Bruce Banner: I

285 3 0
                                    

Voorafgaand:

"Ik zocht iemand waar ik mee samen kon werken." Zei Bruce.
Jullie hadden de hele dag goed samen gewerkt en hij liet je inschrijven bij Shield. Je was officieel lid van Shield.

Je was had al een aantal keer buiten het werk om met Bruce afgesproken. Het was altijd heel gezellig en je keek uit naar het volgende afspraakje. Maar eerst moesten jullie samen een dagje werken. Dat werdt ook wel leuk. Jullie hadden nu hopelijk een manier gevonden om de steen uit de scepter te halen. Die gingen jullie vandaag proberen. Gelijk op de scepter. Omdat het overal werkte. Je liep het lab in en zag dat Bruce achter zijn laptop zat. "Hoi!" Zei je. "Hoi Y/N!" Zei Bruce blij. Je zette je tas onder de kapstok en je deed je lapjas aan. "Zullen we gelijk beginnen?" Vroeg Bruce. "Kom maar!" Zeg je. Jullie zette een veiligheidsbril op en jullie zette alle spullen klaar. Jullie hadden besloten om het omhulsel van de steen met een laser kapot te maken. Dat haden jullie geprobeerd bij een aantal dingen, dus het moest wel goedkomen. De laser stond klaar en jullie hadden de scepter op een goede plek gezet. "Klaar?" Vroeg Bruce. "Klaar!" Zei je. Je zette je bril wat steviger op. "3." Zei Bruce. Je zette je schrap. "2." Je pakte de scepter wat beter vast. "1." Duwen! "0!" Zei Bruce en hij zette de laser aan. Je duwde de omhulselt van de steen onder de laser en draaide het een beetje rond. Toen viel er iets lichtgevend uit. Bruce deed de laser uit en keek ernaar. Toen kwam hij langzaam omhoog. "Het is gelukt." Zei hij ongelovig. Je begon te juigen en te springen. Bruce kon het nog steeds niet geloven. Jullie gaven elkaar een knuffel van blijschap. Toen keek je Bruce diep in zijn ogen. Ze waren zo mooi bruin. Je kon wel wegsmelten. Maar toen gebeurde er iets anders. Hij drukte zijn lippen op die van jou. Je voelde ineens allemaal vlinders in je buik vrijkomen. Wouw dat voelt geweldig. "Het is ons gelukt." Zei hij nog eens. "Je kunt het nog steeds niet geloven, hé?" Vroeg je. "Nee, nog steeds niet." Zei Bruce.

Avengers Preferences (Lemon)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu