Clint Barton: I

210 4 0
                                    

Voorafgaand:
Je was steeds vaker bij Clint omdat je de vorderingen moest volgen. Jullie waren ook steeds vaker met zijn tweeën alleen. Daar genoot je enorm van. Totdat Tony tussen jullie beide kwam. Hij wist ondertussen dat je Clint leuk vindt en hij zit je er continu mee te plagen. Dat vondt je niet zo erg, als het moest stopte hij ermee. Hij zat Clint ook te plagen ermee. Maar alsnog genoot je van de weinige tijd die jullie samen hadden. Hij kwam je ook steeds vaker opzoeken en helpen met het werk. Want de koeien moest gemolken worden. Jij hielp hem ook. Ook omdat de andere niet zo veel van de boerderij af wisten. Dus jullie hadden wel veel tijd in de boerderij samen. Daar genoot je erg van.

Je werdt wakker van gebons op de deur. Je liep naar beneden in je pjama en deed de deur open. Daar stond Clint. "Spullen pakken, Loki is achter onze locatie gekomen en hij komt er nu aan." Zei hij. Hij zag eruit alsof hij dagen niet geslapen had. Je had voor de zekerheid al een tas gepakt, in het geval dat je snel weg moest. "Kom binnen. Kun jij anders de koeien loslaten?" Vroeg je aan Clint. Jullie hadden dat afgesproken. Dan kon je gaos wekken en daarin ontsnappen, daarnaast zouden ze het niet lang overleven als jij weg was en Loki kwam eraan. Clint knikte en rende de achtedeur uit. Jij rende naar boven en kleedde je aan. Toen je uit het raam keek zag je dat de koeien al vrijgelaten waren. Je pakte je rugtas en gooide die op je rug. Toen rende je naar beneden en pakteje een broodje. Hij was al belegd en je stopte hem in je mond. Toen kwam Clint binnen. "Laten we gaan!" Zei hij en je volgde hem. Je deed de deur achter je op slot, je wist namelijk niet of je wel of niet terug kwam. Toen rende jullie naar Clint's huis. Tussen de koeien door. Daar stonden Natasha, Bruce, Steve, Tony en Thor al te wachten. "Waar gaan we nu heen?" Vroeg je. "Asgard!" Zei Thor. "Loki kan daar alleen via Heimdall komen en hij laat dat niet toe. Dus daar zijn we hopelijk het veiligst." "Kom mee, we gaan naar buiten." Zei Steve. Daar gingen we in een kringetje staan en Thor keek omhoog. "HEIMDALL! HAAL ONS NAAR ASGARD!" Riep Thor. Toen kwam er een lichtstraal jullie kant op en werden jullie erin meegezogen. Toen belande jullie in een metalen kamer. Iedereen behalve Thor viel om. "Watjes!" Zei hij lachend. "Je hoeft volgende keer niet zo te schreeuwen Thor!" Zei een getinte kan met dreadlocks. Hij had gele ogen en een heel tuniek aan. "Sorry Heimdall..." Zei Thor beschaamd. "Maar laten we naar onze kamers gaan! Odin weet al dat jullie hier zijn." Thor liep naar de regenboog brug toe en jullie volgde hem allemaal.
Toen jullie aangekomen waren bij de kamers hadden Steve en Tony al een indeling gemaakt. "Thor gaat in zijn eigen kamer. Natasha en Bruce, Clint en Y/N, Tony en Steve." Zei Steve. Clint en jij kozen een kamer uit. Alle kamers hadden alleen een tweepersoonsbed, dus jullie moesten wel bij elkaar in bed slapen. Je keek rond en zette je tas neer aan een zeide van het bed. "Claim!" Zei je. "Haha, ik kon niet eens kiezen!" Zei Clint. "We moesten van Thor ook nieuwe kleren uitkiezen. Omdat we te Midgardse kleren aanhebben. En je moet een Asgardse variant op je naam bedenken. Voor jou lijkt mij A/Y/N wel grappig." Zei Clint. "Die is leuk ja! Wat dacht jij van Clinton?" Vroeg je. "Claim!" Zei Clint. Je keek ook in de klerenkast en pakte daar een zwarte rijbroek uit. Daaronder bruine rijlaarzen en een donkergroen shirt. Je vond ook een zwarte mantel met een donkergroene binnenkant. Je kleedde je om waar Clint bij was. Dat vond je niet zo erg, je was toch niet naakt. Toen je je kleren aan had keek je om en zag dat Clint ook zijn kleren aan had gedaan. Hij had een paars-zwart tuniek aan. "Ziet er goed uit!" Zei je. "Jij ook hoor!" Zei Clint. Je liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. "Ik ben zo blij dat jullie mij in vertrouwen heb genomen. Ik zou niet weten wat ik anders had moeten doen." Zei je. Clint sloeg zijn armen om je heen en knuffelde je terug. Toen hij los liet gaf je hem ineens een kus. Zomaar, uit het niets. Nouw, dat is ook weer niet waar. Maar je hakte ineens de knoop door. Nu of nooit. Je pakte Clints gezicht vast en hij trok jou dichter naar je toe. Toen je los liet keek je hem aan. Hij had een enorme grijns op zijn mond. Toen schoot je in de lach. "Wat is er nou?" Vroeg hij quasi onschuldig. "O, ik hou van jou!" Zei je. Je legde je hoofd op zijn schouder en genoot van zijn warmte. "Ik heb trouwens een dolk bij me. Die moet je even om je riem doen." Zei Clint. Je liet hem los en hij pakte iets uit zijn tas. Een dolk van dertig centimeter. Die stak je in je riem. Hij hield er ook een recurvenboog uit, met een pijlenkoker. Die hing hij op zijn rug. Toen gingen jullie samen naar Thor's kamer. Daar hadden jullie afgesproken.

Avengers Preferences (Lemon)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu