פרק 7.

3K 198 79
                                    

נ.מ סם.

אנחנו יושבים על הדשא ומדברים בזמן ששלושת השומרים החדשים עומדים במרחק קצר ממנו.

"תגידו" אלכס לוחש ואנחנו מביטים בו. "אתם חושבים שזה נכון?"

"מה נכון אלכס?" רון שואל.

"שהם.. רצחו את האבות שלהם.." הוא אומר

"אני לא חושב אבל גם אם כן זה לא אמור לשנות פה משהו." רון עונה לו. אני מהנהן בהסכמה ואלכס מושך בכתפיו

"שאלה קטנה." רון אומר "מי זה הנער שרץ לעברנו?" אני מסתובב במהירות. רון צדק. יש נער שרץ לעברנו.. שהוא בשדה הראייה שלי אני יכול לראות שזה ליאור.

היה ניראה שהוא בא לקפוץ אלי ולחבק אותי אבל תוך שניה הוא היה מורם מהקרקע ששחר מחזיק בצווארו. אני קם ורץ לעברם במהירות.

"שחר. תעזוב אותו!" אני אומר בקול ציווי. הוא מביט בי ואז עוזב את ליאור. אבל הוא לא הולך. הוא נישאר לעמוד שם.

ליאור מסדר את בגדיו ומביט בו במבט מתנשא קצת. המבט שלו משתנה שהוא מביט בי והוא מחבק אותי חזק

"מזמן לא נפגשנו" הוא אומר בשקט. ואני מחייך. אני מחבק אותו בחזרה שראשי טמון בכתפו. שאני מרים את הראש המבט שלי נתפס בשל שחר. הוא מביט בי במבט חודר. אני מרים גבה והוא מסיט את המבט ועוצם עיניים בדיוק כמו שקרה באולם.

אני מתנתק מליאור ופונה לשומר שלי.

"זה ליאור." אני אומר "הוא חבר שלי" הוא מרים גבה שהוא שומע את המילה חבר.

ליאור מניח על כתפי את ידו

"מה שאומר שהוא תפוס." הוא אומר בקול מתנשא קצת. אני מקמט את המצח. המבט של שחר משתנה מעט. והעיניים הירוקות והיפות שלו הפכו לאפלות וקרות.

"כל הכבוד" הוא אומר בקור. ואני מתכווץ במקומי. מסיבה כלשהי לא רציתי שידע זאת. אנחנו עוזבים אותו והולכים לשבת עם החבר'ה. אני יכול להרגיש את המבט של שחר עלי.

אנחנו מתיישבים והם מתחילים לדבר בזמן שאני רק יושב שם בשקט. מה היה המבט הזה? ולמה לעזאזל לא רציתי שהוא ידע שליאור חבר שלי? בכל זאת. הוא היה צריך לדעת מתישהו.. נכון? נכון.

אז למה זה הרגיש לי כאילו אכזבתי אותו? אני נאנח.. לעזאזל.

נ.מ כריס. (יהיו עוד נקודות מבט חוץ משחר וסם. כריס הוא הראשוןןן קולולו)

אני מביט בשחר שעדיין עומד שם. אני מביט בדניאל ומהנהן לעברו ואנחנו הולכים אליו.

"מה יש אחי?" אני שואל

"יש לו חבר" הוא אומר בקול מבולבל. אני מרים גבה.

"למה שזה יציק לך?" דניאל שואל.

"א..אני לא יודע.." הוא מביט בנו במבט מבולבל. הוא נראה אבוד.

מחשבה עולה בראשי ואני מחייך ומתקדם לעברו ומניח יד על כתפו, נשען עליו.

השדים שבארון. (boyxboy)Where stories live. Discover now