Thor Odinson: I

263 4 2
                                    

Voorafgaand:

"Heimdall kan alles zien, letterlijk alles. Dus hij weet al waarvoor Loki komt. En hij weet ook dat jij zo aan het lachen was." Legde Thor uit. "Maar je lach is wel schattig." "Awh, dank je wel!" Zei je. "Misschien moeten we samen een keer iets leuks doen?" Vroeg Thor. "Lijkt me geweldig!" Zei je.
Op de Bifrost stond een Heimdall te lachen omdat Loki aan kwam en hij zag dat Thor met je zat flirten...

Vandaag was er weer een afspraakje, samen met Thor. Loki was er ook al achter gekomen dat jij met Thor uit ging, maar niet dat je ook zijn lijfwacht was. Je ging dus op weg naar Thor's appartementje. Toen klopte je op de deur en Thor deed open. "Hallo Y/N. Kom binnen!" Zegt Thor. Je stapt naar binnen en ziet dat er een soldaat naast de deur staat. "Ik heb een super leuk plannetje voor vandaag!" Zegt Thor blij. "En dat is?" Vraag je. "We gaan naar Midgard!" Zegt Thor. "Midgard?" Vraag je. "Wacht even." Zeg je dan. Je draait je om en richt je tot de soldaat. "Verlaat ons voor een momentje." Zeg je tegen hem. "Ja mevrouw!" Zegt hij en hij gaat op de hal staan, dan sluit hij de deur achter zich dicht. "Thor! Fucking Midgard!" Zeg je. "Ik heb ook nog een baan! Ik kan hier niet zomaar weg! En wat gaan we doen als we daar zijn? En hoe lang blijven we daar? Wat als ik ineens opgeroepen wordt? Daar moet je even over nadenken Thor!" Zeg je. "Maar ik heb er over nagedacht! Je gaat mijn vrienden in Midgard ontmoeten. We blijven daar voor twee dagen, als er niks tussen komt. Je wordt niet opgeroepen, dat heb ik allemaal geregeld." Zegt Thor trots. "Hoe heb je dat geregeld?" Vraag je achterdochtig. "Ik heb je laten promoveren tot generaal!" Zegt Thor trots. "O mijn god." Zeg je terwijl je je ogen daar boven slaat. "Thor, lieverd. Kun je even goed luisteren?" Zeg je en je pakt Thor's handen vast. "Ik kan dat nog lang niet aan. Ik moet dan naast Odin staan om hem de beste beslissingen te laten maken. En wat is het dan met onze relatie? Veel mensen zullen het raar vinden dat ik eerst een relatie met jou krijg en dan, hop, in een keer generaal van het hele leger van Asgard wordt." Zeg je. "Bent!" Verbeterd hij je. "En heel weinig mensen weten dat wij een relatie hebben. Alleen mama, Odin, Heimdall en Loki." Zegt Thor. "Daar heb je het al, Loki. Ik vindt het een enorm leuke schoonbroer, maar hij is niet altijd te vertrouwen." Zeg je. "En wat heeft Odin ervan gezegt?" "Hij vindt het geweldig. Dat ik een krijger als vrouw krijg. Daarnaast vindt hij het goed, als ik jou een goede krijger vindt. Dan wil hij jou wel als zijn generaal!" Zegt Thor. "Oké, laat dan maar. Zullen wij dan naar de Bifrost en dan naar Midgard gaan?" Vroeg je. "Ja, laten we gaan." Zei Thor. Toen drukte hij zijn lippen op die van jou. Jullie hadden al vaker gezoend, maar het werdt steeds beter. Je deed de deur open en stapte naar buiten. "Je mag weer naar binnen, maar wij gaan weg. Dus als je wil mag je naar je kapitein en je af melden. Van de generaal." Zei je. "Ja mevrouw!" Zei de man en hij salueerde even. Toen draaide hij zich om en liep weg. "Wacht even!" Riep je nog. De man draaide zich om en keek je vragend aan. "Wat is je naam beste man?" Vroeg je. "Micheal mevrouw." Zei Micheal. "Veel plezier met je vrije dag Micheal." Zei je. "Dank u wel mevrouw!" Zei hij. Toen draaide hij zich om en liep weg. "Aardige mensen." Zei je en je draaide je om naar Thor. Hij had Mjönier al gepakt en deed de deur achter zich dicht. "Ja, ik heb best aardige lijfwachten." Zegt Thor. Jullie liepen naar beneden, naar de regenboog brug. "Ik heb geen zin om te lopen." Zegt Thor. "Spring op de rug." Hij hurkt voor je naar en je klimt op zijn rug. De grote blonde man staat op en zwaait met zijn hamer. Dan vliegen jullie samen de brug over. Al echt heel snel komen jullie bij de Bifrost aan. Heimdall zit daar al op jullie te wachten. "Midgard dus?" Vroeg hij. "Klopt!" Zei Thor. "Ga maar vast klaar staan!" Zei Heimdall. Je pakte Thor's hand vast. "Het is niet zo spannend hoor." Fluisterde hij in je oor. Jullie hingen voor de grote poort staan. Heimdall stak zijn zwaard in een gleuf en draaide hem om. Toen ging te poort open en kwam er een soort bariëre van allerlei kleurtjes en lichtjes. Thor trok je mee daarin.
Toen stonden jullie ineens midden in Midgard...

Avengers Preferences (Lemon)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu