Σήμερα είναι η μέρα που θα γίνει η επίδειξη των ρούχων. Έκανα δύο τρεις πρόβες στα κρυφά, αλλά νιώθω λίγο άγχος έχω καιρό ν το κάνω αυτό. Σηκώνομαι και βλέπω την μεριά του Μπιλ άδεια. Που πήγε?
Σηκώνομαι, πάω τουαλέτα, πλένω τα δόντια μου, κάνω μπάνιο και βάζω διαφορά αιθέρα ελαια ώστε να είναι λείο και ομοιόμορφο το δέρμα μου. Τυλιγω την πετσέτα και φεύγω για την ντουλάπα-δωμάτιο.
Μπαίνω μέσα και λέω να βάλω ένα τζιν γκρι μαζί με μια άσπρη ζιβάγκο κολλητή μπλούζα. Βάζω τα άσπρα σνικερς μου. Χτενιζω τα μαλλιά μου και τα πιάνω μια χαμηλή αλογοουρά.
Πήγενω στο δωμάτιο της Ροζας και βλέπω πως και εκείνη λείπει. Τελεια που πήγαν αυτοί οι δύο?
Κατεβαινω τα σκαλιά και πηγαίνω στην κουζίνα. Ακούω μουσική και διάφορα ήχους που προδίδουν ότι κάποιος χορεύει μέσα. Βλέπω την Ρόζα και τον Μπιλ να κάνουν τηγανιτές, να έχουν μουσική και να χορεύουν.
Ρζ: ξύπνησε η μανούλα μπαμπάκα
Είπε και με έδειξε με το χεράκι της
Μλ: Καλημέρα στην πιο όμορφη γυναίκα όλου του πλανήτη και ολόκληρου γαλαξία.
Ρ: Καλημέρα μωρό μου, σταματά να λες τέτοια, δεν είμαι δεκατεσσερων να τα πιστεύω
Μλ: μα είναι η αλήθεια μωρό μου και είσαι όλη και μόνη δικιά μου
Λέει και σφίγγει δυνατά στην αγκαλιά του
Ρ: ρε Μπιλ θα με πνιξεις
Μλ: που πήγε το μωρό μου ? Ή έστω ένα Μπιλ μου? Σκέτο Μπιλ? Γιατί ρε μωρό γιατί?
Ρ: μωρό μου ζωή μου φως μου σταμάτα της χαζομάρες σου έχω πει. Σου έχω μια έκπληξη σήμερα. Και η Ρόζα θα πάει στην Ιζα να μείνει σήμερα όλη μέρα και όλη νύχτα. Και εσύ μωρό μου στις 6 θα έρθεις, θα σου έχω αφήσει κάτι εδώ, που πρέπει να κάνεις ότι σου πω και μετά θα... Θα δεις μωρό μου θα δεις
Ρζ: γιούπι θα πάω στον Ζακ
Μλ: Τι λες ρε μωρό μου? Εσύ ξεχνά τον Ζακ τώρα, έχεις τον μπαμπάκα σου Άστον αυτόν
Ρ: Μπιλ σταματά να μιλάς για τον Ζακ είναι μικρός. Όσο για το άλλο θα καταλάβεις σε κάτι ώρες μωρό μου υπομονή μέχρι τοτες
Έρχεται δίπλα στο αυτί μου και μου ψυθιριζει
Μλ: τώρα που η Ρόζα θα λείπει, όλο το βράδυ θα γίνει χαμός μωρό μου πάνω στο κρεβάτιΜόλις άκουσα τι μου είπε, ανατρίχιασα ολόκληρη, ήθελα να έρθει επειγόντως το βράδυ ή έστω να γίνει Τώρα. Φάγαμε τις τηγανιτές και μετά ετοίμασα την Ρόζα και μια τσαντουλα για να την πάω στην Ιζα. Ήθελε να είναι ωραία λέει γιατί θα την εβλεπε ο Ζακ. Ακόμα δεν βγήκαμε από το αυγό μας και θέλουμε από τώρα σχεση πωπωπω τον λυπάμαι τον Μπιλ και πιο πολύ τον άντρα που θα μας φέρει η Ρόζα μας.
Πήγα την Ρόζα στην Ιζα. Και πρωτου πάω σπίτι να κάτσω ένα λεπτό ξεκουραστώ. Είπα να πάω να δω κανένα ωραίο σέξι εσώρουχο να τον τρελανω. Είδα πολλά και τελικά κατέληξα σε ένα πάρα μα πάρα πολύ σέξι θα τον τρελανω θα το κάνω μα πάρει φωτιά.
Ελπίζω να του αρέσουν. Βασικά να τον τρελάνουν.
Like αν σας άρεσε ❤
YOU ARE READING
ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ
Short StoryΑνεξάρτητη? Ή εγκλωβισμένη στα πραγματικά μου θέλω? Τώρα το σκάω από έναν γάμο που δεν θέλω? Ή κάθομαι με τις συνέπειες ? Τελικά θέλω ή δεν θέλω τον "άντρα μου "?