Steve Rogers: I

385 8 0
                                    

Voorafgaand:

"Ik heb je echt al lang niet meer gezien!" Zei je. "Ja, wil je anders een keer dat leuks doen?" Vroeg Steve akward. "Ja, lijkt me leuk!" Zeg je en je pakt een papiertje en een pen.

Y/N Y/L/N
Y/P/N

Je gaf het papiertje aan Steve en gaf hem een knipoog. Toen liep je weg, Steve bedust achterlatend.

Jullie hadden al een aantal keer afgesproken. Maar vandaag hadden jullie voor het eerst bij Steve thuis afgesproken. Je vindt het enorm spannend, maar het zou wel goed moeten komen.

Toen je bij Steve aanbelde deed hij al binnen een paar seconden open. Die had achter de deur zitten  wachten. "Hoi Y/N!" Zei hij. "Hey Steve!" Zei je. "Kom snel binnen, het is buiten erg koud!" Zei Steve. "Ja, dat klopt!" Zei je en je stapte snel Steve's huis binnen. Het was een gezellig klein woninkje en hij had het heel leuk ingericht. "Leuk huis!" Zei je terwijl je je jas ophing. "Dank je wel. Ik heb gekookt, ik hoop dat je het lekker vindt!" Zegt Steve. "Wat is het?" Vroeg je terwijl je Steve naar de keuken volgde. "Kippensoep!" Zei Steve trots. "Klinkt lekker in ieder geval." Zeg je. "Ik hoop ook dat het lekker is." Zei hij toen hij de deksel van de pan optilde. Toen verdween de lag van Steve ineens. Toen de geur van de soep zich door de kamer verspreide trok je je neus op. Het rook héél zuur. "Hij is verpest!" Zei Steve met een beteuterd gezicht. Hij deed de deksel weer op de pan en keek verdrietig naar beneden. "Awh, wat jammer!" Zeg je en je geeft Steve een trootsknuffel. Hij slaat zijn enorme armen om je heen en legt zijn hoofd in je nek. "Ik had zo mijn best gedaan!" Zei hij. "Ik weet het." Zei je. Toen tild Steve zijn hoofd op en keek je diep in je ogen aan. Hij pakte je hoofd vast en sloot zijn ogen. Jij deed hetzelfde en jullie drukte elkaars lippen op elkaar. "Dan gaan we toch wat anders halen?" Vroeg je aan Steve. "Maccie?" Vroeg Steve met een grijns. "Maccie!" Zei je. "Ik ruim de soep wel op. Dan kunnen we zo weg!" Zei Steve en hij pakte de pan soep. Toen ging hij naar de wc om hem weg te gooien. Jij pakte Steve's en je eigen jas. Steve kwam ook al terug met een lege pan en zette die in de afwasmachine. Toen gingen jullie met Steve's auto naar de Mac. Door de drive. Hij bestelde een grote friet, aardbeien milkshake en een BigMac. Jij bestelde een cheeseburger menu met cola en friet. Jullie mochten doorrijden naar het volgende raam en daar wachten. "Ik vind het nu eigenlijk niet zo erg dat de soep is verpest." Zei Steve lachend. "Haha, ik ook niet. Nu heb ik tenminste een kus van je gekregen!" Zei je en je keek naar Steve. "Wil je er anders nog een?" Vroeg Steve. "Dat zou wel lekker zijn!" Zei je. Toen legde je je hand op zijn kaak en gaf hem een kus. "Dat was wel lekker ja!" Zei je lachend. Het raam ging open en jullie bestelling werdt gegeven. Steve betaalde en jullie reden weg. "Zullen we een filmpje pakken?" Vroeg Steve. "Als je een leuke weet, go ahead!" Zei je. Toen reed Steve naar de bioscoop  toe. Jullie parkeerde en namen het eten mee naar de bioscoop. Jullie hadden een rugtas mee, dus je kon het makkelijk mee nemen. "Welke film?" Vroeg Steve. "Ehm, Lion King?" Vroeg je. "Sure!" Zei Steve. Hij kocht de tickets en jullie gingen naar binnen. Jullie konden gelijk de zaal in en op jullie plekje plaatsnemen. Je pakte jullie eten uit de tas en maakte het pakketje open. Je gaf Steve's burger en friet aan hem. "Mn milkshake?" Vroeg hij. "Eerst een kusje." Zei je. Steve gaf je een enorme zoen en grijnsde toen. "Nu dan?" Vroeg hij. "Vooruit!" Zei je en je gaf hem zijn milkshake. Toen startte de film en begonnen jullie te kijken.

Avengers Preferences (Lemon)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu