Wat vindt hij/zij leuk aan jou

230 2 0
                                    

Tony Stark:
Dat je zo normaal bent. Je houdt niet van Tony omdat hij geld heeft of omdat hij beroemd is. Daar houd hij van.
Samen trainen. Je vindt het altijd heel relaxed om samen te trainen met Tony, dat vindt hij heel leuk

Steve Rogers:
Je bezorgsaamheid. Altijd als Steve op missie is ben je altijd bezorgd over hem. Dat vindt hij heel schattig.
Je trekjes. Hij vindt dat je altijd hele schattige trekjes hebt, ook al heb jij het zelf niet veel door

Bruce Banner:
Je onderzoek gezicht. Altijd als je op iets concentreert dan trek je een gek gezicht. Dat vindt hij heel schattig.
Je lach, altijd lach je heel schattig volgens hem.

Thor Odinson:
Je krijgers mentaliteit. Hij vindt het enorm tof dat jullie samen vechten, dat vindt hij ook wel schattig stiekem.
Je kunt tegen hem in slaap vallen. Zo'n klein en kwetsbaar ding, dat dan toch veel voor hem waard is.

Loki Laufeyson:
Jij kijkt langs de dingen die hij heeft gedaan en vindt je niet minder leuk daardoor.
Je geniet er van als je met zijn haar mag spelen. Daar geniet hij stiekem ook wel van.

Natasha Romanoff:
Je eigenaardigheid om Natasha's kleren te stelen. Elke keer als ze in je kast kijkt kan ze minimaal twee kledingstukken van haarzelf vinden.
Je liefde voor sporten. Jullie trainen elke keer samen en dat vindt ze enorm leuk.

Clint Barton:
Dat je hem elke keer Clinton noemt, ook als het niet hoeft. Dat vindt hij enorm schattig.
Je liefde voor dieren. Hij ziet dat je in Asgard je dieren enorm mist, dus hij probeert je elke keer op te vrolijken.

Avengers Preferences (Lemon)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu