Voorafgaand:
"Jij moet je baardje eens een keer bijscheren!" Zei je en je pakte Tony's hoofd vast om hem eens goed te bekijken. "Doe het zelf dan!" Zei hij, meer als een grapje dan dat je het echt moest doen. "En ik ga het nu ook doen!" Zei je. Je pakte de tondeuse en ging op Tony's blote borst zitten. Zodat hij niet meer weg kon. Je zette de tondeuse aan en pakte Tony bij zijn kaak. Hij deed er niks tegen, hij wist dat hij toch niet zou winnen. Je werkte de kantjes bij en bekeek toen het resultaat. Het zag er best wel goed uit. Je zette de tondeuse uit en legde hem neer op het nachtkastje. Toen gaf Tony een zoen. "Ja, dat kust wat beter!" Zei je. "Kunnen we nu dan gaan ontbijten?" Vroeg hij ongeduldig. "Ja hoor." Zei je.
"Heb jij iets te doen vandaag?" Vroeg Tony aan je. "Nee, alleen werken. En dat doe ik al." Zeg je. "Oké, zullen we dan eerst een uur gaan trainen en dan er op uit gaan?" Vroeg Tony. Jij had ondertussen een croissantje in je mond gestopt. Je knikte om aan te geven dat je er mee eens was. Toen slikte je het croissantje door. "Lijkt me leuk!" Zei je. Tony gniffelde een beetje omdat jij niet goed uit je woorden kwam.
Toen jullie aangekleed waren gingen jullie richting de trainingscomplexen.
Daar aangekomen hadden jullie een zaal voor jezelf kunnen regelen. Daar stond een boksring, een paar boksballen en een kast vol met workout spulletjes. "Zullen we startten met een simpele warming up?" Vroeg Tony. "Oké, verzin jij maar iets." Zei je, dat was een enorme fout. Binnen de kortste keren zat je All Black runs te doen. 5 op, 5 af. Je startte met een push-up, per keer werd het meer. Daarna rende je naar de andere kant en deed je een sit-up. Dat verhoogde ook per keer. Toen rende je terug naar de plek waar je een push-up had gedaan. Daar deed je jumping squads. Toen rende je weer naar de plek waar je een sit-up had gedaan. Daar deed je een push-up en dan een jumping squad. Elke keer verhoogde het dan met een. Nu deed je dus twee push-ups, twee sit-ups, enz. Tony en hij waren er twintig minuten mee bezig. Toen was je helemaal bezweet, Tony was dat ook. "Zullen we even een pauze houden?" Zei Tony en je knikte. Je pakte je fles en dronk er een paar slokken uit. Tony deed hetzelfde. "Potje knokken?" Vroeg je aan Tony met een grijns. "Niet zeuren als ik weer win." Zei je. Tony knikte en jullie deden de handschoentjes weer aan. Jullie stapte in de ring en je liet je handen voor je hoofd zakken. Tony deed hetzelfde. "Klaar?" Zei je. "Af!" Riep Tony en jullie liepen naar elkaar toe. Toen draaide jullie rondjes om elkaar heen, als leeuwen die wachten voor de prooi. Maar jullie wachtte tot de ander aanviel. Toen hield Tony naar je uit en je ontweek hem makkelijk. Je pakte zijn hand en je gaf hem een stomp in zijn buik. Tony schoot ineen, maar je had zijn hand nog vast. Die trok je achter Tony en je haakte zijn been weg. Toen viel hij op de grond. Je ging bovenop hem zitten, zodat hij niet meer weg kon. Hij keek je aan met zijn puppy ogen. Toen gaf je hem een kus. "Oké, dat is het wel waard om te verliezen." Zei Tony toen. Je lachte en hij naast hem liggen. Tony legde zijn arm onder je hoofd, zodat je een beetje een kussentje had. Je kroop tegen Tony aan en deed je hand onder zijn shirt. Je voelde zijn sixpack en je streelde eroverheen. Je zag dat hij van je aandacht genoot. Toen verpeste Jarvis het. "Meneer, inkomend telefoontje." Zei hij. "Ik neem hem wel." Zei je. "Hallo, Y/N Y/L/N. Assistent van meneer Stark waar kan ik u mee helpen?" Zei je. Je had je hand nog steeds onder Tony's shirt. "Hallo, ik ben Cameron Stane. Journalist van The New York Times." Zei Cameron. "Ik wou een afspraak maken voor een interview met meneer Stark." Je keek naar Tony en hij knikte. "Ik heb nog een aantal plekjes vrij in de agenda. Dat dacht u van volgende week donderdag om 14:00." Zei je. "Dat is goed." Zei Cameron. "Oké, u kunt zich dan bij de balie melden." Zei je. "Tot ziens!" "Tot dan." Zei Cameron en de hing op. "Waarschijnlijk over die roddels." Zei Tony. "Denk ik wel." Zei je. "Ik moet binnenkort gaan stoppen met me voorstellen als jou assistent. Meer als je vriendin." "Klinkt wel goed." Zei Tony. "Zullen we verder gaan trainen?" Jullie stonden op en liepen naar de boxballen toe. Daar oefende je een paar stoten en Tony hielp je daar bij. Na het trainen ruimde jullie alles op en gingen nog even zitten. Je ging in kleermakers zit in de ring zitten, dat was de zachtste vloer. Tony sloeg zijn benen en armen om je heen en hij ging tegen je aan zitten. Toen ging zijn hand onder je shirt. Hij streelde met zijn vingers rondjes op je buik. Heel rustgevend en opwindent tegelijk. Tony legde zijn hoofd op je schouder. Jij legde jou hoofd op die van hem en je viel bijna in slaap. Het was heerlijk.
JE LEEST
Avengers Preferences (Lemon)
Fiksi Penggemar⚠ Ik ga verhalen uit dit boek herschrijven. In het nieuwste hoofdstuk kun je lezen hoe je kunt helpen! ⚠ Bevat: Tony Stark Steve Rogers Bruce Banner Thor Odinson Loki Laufeyson Natasha Romanoff Clint Barton