Voorafgaand:
Je wist wel dat Midgard anders was, maar zo anders. Nee dat had je niet verwacht. Thor deed de tv aan, om te kijken of er iets speciaals was. Toen zag je jezelf op tv. "Twee grote mensen met wapens zijn gesignaleerd in New York. Vlakbij de Avengers Tower. Ze dragen middeleeuwse kleren en de een heeft een hamer. De andere draagt een schede met een lang zwaard erin. Ze hebben lange haren. De ene heeft blonde haren en de andere heeft H/C haren. Er wordt gevraagd om op te passen voor ze. De Avengers hebben nog niet gereageerd op dit incident. Maar verwacht is dat ze dat vanmiddag bij de persconferentie dat gaan doen." "Dat zijn wij." Zei je. "Ja, Midgardians zijn overal bang voor." Zei Thor. "Laten we ons maar gaan omkleden."Thor deed een spijkerjack aan met daaronder een donkerblauw shirt. Hij had een zwarte broek aan en zwarte sneakers. Hij had zijn haar in een knot gedaan. Jij had een sweater aan gedaan. Daaronder een zwarte broek en ook zwarte sneakers. Je deed je haar in een staart en je had een paar ringen omgedaan. Je had ook een mes onder je trui gedaan. In een schede op je zeide. Je kon hem niet heel snel pakken, maar je het hem wel bij je. Thor nam een paraplu mee, je wist dat als hij dat wou dat de paraplu in Mjönier kon veranderen. Toen gingen jullie naar Tony toe. Voor het avondeten. "We kunnen nu toch wel een koppel zijn?" Vroeg je. "Ja, omdat mensen mij niet undercover kennen." Zegt Thor. Je knikte en jullie liepen door. Toen pakte je Thor's hand vast en hij trok je dichterbij. Jullie liepen zo samen naar Tony's appartement.
Toen jullie daar aankwamen klopte Thor op de deur en Tony deed open. "Welkom jongens!" Zei hij vrolijk en hij gebaarde dat jullie naar binnen mochten komen. Hij had de tafel gedekt en er stond iets heerlijk ruikend op. "Y/N, dit is Pepper. Pepper, dit is Y/N." Zei Tony. Je gaf een knikje aan de vrouw die aan de tafel zat. "Jij moet dus Thor's vriendin en de generaal van Asgard zijn!" Zei Pepper en ze stond op. Ze liep naar je toe en gaf je een hand. "Welkom in huize Stark!" Zei ze. "Dank je wel!" Zei je.
JE LEEST
Avengers Preferences (Lemon)
Fanfiction⚠ Ik ga verhalen uit dit boek herschrijven. In het nieuwste hoofdstuk kun je lezen hoe je kunt helpen! ⚠ Bevat: Tony Stark Steve Rogers Bruce Banner Thor Odinson Loki Laufeyson Natasha Romanoff Clint Barton