O gün o halimizi gören Seren sinirle masadan kalkıp kantinden çıkmıştı. Artık sırada da benimle oturmuyordu. Kendini çok beğenmiş Derya pisliğiyle oturuyordu. Bende Eren'le oturuyordum.
Aslı teyze ile Tolga amca -Olçum'un annesiyle babası- bu akşam yola çıkacaklardı. Olçum onlarla vedalaştıktan sonra içeri girmiştik. Baran'ın odasına çıktık. Olçum Baran'la kalacaktı. Tabi biz bunu fırsata çevirip bu gece uyumayıp bir şeyler yapacaktık. Çok vaktimiz olacaktı geceleri oturmak için ama biz heyecanlanmıştık. Hemen bu gece yapmaya karar verdik. Olçum kıyafetlerini ve kitaplarını-öbür eşyalarını da- Baran'ın gösterdiği yere yerleştirdi. Ardından ikisi de playstation'ın başına geçmişlerdi. Yatağa oturdum. X'e mesaj atmayı düşündüm. Bunun için telefonu elime aldım.
*********
Beren: naber?
X: iyi sen?
Beren: eh işte...
X: Seren'i boş ver
Beren: boş vermeye çalışıyorum ama olmuyor
Beren: Seren'i Derya'nın yanında gördükçe deliriyorum
Beren: eğer bana bir kez olsun açıklama yapmama izin verseydi
Beren: her şey düzelebilirdi.
X: belki
Beren: acaba her şeyi Derya'yla paylaşıyor mu?
X: onu bilmem ama her şeyi en başından düşün.
Beren: neden?
X: dediğimi yap ve her şeyi baştan ele al. Sonra bana yaz.
Beren: tamam. Sonra sana haber veririm. Neden böyle söylüyorsun bilmiyorum ama teşekkür ederim
X: rica ederim meleğim
*********
Telefonu kapattım ve kendimi yatağa bıraktım. Benden neden böyle bir şey istedi bilmiyorum ama bunu yapacaktım. Belki bildiği bir şeyler vardı.
Sesli bir küfür kulaklarımda yankılanırken kalkarak iki deliye baktım. Baran oyunu kaybettiği için sızlanıyordu. Olçum ise gururla oyun kolunu havaya kaldırıp indiriyordu.
"Ben mutfaktan abur cubur getiriyorum. Mekanı hazırlaya koyun."
İkisi de başıyla beni onaylayarak kalktığında odadan çıktım ve aşağı indim. Annem mutfaktaydı. Beni görünce baştan aşağı süzdü. Huzursuzca yerimde kıpırdandım.
"Daha yatmıyor musunuz?"
"Az sonra falan yatarız." Tabi ki bu bir yalandı.
Dolaba yöneldiğimde eliyle hızlıca kapattı.
"Üçünüzde artık yatıyorsunuz, genç bayan!"
Gözlerimi devirdim. "Anne yarın tatil. Geç yatsak sorun olmaz ki!"
"Hafta sonu diye öğleye kadar yatmak yok! Hadi yatağa!"
Yukarı çıktım ve Baran'ın odasına girdim. Elimi boş görünce kaşlarını çattılar.
"Annem uyumamızı söyledi ama biz yatmayacağız. Bunun için herkesin yatmasını bekleyeceğiz. Uyumuş numarası yapın. Ben aşağı sessizce inip alırım. Sonra buraya gelirim."
"Tamam. Geç kalma!"
"Tamam Baran."
Odadan çıktım ve odama girdim. İp askılı ve şort giydikten sonra yatağa yattım. Yarım saat sonra sessizce kapımı açıp merdivenlerden aşağı baktım. Evimiz iki katlıydı. Yukarıda üç oda vardı. Biri benim odam biri Baran'ın odası üçüncüde oyun odası gibi kullandığımız boş bir odaydı. Genellikle kalabalık arkadaş gruplarımızı ağırlardık. Annemlerin yatak odası aşağıdaydı. Bunun için şanslıydık çünkü yukarıda ne kadar ses yapsak da aşağıya gitmiyordu.
Sessizce aşağı indim. Annemler yatmıştı. Mutfağa giderek abur cuburları kucakladım. Hızlıca yukarı çıktım. Baran'ın kapısını açıp içeri koşmamla Olçum'un üzerine uçmam bir oldu. Haliyle abur cuburlar etrafa saçıldı. Kim bu yatağı kapının ağzına koydu!
"Oha çilli ne yapıyorsun!?"
Kendimi Olçum'un üzerinden kenara yuvarladım. Olçum'la Baran yattıkları yerde oturdu. Yerimden kalkmadan "Ben geldim."
