Voorafgaand:
Nu Bruce erachter was gekomen dat je wel shitaury gif in je bloedbaan had gekregen. Daarom moest je enorm lang blijven voor onderzoek. Dat vondt je niet zo erg, want Natasha bezocht je elke dag om te vragen hoe het met je ging. Jullie waren al goede vriendinnen geworden en je was erachter gekomen dat Natasha Bi is. Jij ook, dus dat zou niet zo'n ramp zijn. Je genoot elke keer van haar aandacht en zij genoot van jouw aandacht. Dat merkte je. En elke keer dat ze er niet was miste je haar. Het was zo'n geweldige vrouw.
Je mocht eindelijk het ziekenhuis van Shield uit. Maar je ging Natasha wel missen. De Avengers waren er ook, om afscheid te nemen. Je had ondertussen ook een nieuw baantje gekregen als de barista en bartender van de Avengers. Je kon Natasha dus nog vaker zien. Je had ook nog kunnen oefenen met drankjes maken terwijl je opgenomen was. Je had dus veel nieuwe dingen kunnen proberen en laten proeven. Je had ook voor iedere Avenger een eigen drankje gemaakt. Daarnaast had je nu een eigen barretje en je zou morgen beginnen. In de Avengers Tower. Het heette: Avengers Coffie. Afgekort: AC. Niet heel origineel, maar wel een leuke naam. Maar vandaag kon je weer terugkeren naar je appartementje. Niet ver van de Avengers Tower vandaan. Je pakte je spullen bij elkaar en zag toen dat er iemand in de deuropening stond. Toen zag je het, het was Natasha. "Ik wou je even dag komen zeggen." Zei ze vriendelijk. "Dat is lief!" Zei je. Je wist niet zo goed wat je moest zeggen. "Zal ik je anders helpen? Ik heb toch niet zo veel te doen." Zei Natasha lachend. Haar lach was zo schattig! Je kon het niet weerstaan. Je begon ook te lachen. "Weet je? Er is iets wat ik een tijdje wil zeggen." Zei Natasha. "Wat dan?" Vroeg je. "Ehm... Ik weet niet hoe ik het moet zeggen." Natasha stamelde even. "Ik hoop niet dat het onze relatie die we nu hebben verbreekt. Ik vind het namelijk heel leuk enzo." Je voelde dat ze het spannend vind. "Vindt je me leuk?" Flapte het eruit. Kut, dat had je niet moeten zeggen. Ja nu heb je het verpest! "Ja!" Zei Natasha. "Echt?!" Vroeg je. "Ja, ik ben verliefd op je. Al een tijdje. En ik vind het enorm lastig om te zeggen!" Zei Natasha. "Maar, ik ben ook verliefd op jou..." Zei je. "Whoa! Meen je dat?" Vroeg ze ongelovig. "Ja." Zei je kort. Je wenkte dat ze naar je toe moest komen. Je gaf haar een enorme knuffel en je voelde haar handen om je nek. Je voelde tranen prikken achter je ogen. Nu niet huilen, dan leek je zwak. Niet tegenover de sterke Natasha. Toen je pas voelde dat je niet ging huilen kon je los laten. Toen keken jullie elkaar diep in de ogen aan. Natasha boog naar je toe en gaf je een enorme zoen. Je pakte haar heupen vast en trok haar naar je toe. Ze sloeg haar armen om je heen en je genoot van haar lippen op die van jou. Toen lieten jullie los. "Dank je wel." Zei je. "Alsjeblieft." Zei Natasha gniffelend. Je voelde dat er iemand anders was en je keek naar de ingang van de kamer. Daar stond Tony in de deuropening. "Dus toch!" Zei hij. "Wat?" Vroeg je. "Ik dacht al, die twee gaan iets krijgen." Zei Tony. "O ja. Tony 'ik kan de toekomst voorspellen' Stark." Zei je met een grijns. "O, we gaan zo spelen dus? Y/N 'ik vindt Natasha niet leuk maar toch wel' Y/L/N." Zei Tony. "Maar ik wou afscheid komen nemen van mijn favoriete barista!" "Dank je wel, meneer Stank." Zei je. Rodhes had iedereen vertelt over de postbode die hem Tony Stank noemde. En nu was het een grapje onder de Avengers. "O, hou op!" Zei Tony. "Ik ga je wel missen hoor Tony!" Zei je en je gaf hem een knuffel. Ondertussen waren Steve en Bruce ook al aangekomen. Je zag ook dat Clint in de deuropening verscheen. "Is Thor naar Asgard ofzo?" Vroeg je. "Ja, hij moest helaas eerder weg. Loki is weer onrust aan het scheppen in Asgard." Zei Steve. "Jammer, ik had hem nog wel even willen zien." Zei je. "Maar het is fijn dat jullie er zijn!" Je gaf iedereen een afscheids knuffel en pakte toen je tas. Iedereen liep mee, de lift in. Lekker krap, maar dat maakte niet uit. En toen je beneden kwam stonden er ineens heel veel mensen. Toen zag je Thor in het midden staan. Je herkende alle mensen als mensen die bij of Shield of de Avengers werkte. "Een afscheids feestje!" Zei Natasha in je oor. "Oh, dank jullie wel!" Zei je blij. Iedereen wou dat zeggen, maar toen kwam Clint ertussen. "Nou, Y/N. We hebben veel meegemaakt en toen bedacht Steve hier om een afscheidsfeest te geven. Toen hebben we dat heel snel in werking gezet en nu hebben we een feestje." Zei Clint. Je keek verbaasd rond over wie er allemaal waren. "Geef je tas maar." Zei Bruce. "Die brengen we naar je nieuwe appartement!" "Wat?" Vroeg je. "Ja! Je hebt een huisje hier!" Zei Natasha. "Dank jullie wel!" Zei je en je gaf Bruce je tas. Hij stapte de lift weer in en ging naar boven. Jullie feestte de hele dag door. Ook al was het niet echt een afscheidsfeestje.
JE LEEST
Avengers Preferences (Lemon)
Fanfiction⚠ Ik ga verhalen uit dit boek herschrijven. In het nieuwste hoofdstuk kun je lezen hoe je kunt helpen! ⚠ Bevat: Tony Stark Steve Rogers Bruce Banner Thor Odinson Loki Laufeyson Natasha Romanoff Clint Barton