iyi okumalarr💙
❦
Olçum ve Baran beni merakla izledi. Pencereyi açmamla Eren'in girmesi bir oldu.
"Selam genç ..." elimle ağzını kapatınca devam edemedi. Elimi ağzından çekti. Sırıtarak oturdu. Baran'la Olçum şaşkınca bize bakıyordu hala.
"Eee tamamlandığımıza göre gece devam etsin." dedim.
"Eren'i kapıdan girmiş sayıyorum." Baran hala daha şaşkındı. Omuz silktim.
"Eren, Baran'la Olçum benden bir şey saklıyor. Sen biliyor musun?" gözlerimi Eren'e diktim. Olçum'la Baran'a baktıktan sonra sırıtarak "Yoo. Bir şey mi saklıyor muşuz?"
"Ya!" Baran'ın ayağına tekme attım. O izin vermediği için söylemiyorlardı kesin.
"İyi yanından bak bu gece bende burada kalıyorum." diyen Eren'e döndüm. Sabaha anneme de çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane hesabı olacaktı. Aklıma gelen bu düşünceyle gülümsedim. "Neyse anlatmazsanız anlatmayın." dedim. Olçum'a yaklaştım."Senin şu sapık noldu mavili?" Açtığın konuya sıçayım Eren.
"Ne olsun, aynı işte. Hem ayrıca sapık değil!" Bunu diyince herkes bana bakmıştı. Omuz silktim. Başımı Olçum'un omzuna koydum. Hafiften uykum gelmeye başlamıştı.
"Hadi sırayla birbirimizden sakladığımız şeyleri söyleyelim!" önerinin sahibi Baran'dı.
Esneyerek "olurr" dedim. Başlamak için beni seçtiler. Bakalım kim benden ne saklıyordu! İlk söylemek içinde Eren'i seçtiler aralarında. Eren biraz düşündükten sonra "Olçum'un sana yazdığı kağıdın üzerine suyu ben döktüm." dedi hızlıca.
Kaşlarımı çattım. "NE!!!" şaşkınlıkla Olçum'un omzundan başımı kaldırdım.
"Sen ciddi misin!?"
"Sadece Baran'la şakalaşıyorduk. Fark etmemişim. Özür dilerim mavili."
"O gün Olçum'dan yemediğim alay kalmamıştı. Sürekli bir kağıda sahip çıkamadığımı söyleyip duruyordu."
"Üzgünüm çilli. Sen döktün sanmıştım." Olçum'un da yeni öğrendiği açıktı.
"O kağıdın içinde ne yazıyordu?" Baran tek kaşını kaldırmış şüpheyle bize bakıyordu. Hızlıca Olçum'a baktım. "Sadece o kağıda sahip çıkmam gerekiyordu." dedim. Baran başını salladı.
"Neyse devam edelim." dedim. Sıra Baran'daydı. Sen ne saklıyorsun ikizim.
"Beren nasıl söylesem bilmiyorum ama... off..." dedi sıkıntılı bir şekilde. Çok kötü bir şey miydi? Peki neden daha önce söylememişti?
Uzanıp elini tuttum. Mavileri mavilerimle buluştu.
"Söyledikten sonra üstelemeyeceksin söz mü?"
"Söz gibi"
"Söz ver düzgünce."
"Off... tamam söz."
"Annemle babam geçen ay boşanacaklardı. Ama fikirlerinden döndürmeyi başardım."
"Ne! Bunu bana nasıl söylemezsin!" Baran'ın elini hışımla bıraktım.
"Seni üzmek istemedim fıstığım."
"Bunu bilmeye benim de hakkım vardı."
"Sonuçta vazgeçtiler olumlu tarafından bakalım."
"Neden öyle düşünmüşler?"
"Üstelemeyeceğine söz vermiştin!"
Olçum elimin üzerine elini koydu. Kalbim meraktan ve korkudan hızlı hızlı atarken bir an göğüs kafesimden çıkacağını düşündüm. Sakinleşmem gerekiyordu. Neden böyle bir karar aldıklarını aklım almıyordu. Aralarında ne olmuştu ki?
"Bunu sonra konuşacağız." dedim. Omuz silkti. Kaşlarımı çattım.
"Olçum sıra sende." Eren'in hatırlatmasından sonra Olçum'a döndüm.
"Beren bu itiraf olacak biraz." merakla mavilerim kahveleriyle buluştu. "Hatırlıyor musun? Çimler de otururken yanına Furkan piçi gelmişti. Sonra Eren gelmişti yanına." dedi. Başımı hatırlıyorum anlamında salladım. "Bunu demesi için Eren'i ben gönderdim." dedi. "O gün çok merak ettim. Hala ne diyecekti bilmiyorum. Pisliksin yaa." koluna vurdum. Sırıttı.
O sırada kapı açıldı ve kapıda annem gözüktü. Hepimiz birden ona döndük.
"Yatın demedim mi be... Eren?" annemin şaşkın bakışlarıyla birlikte hepimiz kahkaha attık. Güzel bir geceydi. Annem gelince Eren'e Olçum'un yatağının yanına bir yatak daha hazırladı. Herkes yatmak zorunda kaldı. Ben de odama gelmiştim. Belki başka zaman devam edebilirdik.
Fazla uykum var ve annemleri düşünemeden duramıyorum. Sanırım uyumak en iyisi olacak.
Zaten hep bir şeylerden kaçmak için uyumaz mıyız?
*******************************
X: iyi geceler :)
Beren: iyi gecelerr
********************************
▼
Öncelikle tüm kızların ve kadınların dünya kadınlar günü kutlu olsun sonsuza dek o güzel yüzlerinizin asılmaması dileğiyle💕
Kitabımız 5bin okunmaya ulaştı. Her şey için teşekkürler. O güzel kalbinize beni de sığdırdığınız için heyecanlıyım umarım bu kitabı okuyup sonuna kadar benimle olursunuz ve okuduğunuza değer. Eğer sizi mutlu edebiliyorsam ne mutlu bana✨
Bölüm bir gün erken geldi ama 2hafta boyunca belki bölüm atamayabilirim. Sınavlarım var. Sınavları olan herkese başarılarr
Bu bölüm hakkındaki yorumlarınızı belirtmeyi unutmayınn🙈💫
Önerilerinizi de buraya ekleyin🌼
Yorum yapınn sonuçta ücretsiz ve beğendiyseniz oylayınn🌈
Sizleri seviyoruğğm💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Sütüm [Texting]
Teen FictionX: Dudağının kenarında kalmış çikolatalı süt olabilirim? Beren: Galiba onu olan biri var... Yarı texting oldu neyse Başlama tarihi: 1 Temmuz 2019