Voorafgaand:
"D2 naar D4." Je deed dat je gevraagd werd en verplaatste ook weer een eigen zet.
Jullie gingen zo voor een tijdje door, todat Loki gewonnen had. Het was een hele leuke middag geweest en je voelde dat de sweer wat gezelliger werd tussen jullie. Toen ging je naar huis. Daarvoor nam je uitgebreid afscheid van hem.Je was al heel lang elke dag bij Loki langs gekomen. Vandaag had je besloten om hem vrij te laten. Dat was je missie. Je trok een zwarte sweater en een zwarte broek aan. Je moest niet opvallen. Je had ook een rugtas vol nodige spulletjes, als je met Loki moest vluchten. Waaronder 'aardse' kleding voor hem. En elastiekjes om zijn haar vast te maken. Dat zou normaler zijn op aarde dan lang haar los laten. Je pakte de rugtas in en liep naar Loki's cel. In de gang stonden ineens heel veel Shield wachters. Wat was dit? Je ging net om het hoekje staan en keek even om. Toen zag je dat Tony, Thor, Steve en Bruce er ook stonden. Je kon de rest niet vinden. Ze hadden ook een koffertje vast. Je zag ook dat er een Shield soldaat zich bij de groep aansloot. Toen zag je hem: Loki. Hij had zijn handen in boeien en een soort mondkapje om zodat hij niks kon zeggen. Daarnaast werdt hij goed beveiligd. De grote groep liep naar de liften toe. Je kon beter de trap snel nemen dan nu een andere lift nemen. Je rende naar de trapen toe en rende van de trap af met twee treden tegelijk. Je viel elke keer bijna van de trap af.
Toen je op de onderste verdieping was aangekomen verstopte je je achter de balie. Daar stond namelijk niemand en het was best centraal. Je zag dat Loki en zijn escorte uit de lift kwamen. Ze stonden stil bij de deur om wat te overleggen en Loki stond wat achteraan. Je kroop iets meer naar hem toe, omdat hij dicht bij de balie waarachter jij lag stond. Toen ineens gebeurde er van alles. Tony viel ineens neer en zijn Arc-reactor begon te knipperen. Hij had het doosje vast, die viel dus op de grond. Open gevouwen voor Loki. Toen zag je wat erin zat, de tesseract! Loki had je er veel over verteld en over de kracht die het ding had. Thor snelde naar Tony toe en liet daarbij Loki los. Loki maakte daar gebruik van een dook naar de tesseract toe. Je zag wat hij wou doen en stond op. Loki had de tesseract al te pakken en stond op het punt om weg te transporteren. Hij had het systeem al in werking gezet. Toen pakte je zijn arm vast, zodat je mee ging met de telerportatie. Jullie gingen een blauw gat in en gelijk weer eruit. Toen keek Loki om naar je en je zag dat hij schrok. Je deed zijn mondkapje af en voordat hij iets kon zeggen drukte je je lippen op die van hem. Toen je los liet keek Loki bedust. "Wat? Hoe? Waarom?" Loki kon het allemaal niet verwerken. "Ik weet het ook niet." Zei je. "Wil je alsjeblieft eerst mijn handboeien los maken? Dan kan ik beter praten." Zei Loki. "Kom maar!" Zei je en je pakte een sleutel uit je tas. Toen maakte je Loki's boeien los. "Is dat wat fijner?" Vroeg je. Als antwoord sloeg Loki zijn armen om je heen en gaf hij je een enorme zoen. Toen hij los liet keek je pas om je heen. "Waar zijn we?" Vroeg je. Je had ook een beetje het gevoel dat je het koud begon te krijgen. "Jotunheim." Zei Loki. Hij sloeg zijn mantel ook om jou heen om je warmer te maken. "Vertel je verhaal alsjeblieft." Zei hij. "Oké, ik had gisteravond dus besloten dat ik je vandaag zou gaan bevrijden. Omdat ik het heel zielig vindt dat je vast zit enzo. Maar toen ik vanochtend je wou komen ophalen stonden er ineens allemaal mannetjes voor je cel. Dus ik dacht zo van: shit, ze gaan je weg halen. En toen ik Thor zag wist ik dat je naar Asgard ging, daar zou ik dus nooit kunnen komen. Dus ik had besloten dat ik via jou en Thor mee naar Asgard ging. Ik wou je namelijk alsnog bevrijden. Maar toen gebeurde er van alles en ik pakte je vast. En toen waren we hier." Zei je. "Ja, dit is de plek waar ik geboren ben." Zei Loki. "Maar alles is verwoest door Odin." Het leek alsof Loki er enorm moeite mee had. "Hier kunnen we niet blijven." Zei hij tenslotte. "We gaan ergens anders heen. En wel nu!" Zei Loki. "Pak je spullen." Je pakte je tas en deed die op je rug. Toen pakte je Loki's hand vast. Hij pakte met zijn vrije hand de tesseract vast. Toen gingen jullie de blauwe poort weer in. Naar een andere plek...
JE LEEST
Avengers Preferences (Lemon)
Fanfiction⚠ Ik ga verhalen uit dit boek herschrijven. In het nieuwste hoofdstuk kun je lezen hoe je kunt helpen! ⚠ Bevat: Tony Stark Steve Rogers Bruce Banner Thor Odinson Loki Laufeyson Natasha Romanoff Clint Barton