این اینجا چیکار میکنه؟

2.3K 538 21
                                    

اون روز اولین روز،پروژه ی مسخره ی گروهیشون بود.
اگه برای بکهیون وجود چانیول و دعوایی که ممکن بود با کای رخ بگیره رو کنار میزاشتیم و در نظر نمیگرفتیم،بد ترین چیز و غیر قابل تحمل ترین چیز وجود اون دختره چویی مینسو بود.
آخه چرا همه چی توی زندگیش انقدر روی مخ بود و قرار بود بکهیونو از چندین جهت جغرافیایی پِرس کنه؟؟

_حالا طرح نقاشیمون چی باشه؟

صدای پر نازو افاده ی مینسو توی گوش بکهیون اکو شد و بکهیون فقط سعی کرد آروم باشه و یه دخترو در حد مرگ کتک نزنه.

توی کلاسشون دخترای خوب هم بود..بعضیاشون اونقدر خوب بودن که بکهیون حس میکرد داره با فرشته ای چیزی حرف میزنه. اما بعضیاشونم مثل این عنتر گودزیلا بودن.
جوری حال بهم زن بودن که بکهیون ولی از کنارش رد میشد بوشو حس میکرد دوست داشت هرچی که قبلا خورده رو بالا بیاره روش.

_طبیعت چطوره؟

چانیول پیشنهاد داد و بکهیون به نظرش همچین هم نظر بدی نداده بود و قابل تحسینه.

_طبیعت خوبه ولی خونه ای چیزی توش باشه یا خالی؟

بکهیون نظر چانیولو کامل کردو بازم پرسید.

_ازونجایی که من فقط تو یه چیز خوبم اومد نقاشیه،هرچی باشه میکشم.

چانیول با افتخار اعلام کرد که باعث شد کای که از اول ساکت بود به حرف بیاد:

_مطمئنی؟؟فقط نقاشی نیستا!مثلا دختر بازی و-

بکهیون با حرص با پاش کوبید توی صندلی کای و با چشماش خطو نشون کشید که دیگه بحثی که راه انداخته بودو جلوتر نبره.کای محلش نداد و فقط روشو عوض کرد.

_اسم اصلیت کیم جونگین بود دیگه؟

چانیول با پوزخند پرسید و پای چپشو انداخت روی پای راستش.

_بچه ها میشه ادامه ندین؟فقط بیایین درمورد نقاشی نظر بدین...لطفا.

بکهیون با عجز و التماس پرسید و به کایو چانیول نگاه کرد.
هر دوتاشون بیخیال جنگی شدن که قرار بود پیش بیاد و با حرص به طرحایی که استادشون بهشون داده بود نگاه کردن.

_پس همین طبیعت شد ولی بهش یه کلبه اضاف میکنیم.

مینسو با لبخند گفت و طرح طبیعتو از بین کاغذایی که روی هم بودن،کشید بیرون و گذاشت روشون.

_خب هرکدومتون تو چه شاخه ی نقاشی کارتون بهتره؟؟؟

بکهیون با کنجکاوی پرسید و منتظر جوابای بقیه شد.

_رنگ روغن.

_رنگ روغن.

_آبرنگ ولی رنگ روغنم خوبه.

چانیولو کای بلاخره تو یه چیزی با هم تفاهم داشتن ولی اونجا بکهیون با هیچکدومشون تفاهم نداشت و آخرین چیزی که توش خوب بود رنگ روغن بود و پس قرار بود برینه به بومی که قرار بود روش نقاشی طبیعت بکشن!

☆°without ugly nerves°• [Chanbaek _ sulay _ kaisoo]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora