ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΚΗΝΕΣ ΜΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΟΧΟΜΕΝΟ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΟΎΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΦΕΡΩ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΎΝΗ ΕΓΩ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΊΗΣΑ
(Μετά από αυτό το κεφάλαιο θα καω στην κόλαση, να είναι καλά το fifty shades of grey, Αλλιώς σιγά μην είχα όλες αυτές τις λεπτομέριες, συγχωραμε θεε μου)
Όταν φτάσαμε σπίτι, τον έβαλα μα κάτσει στον καναπέ, έβαλα μουσική ερωτική μουσική βασικά, κοντοστάθηκα μπροστά του και άρχισα να αφαιρώ ένα ένα τα ρούχα μου και πάω κάθομαι πάνω του, του βγάζω την γραβάτα. Αρχίζω να ξεκουμπωνω το πουκάμισο του, σειρά έχει το παντελόνι του, του το αφαιρώ και αυτό,έχει μείνει μόνο το μποξερακι και με Τα ακροδάχτυλα μου αγγίζω την πάνω άκρη του υφάσματος, αρχίζω να αγγίζω το δέρμα του. Δεν έχω βγάλει ακόμα το ύφασμα και με Τα δόντια μου το κατεβάζω, τα μάτια του είναι ακόμα ενωμένα με τα δικά μου και δεν έχουν φύγει ούτε ένα λεπτό, τον ξαπλώνω και τον φιλάω στα χείλη δίνοντας ένα παθιασμένο φιλί, σταματάω το φιλί μας και αρχίζω να του δίνω φιλιά στο λαιμό, στο στέρνο, στην κοιλιά του στην γραμμή που χωρίζει τα six-packs και δίνω έμφαση στη γλώσσα μου ώστε να τον ανεβάσω κι άλλο, ακούω μερικά επιφωνήματα να ξεπροβάλλουν από το στόμα του. Κατεβαίνω στην ευάλωτη ζώνη και αρχίζω τα κόλπα μου.
Μετά με αρπάζει από τους καρπούς, με πετάει στο καναπέ και πηγαίνει στο πάγκο με τα ποτά, βάζει κρασί σε ένα ποτήρι, πίνει μια γουλιά,και στο άλλο του χέρι έχει παγάκια κατευθύνεται προς το μέρος μου με φιλάει και μου δίνει το ποτό του, βγαίνει από το στόμα μου, κυλάει στο λαιμό μου. Πιάνει το ποτό στο χέρι του και πέφτει ίσα ίσα ανάμεσα από το στήθος και κατευθύνεται με ευθεία πορεία προς την ευάλωτη περιοχή μου. Παίρνει ένα παγακι και το αφήνει και αυτό ανάμεσα από το στήθος μου και καταλήγει στον αφαλό μου, και λιώνει και τα υγρά καταλήγουν εκεί που κατέληξε και το κρασί. Με φιλάει παθιασμένα Ενώ μου κρατάει τα χέρια με δύναμη αρχίζει ένα μονοπάτι με υγρά φιλία από το λαιμο μου μέχρι το ευαίσθητο σημείο και ήταν το απόκορυφομα.
Με σηκώνει στην αγκαλιά του και μου κάνει έρωτα σε όλες τις στάσεις, ήταν άγριος και τρυφερός μαζί μου, ήταν από τα καλύτερα βραδιά μου, στο τέλος ξαπλωσαμε αγκαλιά αφανισμενοι και ακούω αυτό που θέλω να ακούω από τα χείλη του, αυτό με κάνει να ενθουσιάζομαι και να τρομάζω που με κάνει να χάνω τα λογικά μου και να τα βρίσκω δίπλα του, μια απλή λέξη με τόσο βαριά, γιατί απλά δεν κουβαλάει μόνο την έννοια της λέξης Αλλά κουβαλάει και τα συναισθήματα και το πάθος και τον έρωτα όλα αυτά συνδεδεμένη με αυτήν την λέξη με κάνει ευτυχισμένη.
Μλ: σ'αγαπώ
Ρ: κι εγώ σ'αγαπώ
Μου δίνει ένα φιλί στα χείλη και ένα στο μέτωπο μου λέει καληνύχτα πριγκίπισσα μου. Τον αγαπώ, σκεφτόμουν από την αρχή μέχρι τώρα την κατάληξη μας και ειμαι ευτυχισμένη, και κάπως έτσι με πήρε ο ύπνος. Την άλλη μέρα είχε ετοιμάσει πρωινό και με τάιζε. Πήγαμε βόλτα στο πάρκο, και πήγαμε πήραμε την Ρόζα και πηγαμε στο λουνα παρκ. Ήταν από τις υπέροχες στιγμές μαζί του. Είμαστε οικογένεια και ειμαι τόσο ευτυχισμένη. Τον αγαπώ!
YOU ARE READING
ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ
Short StoryΑνεξάρτητη? Ή εγκλωβισμένη στα πραγματικά μου θέλω? Τώρα το σκάω από έναν γάμο που δεν θέλω? Ή κάθομαι με τις συνέπειες ? Τελικά θέλω ή δεν θέλω τον "άντρα μου "?