SOMETHING NEW

852 34 0
                                    



POV RUBY
Νιώθω ένα χέρι στην κοιλιά μου να με βαρενει και θυμάμαι πως είναι του Μπιλ. Με τόσες εξελίξεις νιώθω χαρούμενη τελικά. Ο Μπιλ κοιμήθηκε μαζί μου και είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Όλα αυτά που χάσαμε μαζί, εγώ έχασα αυτόν και εμένα μαζί αφού η καρδιά μου, η ψυχή μου και το μυαλό μου έμειναν μαζί του.  Μου έχει κλέψει μυαλό ψυχή καρδιά και σώμα μόνο που το σώμα το πήρα μαζί μου. Το κορμί μου τον ποθεί καθημερινά και χθες κοιμήθηκα αγκαλιά ήταν το πιο ήσυχο βράδυ που είχα ποτέ μου γιατί κάθε βράδυ σχεδόν εκλεγα ή σκεφτόμουν εκείνον και μαλωνα τον εαυτό μου να μην κλαίει για έναν που την κερατωσε τελικά όσο θεωρούσα μέχρι στιγμής γκρεμίστηκαν με μιας. Χάσαμε τρία χρόνια αλλά τωρα έμαθα από τα λάθη μου και δεν θα ξανά κάνω τα ίδια. Γυρνάω αργά μην τον ξυπνησω προς την μεριά του θέλω να τον δω όταν κοιμάται είναι ακόμα πιο όμορφος και δεν ξέρω πώς το κάνει αυτό. Δεν ειμαι σίγουρη για αυτό που νιώθω μέσα μου για αυτόν δεν μπορώ να προσδιορίσω αυτήν την αγάπη είναι τόσο δυνατή που με κάνει το μυαλό και την λογική μου να κάνουν φτερά μόλις ακούω το όνομα του και ειδικά όταν τον βλέπω. Με κάνει χαρούμενη με μια του λέξη με ένα βλέμμα του που υπάρχει που ειναι στη ζωή μου που είναι η ζωή μου.

Η αγκαλιά του είναι ζέστη και καυτή όπως το κορμί του που μου βάζει φωτιά και πειρασμούς πολλούς πειρασμούς. Τον κοιτάω με ένα χαμογελάω στα χειλη και δαγκώνω ελαφρώς το κάτω χείλος μου. Βλέπω στα χειλη του να χαράζεται μια καμπύλη και το χαμόγελο του εμφανίζεται στα χειλη του είναι πολύ ωραίο και σεξυ δεν λέω αλλά με έχει καταλάβει που τον κοιτάω τόση ώρα.

Μλ: βλέπεις κάτι που σαρεσει?
Ρ: δεν κοιμάσαι?
Μλ: Όχι έκανα αυτό που έκανες και εσύ πριν λίγο μόνο που εγώ είμαι πιο διακριτικός
Ρ: Τι εννοείς ότι σε κοιτάω σαν ξελυγωμενη? Μλ: Όχι μωρό μου αλλά
Ρ: αλλά?
Μλ: πονηρά
Ρ: πρώτον δεν σε κοιτάω πονηρά πφφφ για ποια με πέρασες? Και δεύτερον δεν σε κοιτάω καν απλά γύρισα να δω ποιος είναι δίπλα μου, νόμιζα πως ήταν η Ρόζα
Μλ: ας κάνω πως σε πιστεύω
Ρ: πρόβλημα σου αν με πιστεύεις ή όχι
Μλ: χαχαχαχα
Γέλαει και εγω πάω να σηκωθώ αλλά το χέρι του στην μέση μου με σταματάει και με ρίχνει πάνω του αυτός γελάει και με ρίχνει στο κρεβάτι τώρα και ανεβαίνει πάνω μου, εγώ τα έχω χάσει τι κάνει?
Ρ: Τι κάνεις Μπιλ?
Μλ: Τι κάνω μωρό μου ?
Ρ: δεν ξέρω εσύ θα μου πεις
Μλ: μμμ καλύτερα να σου δείξω
Αρχίζει και αφήνει μικρά φιλάκια στα μάγουλα μου μετά στην μύτη μου στο μέτωπο μου στα μάτια μου στο λαιμό μου στα χειλη μου και νιώθω μα έχω αρχίσει να παίρνω φωτιά

ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥМесто, где живут истории. Откройте их для себя