Loki Laufeyson: III

167 2 3
                                    

Voorafgaand:

"Zullen we vanavond anders dat gevecht bekijken?" Vroeg Loki aan je. "Leuk!" Zei je. Loki keek vragend naar Val. "Ik ga vanavond al. Het hele stadium is uitverkocht en ik ga er gewoon met mijn schip boven hangen." Zei Val. "Ja, wij kunnen in de Grand tribune plaatsnemen. Daar is altijd plek voor ons." Zei Loki. Jij knikte, ook al begreep je niet echt waar het over ging. "Oké, ik zie jullie dan wel bij het eten!" Zei Val. "Tot dan!" Zei Loki. "Tot straks!" Zei je. Val verliet het appartement en sloot de deur achter haar. "Was het wel slim om tegen haar te zeggen dat ik niet Frigga ben?" Vroeg je aan Loki. "Ja hoor, ze is wel te vertrouwen. Het is eerder de vraag hoeveel tijd de Avengers nodig hebben om door te hebben dat jij weg bent." Zei Loki, daarbij keek hij nadenkend uit het raam.

Jullie hadden je omgekleed voor het avondeten. Loki had een lange donkerblauwe jas aan. Jij had een rode jurk aan. "Je ziet er geweldig uit." Zei Loki en hij sloeg zijn armen om je heup heen. "Jij ook." Zei je. Toen raakte jullie lippen elkaar aan. Zo bleven jullie een tijdje staan. Je genoot van de vlinders die in je buik opvlarderde. Toen lieten jullie los en je legde je hoofd op zijn hoofd. "Zal ik je haar invlechten?" Vroeg Loki lief. "Dat zou fijn zijn." Zei je. Je ging zitten aan een stoel en je voelde dat Loki achter je ging staan. Hij had een borstel gepakt en hij borstelde je haar voorzichtig. Je voelde zijn vingers door je haar glijden en je genoot ervan. Je sloot je ogen en je genoot van het gevoel.
Na een paar minuten was Loki klaar met je haar. Hij deed een stap naar achteren om zijn resultaat te bekijken. "Ziet er mooi uit." Je liep naar de spiegel om je haar te bekijken. Het zag er heel mooi uit. "Wow, dit is geweldig!" Zei je. "Hoe heb je dit geleerd?" "Vroeger bracht ik veel tijd in de stallen van Asgard door. Daar hielp ik altijd met het borstelen en kammen. Daar heb ik met behulp van mijn moeder en de stalhulpen heb ik leren vlechten. "Dus je gebruikt nu gewoon een paardenvlecht op mijn haar!" Zei je lachend. "Ja!" Zei Loki. "Zal ik jou haar nu dan doen?" Vroeg je. "Ja, maar niet iets opvallends doen, dat is tegen de regels." Zei Loki. "O, en daar hou jij n aan?" Vroeg je. "Dat is waar, doe maar!" Gaf hij toe en hij ging op de stoel zitten. Je ging achter hem staan en je hield de borstel door zijn haar. Het was heerlijk zacht en glanzend. Je hield je vingers er door heen en je voelde de apparte haren je handpalm strelen. Loki deed zijn ogen dicht van genot. Je pakte drie plukjes en vlechtte die in elkaar. Daar pakte je meer plukjes bij waardoor je Loki's haar aan het invlechten was. Toen je ongeveer een derde van zijn haar had ingevlecht maakte je van het haar dat in je hand lag de vlecht af. Toen pakte je een touwtje en maakte je de vlecht helemaal af. Je stapte naar achter om het resultaat te bekijken. Het zag er heel netjes uit. Je stapte toen weer naar de stoel en duwde Loki's hoofd een beetje naar achteren zodat Loki naar je keek. Toen gaf je hem een zoen. Hij pakte je hoofd vast en drukte zijn lippen op die van jou. "We moeten nu wel gaan. Anders komen we te laat." Zei hij toen. "Lets go!" Zei je en jullie liepen het appartement uit.
