The end (κεφ.47)

1.8K 48 7
                                    

Μια βδομάδα τώρα αποφεύγω με κάθε τρόπο τον Μπιλ προσπαθεί να μου μιλήσει Αλλά κάθε φορά του λέω και από μια δικαιολογία για να τον αποφύγω. Δεν τον αντέχω άλλο. Θέλω να τον χαστουκίσω Αλλά και να τον φιλήσω.

Η στάση του με έχει μπερδέψει θέλει λέει να είμαστε όπως ήμασταν πριν να μην αλλάξει τίποτα μεταξύ μας και να τον εμπιστεύομαι. Πώς? Τον αγαπώ με όλη μου την καρδιά Αλλά δεν αντέχω να είμαστε όπως πριν έτσι όπως έγιναν τα πράγματα.

Τον Μπιλ μπορεί να τον παντρεύτηκα χωρίς να το θέλω. Θέλοντας να του κάνω κακό στην αρχή αλλά στην συνέχεια όλα άλλαξαν. Τον ερωτεύτηκα και τον αγάπησα, ακόμα είμαι ερωτευμένη μαζί του και τον αγαπώ.

Στο μυαλό μου είναι όλα τόσα μπερδεμένα. Λέει πως με αγαπάει. Τι σόι αγάπη είναι αυτή? Με αγαπάει Αλλά με χωρίζει. Δεν καταλαβαίνω. Το μόνο που καταλαβαίνω είναι πως έχει μπερδέψει το συναίσθημα της αγάπης με την συνήθεια. Γιατί πλέον του έχει γίνει συνήθεια να με αγαπάει και καλά. Αλλά δεν με αγαπάει αληθινά.

Δεν ξέρω αν όλα αυτά που σκέφτομαι βγάζουν νόημα. Δεν μπορώ να τα καταταξω σε μια σειρά. Όλα τόσα μπερδεμένα που δεν γίνονται απλά.

Η ζωή μου πάει προς το χειρότερο, και δεν φτάνει μόνο ότι πήραμε διαζύγιο είχε και την φαεινή ιδέα να το πει και στην Ρόζα. Το παιδί στην αρχή σαστισε, μετά την πήρε ο Μπιλ και της είπε κάτι. Προσπάθησα να κρυφακουσω Αλλά τζάμπα κοπος. Και το θέμα είναι ότι η Ρόζα βγήκε χαρούμενη και είναι όλα μέλι γάλα. Και εγώ χαμένη.

Οι ναυτίες συνεχίστηκαν όπως και οι ζαλάδες. Και έτσι αποφάσισα ένα πρωινό να πάω να δω τι έχω. Περιμένοντας τις εξετάσεις, μόνο αυτό δεν περίμενα. Να είμαι πάλι έγκυος στον Μπιλ. Να του το πω? Από την μια έχει δικαίωμα να ξέρει, δεν θέλω να κάνω άλλο λάθος.

Αλλά αυτός δεν με θέλει στην ζωή του. Κα βάζω στοίχημα πως θέλει να με πετάξει από το σπίτι Αλλά δεν το κάνει γιατί του είναι δύσκολο. Θα του το κάνω εγώ όμως απλό, δεν θέλω να γίνομαι βάρος σε κανέναν. Οπότε θα του το πω.

Αποφάσισε να πάμε κανονικά τις διακοπές μας, θα μας πάει Σαντορίνη, εγώ αρνήθηκα αρκετές φορές Αλλά με ανάγκασε με το ζόρι να έρθω λέγοντάς  μου ότι θα με κλειδώσει μέσα στο σπίτι χωρίς φαΐ. Δέχτηκα να πάω μαζί του και μετά θα του πω ότι θα φύγω. Για το παιδί θα του το πω Αλλά μάλλον θα του το πω μετά το 5ο μήνα που θα αρχίσει να φαίνεται η κοιλιά μπορεί και όχι στο 9ο μήνα όμως σίγουρα θα το ξέρει.

ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥDonde viven las historias. Descúbrelo ahora