1.2

290 31 45
                                    

Yavaşça kendimi geri çektim. Olçum'a baktım. O da üzgündü. Gülümsemeye çalışarak elini sımsıkı tuttum.

"Teşekkür ederim Olçum."

"Ne için?"

"Yanımda olduğun için..."

Güldü ve elimi sıktı. Gülünce çok yakışıklı oluyordu. Gözleri kısılıyor ve yanları kırışıyordu. Mükemmel gülümsemesi insanın kalbini ısıtıyordu. Daha önce hiç böyle düşünmemiştim. Onunla çoktandır tanışıyoruz ama sanırım bu kadar fazla incelememiştim. Yada sanırım ergenlik hormonlarım yaramazlık yapıyordu. Bende gülümsedim.

"Ahh... Çilli bu günlerde fazla dramatik konuşuyorsun."

Ne zamandır bana çilli demiyordu. Bu iyi gelmişti. Ne kadar çok kızsam da bu biraz hoşuma gidiyordu. Yani artık eskisi kadar takmıyordum. Kahkaha attım. Biraz sesli olmuş olacaktı ki kantindeki bütün gözler üstümüze döndü. Hatta Seren bile. Kızararak Olçum'a baktım. O da gülüyordu.

"Sen bana uzun zamandır çilli demiyor muydun? Arada sırada senin bana çilli diyerek beni kızdırman lazım sonra didişiriz. Senin böyle demeni yanii... Ne kadar kabullenemesem de... Özlüyorum."

Güldü.

"Yeter ki sen iste çillim"

Güldük. Kantindeki gözler biraz olsun bizi izlemeyi bırakmıştı. Seren hâlâ daha bize bakıyordu. Onu aldırmayarak yanımıza yaklaşan Eren'e selam verdim.

"Günaydın gamzeli"

Benim bu mutlu halimi görünce şaşırdı. Şaşırması normaldi. Sonra gülümsedi ve öbür yanıma sandalye çekip oturdu.

"Günaydın mavili"

Yanağına öpücük kondurdum. Tam ağzını bir şey söylemek için açtığı sırada Olçum kaşlarını kaldırarak 'kapa çeneni' mesajı verdi.

"Baran nerde?"

"Gelir biraz sonra erken kalkmıştım da... Ya daaa.... Sanırım uyumadım. Baran'a yürümek istediğimi söyledim. O da izin verdi."

Kollarını iki yana açtı. Beni beklediği kesindi. Kollarımı açarak kucağına atladım.

"Kızım yavaş düşücez!"

Kahkaha atım. Olçum kıskanç bir bakış attı.

"Benle sarılmıyorsunuz!"

"Sende gel"

Eren beni öbür koluna aldı ve Olçum'a yer açtı. Olçum da üstümüze atlar gibi sarılınca yere düştük. Hepimiz yere düşünce kahkaha atmaya başladık. Etraftakiler şaşkınca bize bakıyordu. İyi ki altıma Baran'ın ceketini bağlamıştım yoksa eteğim daha çok açılırdı. Hemen eteğimi düzelttim ve ayağa kalktım. Ellerimi iki eşek sıpasına uzattım. İkisi de elimi tutar tutmaz birbirlerine baktılar ve anlaşmışlar gibi aynı anda beni yere çektiler. Çığlık eşliğinde üstlerine düştüm. Ruh hastası psikopatlar!



Biliyorum geç attım. Kusura bakmayın haftaya sınavlarım var ve onlara çalışmaktan pek bir şey yapamıyorum. Haftaya sınavlarım olacağı için diğer bölüm haftaya değil yarın gelecekkk. Yine şarkı bırakıyorum medyaya dinleyebilirsinizz. Sınavları olanlara başarılarrr💖

Evettt bir bölümün daha sonuna geldikk🌼

Nasıl buldunuzz🙈 Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn

Önerilerinizi lütfen yazınn🐼

Seviliyorsunuzz💕

Çikolatalı Sütüm [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin