεν> με ξαναφιλαει παθιασμένα. Τώρα σταματάει αυτός.
Μλ<Πολύ μιλάς γυναίκα πολυ > με ξαναφιλαει και αρχίζει να πέφτει πάνω μου, τον σπρώχνω με όση δύναμη έχω και πήγα να μηλισω αλλά με πρόλαβε
Μλ< επειδή ξέρω τι θες να πεις. Σε ρωτάω θες να δούμε ταινία και να το βουλωσεις ή να έρθω από πάνω σου και να σε κάνω να ουρλιαζεις το όνομα μου> με ρωτάει
Ρ<το πρώτο το πρώτο> επαναλαμβάνω τα λόγια μου γιατί φοβήθηκα λιγάκι. Μωρε ενταξει δεν με χαλάει αλλά μετά θα μου λέει σου άρεσε και αλλά τέτοια χαζά. Χαμογέλασε στραβά και είπε εντάξει.
Μλ<δεν θα με χαλούσε καθόλου να κάνουμε το δεύτερο αλλά έχε χάρη που σ'αγαπάω πολύ > μου λέει και πιάνει το πρόσωπο μου στα χέρια και φιλάει απαλά το μέτωπο μου λες και ήμουν πριγκίπισσα. Και πήγε έβαλε μια ταινία. Στην αρχή έκατσα μακριά του αλλά με τράβηξε κοντά του και με έχωσε στην αγκαλιά του μυριζα το άρωμα του το χέρι ήταν γύρω από τον ώμο και εφρσνρ μέχρι μέση μου, ανατρίχιασα για κάποιο ανεξήγητο λογο , το κατάλαβε και γέλασε στραβά αλλά δεν είπε τίποτα απλά μια το χέρι του πήγενε στα μαλλιά μου και τα χάιδευε και μια εμενε ακίνητο στην αρχική του θέση. Τα βλέφαρα μου βάρυναν και είπα να τα κλείσω για 2 δευτερόλεπτα αλλά μετά όλα μαύρα....












Άλλο ένα κεφάλαιο έκανα ότι καλύτερο μπορούσα έκατσα 1 ώρα για να κάνω ιδέες και να σκεφτώ ελπίζω να σας άρεσει. Αν σας άρεσε 🌟 και COMMENTS. 😘😘😘

ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥDonde viven las historias. Descúbrelo ahora