Baran kalkıp kapıyı kapattı. "Gece başlasın o zaman!" Baran coşkuluydu. Bunu merak etsem de üşendiğim için başka anneden doğma bir diğer ikizi olan Olçum'un bizde kalacak olmasına vurdum bu sebepsiz coşkuyu.
"Dökülün bakalım!" sesimi çıkaran bendim. Kalktım ve oturdum. Ellerini açtıklarında çikolataları istediklerini anladım Baran'a fırlattım. Olçum yanımda olduğundan yataktan alıp ona uzattım. Kendi çikolatamı açıp bir ısırık aldım. Bu çikolata denen şey ne kadar mükemmeldi.
"Ben giriyorum söze." bunu diyen ikizimdi. Başımızı salladık. Konuşmaya devam etti.
"Seren'in ikiyüzlü olduğunu öğrenmiş olmadık mı?"
Gülümsemem yüzümde donarken başımı öne eğdim.
"Yani biraz" Olçum Baran'ı onaylamıştı. Belki de ben anlayamayacak kadar fazla aptaldım.
"Beren hâlâ daha Seren'in gerçek yüzünü görmedin mi? Sana nasıl davrandı unuttun mu hemen! Seni çok kırdı. Peki. Şuna ne demeli. Her teneffüs Derya'nın peşinde kıl kuyruk gibi dolaşması? İkizim şimdi Seren kimin tarafında gördük. Küçük bir yanlışlıktan dolayı hemen seni sattı." Baran sözlerinde çok haklıydı ama sanki biraz sert konuşmuştu. Ona açıklama yapmama bile izin vermemişti. Sonrasında da hemen Derya'ların yanında almıştı soluğu. Resmen benimle kavga etmeyi bekliyormuş gibi.
"Haklısın abi ama yani işte... Küçüklüğümüzün çeyreği onunla geçti. Bu kadar yakın olduğun insandan kazık yemek kolay değil! Ama söz veriyorum ikinize de onu unutacağım."
Olçum saçlarımı gülümseyerek karıştırırken ikizim de yanıma gelip yanağıma öpücük kondurdu. Kocaman gülümsedim. Çok şanslıydım yanımda oldukları için. Onları canımdan çok seviyordum. Onlar olmazsa bu hayatın bir anlamı olmayacak gibiydi. Zor zamanlarımızda hep beraberdik ve tüm güzel mutlu zamanlarımızı birlikte paylaştık. Sadece bu ikisine söylemiyorum. Eren aşkımın da değeri büyük.
"Off çok duygusallık bastı buraya! Baran bir şey anlatacak." Olçum somurtarak söylendi. Kıkırdadım. Sonra söylediği şey kafama dank etti! Bunlar benden bir şey saklıyordu. Baran bu sırada Olçum'un kafasına bir tane geçirdi.
Kaşlarımı çattım. Onlara benden bir şey saklamanın ne demek olduğunu gösterecektim. "Benden bir şey mi saklıyordunuz hem de sen ikizim öyle mi!?"
Baran başını öne eğerek ellerimi tuttu. "İkizim yemin ederim ben sana söyleyecektim. Cidden ya Olçum çeneni kapatsan ölür müsün?" Olçum ve ben kıkırdadık. "Anlat hadi merak ettim konu ne?" dediğim sırada telefonuma bildirim geldiğini gördüm. Mesaj Eren'dendi. "Bir dakika..."dedikten sonra mesaja cevap verdim.
************
Eren: BEREN DEMİR! DEMEK GECE YAPIYORSUNUZ VE BENİ ÇAĞIRMIYORSUNUZ ÖYLE Mİ?
Eren: BEN SENİ BİR DAHA ÇAĞIRIR MIYIM EVİME BARANLAR GELİR SEN GELEMEZSİN
Beren: Gamzelim, güzel gözlü Eren'İM. Ben dedim onlara onlar istemedi yoksa ben seni bırakır mıyım?
Eren: YEDİĞİMİ SANMA KÜÇÜK HANIM! PENCEREDEYİM. AÇ ÇABUK
Beren: Cidden mi?
Eren: Baran'ın penceresindeyim. Aç çabuk daha cidden mi diyor
Eren: Götüm dondu ya
************
▲
Bu bölümü nasıl buldunuzzz🍀
Yorumlarınızı bekliyorum🐣
Önerileriniz varsa lütfen benimle paylaşınn✨
seviliyorsunuzzz💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Sütüm [Texting]
Genç KurguX: Dudağının kenarında kalmış çikolatalı süt olabilirim? Beren: Galiba onu olan biri var... Yarı texting oldu neyse Başlama tarihi: 1 Temmuz 2019