Toen jullie aankwamen bij het diner zagen jullie dat Valkery er al was. Maar de Grandmaster merkte jullie met iets eerder op. "Loki! Frigga! Welkom bij het diner! Loki, jij mag naast mij komen zitten. Frigga, jij kunt plaatsnemen naast Valkery. Die heb je al ontmoet volgens mij. Je mag naast haar gaan zitten!" Zei hij en hij gebaarde dat je snel naar je plek moest lopen. Dat deed je dus ook. Toen je achterom keek naar Loki en Grandmaster zag je dat Loki je na keek. De Grandmaster had zijn arm in hem heen geslagen en ze liepen nu samen naar Grandmasters troon. Je zag dat Loki je een knipoog gaf. Je glimlachte tereurig terug, toen liep je naar Val toe. "Hey! Ik ben zojuist hier neergezet door Grandmaster." Zei je. "Je bent van je 'broer' weggehaald en hier neergezet. Bij de meest geweldige vrouw van de wereld!" Zei Val grappend. "Zoiets ja." Zei je. "We gaan er wat leuks van maken." Zei Val.
Na het eten kwam Loki snel naar je toe. "Eindelijk!" Zei hij. "Samen." Je grinnikte en jullie liepen samen de zaal uit.
Toen jullie het hoekje om kwamen stopte Loki. Hij pakte je hand vast en hij trok je naar hem toe. Je sloeg je armen om zijn nek en je voelde zijn armen je heupen aanraken. Toen drukte je je lippen op zijn mond. Je voelde de vlinders in je buik opvliegen en je drukte je lippen nog iets harder op die van Loki. Je voelde dat hij er van genoot. Toen trekte jullie je terug. "Dat had ik even nodig!" Zei hij. "Haha, en hoe was het diner?" Vroeg je. "Zó saai!" Zei Loki. "Grandmaster was alleen maar aan het praten over hoe rijk, slim, knap en schattig hij was. Ik had echt even behoefte aan iets anders. Ik heb ook gezecht dat ik alleen kom als jij bij mij mag zitten vanavond." Loki keek je vastberaden aan, hij was enorm knap met zijn scherpe jukbeenderen en diepe blik. "Dat is lief. Wat heeft hij gezecht?" Vroeg je. "Dat je mag komen, maar hij was wel aan het tegenstribbelen." Zei Loki. "Oké, dan verwacht ik waarschijnlijk geen aandacht. Maar anders zoek ik Val wel op." Zei je. Loki knikte en hij liet je los, omdat hij iemand de hoek om hoorde komen. Hij stapte naar achter en hij sloeg zijn armen over elkaar. "Kom je nog?" Vroeg hij. Je zag de uitdrukking op zijn hoofd veranderde. Maar de blik in zijn ogen bleef hetzelfde. "Oké, lijd jij de dag dan maar!" Zei je zonder een blik te werken op diegene die de hoek om kwam. Loki liep weg en je volgde hem snel. Jullie kwamen snel Loki's appartement binnen en hij deed de deur snel dicht. "Eindelijk!" Zei hij en hij trok je naar hem toe. Je legde je handen op zijn rug en je gaf hem een zoen. "Laten we er op houden dat Grandmaster af en toe een asshole kan zijn." Zei je. "Dat klopt, maar hij houd ons wel in leven hier. We moeten hier gewoon een half jaartje een leven opbouwen. Dan kunnen we weg en ons eigen leventje opbouwen." Zei Loki. "Waar dan?" Vroeg je, nog steeds n handen op zijn rug. "Op een planeet die ik heb veroverd. We worden daar leiders van een rijk volk die in mij gelooft. We laten onze kinderen daar opgroeien en we worden daar oud! Het wordt geweldig!" Loki keek echt heel blij bij het idee. "Waarom kunnen we er nu niet heen dan?" Vroeg je. "Thor en de Avengers gaan daar als eerste zoeken als ze mij kwijt zijn. Thor weet namelijk dat ik die planeet bezit en dat ik er op wil wonen. Na een half jaar zijn ze die planeet zeker vergeten." Zei Loki. "Oké, als we daar maar veilig aan kunnen komen." Zei je. "Ik heb de Tesseract daarvoor." Zei Loki met een grijns rond zijn lippen. "Natuurlijk." Zei je. "Maar dat vindt ik wel goed! Ik hoop dat ik het hiet een half jaar overleef." Loki moest lachen. "We moeten uiteindelijk het toch wel aan Grandmaster uitleggen. Doen we denk ik de laatste week." "Dat is goed." Zei je en toen gaf je Loki een zoen. De vlinders voelde je in je buik opvlarderen. Loki trok je naar hem toe en je legde je hand op zijn kaak. Zo heerlijk. Je voelde dat Loki genoot. Een geweldige zoen...

Avengers Preferences (Lemon)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu