Clint Barton: II

150 4 0
                                    

Voorafgaand:
Toen hij los liet gaf je hem ineens een kus. Zomaar, uit het niets. Nouw, dat is ook weer niet waar. Maar je hakte ineens de knoop door. Nu of nooit. Je pakte Clints gezicht vast en hij trok jou dichter naar je toe. Toen je los liet keek je hem aan. Hij had een enorme grijns op zijn mond. Toen schoot je in de lach. "Wat is er nou?" Vroeg hij quasi onschuldig. "O, ik hou van jou!" Zei je. Je legde je hoofd op zijn schouder en genoot van zijn warmte. "Ik heb trouwens een dolk bij me. Die moet je even om je riem doen." Zei Clint. Je liet hem los en hij pakte iets uit zijn tas. Een dolk van dertig centimeter. Die stak je in je riem. Hij hield er ook een recurvenboog uit, met een pijlenkoker. Die hing hij op zijn rug. Toen gingen jullie samen naar Thor's kamer. Daar hadden jullie afgesproken

Jij en Clint liepen samen over halen van het paleis van Asgard heen. Hand in hand. Je zocht Thor's kamer. Toen trok Clint je ineens mee. Hij zag een deur openstaan en hij dacht dat hij daar een stem uit hoorde. Jullie hadden samen getraind om een soort sluipschutters te worden. Dat kwam nu dus goed van pas. Clint legde zijn vinger op zijn mond om aan te geven dat je stil moest zijn. Je schudde de boog rustig van je schouder af en legde een pijl aan. Clint liep eerst zonder de kamer in te kijken naar de andere kant. Toen deed hij hetzelfde. Je zette je capuchon op. Clint volgde je en hij stak zijn ringvinger op. Rookbommen, we zouden ze naar buiten roken. Je knikte en pakte er twee uit je zak. Toen hoorde je de stem van Tony uit de kamer komen. "We moeten wel echt oppassen." Zei hij. Clint telde op zijn vingers af. Toen hij bij nul aan kwam trok je een pinnetje uit de bom. Clint deed hetzelfde bij een andere bom. Die rolde jullie de kamer binnen. Vlak daarna kwam de tweede bom. "Wat is dat gelui-" Steve kon zijn zin niet afmaken. De bommen ontplofte en de vier Avengers die in de kamer waren rende eruit. Clint en jij gingen achter de Avengers staan. "Liggen, neus naar de grond. We zijn met twintig man, allemaal tot de tanden bewapend." Zei Clint in zijn stemvervormer. De Avengers deden wat ze gevraagd waren en je zag dat Tony, Bruce, Steve en Natasha op de grond lagen. "Handen op de rug, laat al je wapens zien." Zei Clint. Hij gaf je een knikje om aan te geven dat je de wapens moest gaan pakken. En binnen de kortste keren had je de wapens van Steve en Bruce. Je wist dat Natasha ging aanvallen, dus die ging je nu doen. Je zette je knie op haar rug en pakte een van de wapens. Een pistool. Toen draaide ze zich ineens om zonder geluid. Ze wou je slaan, maar je ontweek gemakkelijk. Je pakte haar polsen en je schudde je capuchon af. Toen keek je haar aan. Ze herkende je en er leek een flits van woede in haar ogen te zien. Toen keek ze naar links waar Clint stond. Hij legde zijn vinger op zijn mond als teken dat ze stil moest zijn. Toen ging je van haar af en Clint gebaarde dat ze overeind moest komen. Je wees Tony aan, hij had zijn wapens nog. Maar hij was te sterk voor jou. En Natasha wist hoe ze hem moest behandelen. Maar ze deed het niet zoals normaal, ze ging net iets anders tewerk. Ze legde haar knie over zijn hoofd heen. Zodat die niet meer omhoog zou komen. Toen gaf ze een touwtje aan je en ze wees naar zijn voeten. Je bond zijn voeten vast. Toen zette Natasha haar ellebogen in zijn ribben. Zodat hij niet veel met zijn armen kon bewegen. "Verdomme, Loki." Hoorde je hem mompelen. Natasha pakte alle wapens die ze wist te vinden en gooide die zachtjes verderop de gang in. Toen ging ze van hem af. Tony bewoog zijn vingers even, naar hij kreeg toen gelijk een trap van Natasha. Ze ging toen naast Clint en jou staan. "Opstaan, niet omhoog kijken." Zei Clint in de stemvervormer. De Avengers volgde hen en stonden allemaal op. Steve spartelde nog even tegen maar kreeg toen een schop in zijn ribben. "Omdraaien." Zei Clint. "Hoofd omhoog." Zei hij toen zonder stemvervormer. Steve, Tony en Bruce keken omhoog. Ze hadden enorm boze blikken, todat de zagen wie er achter het plan zat. "Fucking hell." Zei Tony. "Omg, dit was zo geniaal!" Zei je. Clint, Natasha en jij begonnen te lachen. "Volgende keer: deur dicht. Jullie wapens liggen daar." Zei Clint en hij wees de hal in. Mopperend pakte de jongens hun wapens. Toen Clint en jij uitlegde wat er gebeurt was moesten ze er ook wel om lachen. Toen gingen jullie op weg naar Thor.

Avengers Preferences (Lemon)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu