Μλ<μωρό μου ήσουν τελεια και έχεις υπέροχη γεύση> είπε και ανέβηκε πάνω μου. Εγω από την άλλη δεν είχα αρθρώσει λέξη. Άρχισε να με φιλάει και εγώ ανταπέδωσα πολυ γρήγορα δεν ξέρω αλλά το ήθελα και εγώ. Το χέρι του πήγε άρχισε να κάτω εκεί και.... άρχισε να με χαϊδεύει κυκλικά την κλειτορίδα μου και εμένα όλο αυτό να μ'αρέσει ακόμα πιο πολύ. Η ανάσα μου αυξάνετε συνέχεια και νιώθω τελεια δεν θέλω να σταματήσει ούτε λεπτό. Με κοιτάει στα μάτια και χάνομαι μέσα στην γαλήνια θάλασσα που στην συνέχεια θα γίνει μια φουρτουνιασμενη θάλασσα που αυτός θα προκαλέσει και εγώ θα βυθιστώ εκεί μέσα.Το χέρι του αυξάνει τις κινήσεις και ταυτόχρονα με το χέρι του αυξάνεται η ανάσα και οι παλμοί μου το ίδιο. Νιώθω μια μικρή ενόχληση εκεί κάτω και στιγμιαία καταλαβαίνω ότι ένα δάχτυλο έχει εισχωρήσει μέσα μου αμέσως μετά βάζει άλλο ένα. Τα κουνάει η μικρή ενόχληση που ένιωθα στην αρχή έχει φύγει και στην θέση του έχει πάρει μια μικρή και ωραία ευχάριστη αίσθηση.
Και αφού αφαιρεί τα δάχτυλα του. Το μοριο του πλησιάζει την ευαίσθητη περιοχή μου, το μόριο του είναι ερεθισμενο και ορθομενο προς τα πάνω. Νιώθω να με ακουμπάει με το ... και αρχίζει σιγά σιγά να μπαίνει. Νιώθω έναν οξύ πόνο να με κόβει στα δύο και ένα ρίγος να διαπερνάει όλο μου το σώμα. Οι κινήσεις του στην αρχή να είναι αργές και συγκεκριμένες και στην συνέχεια να επιταχύνονται διαρκώς και ο οξύς πόνος έχει κάνει φτερά και νιώθω πιο ότι πιο ωραίο έχω νιώσει ποτέ μου. Η ανάσα χάνετε όμως χάνετε και η δίκη του. Με κοιτάει στα μάτια και είναι και λες και μου δίνει υποσχέσεις. Τα φιλιά του έχουν διαπεράσει την σάρκα μου και έχουν τρυπώσει την ψυχή μου που έχει παραδοθεί σε αυτόν. Με 3 ωθήσεις ακόμα νιώθω μερικά υγρά από εμένα και εκείνον να κυλανε. Και αντί να τον μισώ εγώ τον θέλω. Με φιλάει στο μέτωπο και ξαπλώνει δίπλα μου. Με αρπάζει και με φέρνει κοντά στην αγκαλιά του και νιώθω πλήρης και ασφαλης μαζί του και μόνο μαζί του.
Την επόμενη μέρα ξύπνησα μέσα στην αγκαλιά του, προσπάθησα να σηκωθώ αλλά το χέρι του δεν με αφήνει. Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες αναστενάζω από την κούραση και ακούω το γέλιο τον κοιτάω εχει τα μάτια του κλειστά και γελάει και δεν κοιματε. Ο βλάκας και εγώ που δεν ήθελα να τον ξυπνήσω.
Μλ<που θες να πας πριγκίπεσσα?>
Ρ<πας καλά βλέπεις πως θέλω σηκωθώ και κάνεις πως κοιμάσαι και όχι τίποτα άλλο αλλά γελάς κιολας> γελάει ακόμα πιο πολύ
Μλ<χαχαχαχα μωρό μου απλά ήθελα να δω τι θα κάνεις, όσο κοιμόσουν ήσουν γατάκι δεν κουνιοσουν μόλις ανοίγεις τα ματάκια σου είσαι υπερκινητική και μιλάς πολυ πάρα πολύ> έλεγε γελώντας
Ρ<βγάλε τα χέρια σου από πάνω μου τώρα> του λέω με θυμό
Μλ<να τα βγάλω μωρό μου αλλά χθες το βράδυ σπαρταρουσες μέσα στα χέρια μου >μου λέει κλείνοντας το μάτι. Και εγώ νιώθω πιο ντροπιασμένη από ποτέ. Βάζω στοίχημα ότι τα μάγουλα μου είναι πιο κόκκινα από ποτέ και προσπαθώ να το κρύψω φέρνοντας τα μαλλιά μπροστά μου.Μλ<μ'αρέσει όταν κοκκινίζεις αλλά μωρό μου είμαι ο άντρας σου και εσύ η γυναίκα μου δεν υπάρχει ντροπή μεταξύ μας σαγαπω και με αγαπάς καλά για το τελευταίο δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά αλλά ελπίζω να αλλάξει και να με αγαπήσεις και εσύ όπως εγώ> μου τόσο γλυκά μου μου έρχεται να τον φιλησω και Ναι θα το κάνω. Παίρνω στα χέρια μου το πρόσωπο του και το φιλάω με πάθος και αγάπη γιατί μου φέρθηκε καλά χθες δεν με πλήγωσε ήταν τρυφερός μαζί μου. Μόλις σταματάω το φιλί μας.
Με κοιτάει μέσα στα μάτια και με αρπάζει απο την μέση μου και με φιλάει ασταμάτητα. Με έχει βάλει από κάτω του και δεν σταματάει να με φιλάει παντού στα μάτια στα χείλι στην μύτη στα μάγουλα στο μέτωπο στο λαιμό και μετά στο στήθος και να πηγαίνει όλο και πιο κάτω καταλαβαίνοντας τις προθέσεις του αναστενάζω χωρίς να το καταλάβω και η αυτοπεποίθηση του ανεβαίνει και το βλέπω με τον τρόπο που με κοιτάει είναι πονηρο και φαίνεται να το διασκεδάζει αρκετά ενώ εγώ εχω πάθει εγκεφαλικό αλλά μου αρέσει. Η συνέχεια σε αυτό που έγινε δεν περιγράφεται αλλά είναι υπέροχο και δεν το μετανιώνω καθόλου γιατί και αυτός είναι πολύ καλός και γλυκός μαζί μου. Νιώθω πολύ μπερδενη από εκεί που τον μισούσα άρχισα να νιώθω κάπως περίεργα για αυτόν και αυτό το περίεργα ειανι καλό είναι ωραίο δεν ξέρω πώς να το πω. Και κάπως έτσι με ξαναπηρε ο ύπνος στην αγκαλιά του.
ESTÁS LEYENDO
ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ
Historia CortaΑνεξάρτητη? Ή εγκλωβισμένη στα πραγματικά μου θέλω? Τώρα το σκάω από έναν γάμο που δεν θέλω? Ή κάθομαι με τις συνέπειες ? Τελικά θέλω ή δεν θέλω τον "άντρα μου "?