פרק 27

2.2K 154 125
                                    

אז היי.
איך עובר ההסגר? אתם מצליחים להישאר שפויים? כי אני שניה מלהשתגע.
הסיפור היה מוקפא לכמה זמן אבל הנה אני חזרתי. (ברוכה השבה)
איך עבר עליכם היום? מקווה שהיה לכם יום טוב.
ואם אף אחד עדיין לא אמר לכם את זה אתם יפים ומהממים ואני אוהבת אותכם.💜
תזכרו לאהוב את עצמכם בכל מחיר.❤️
ולפרק~

————————————
נ.מ דניאל
״זהו״ אני אומר. מביט באלכס רון וסם שיושבים על כיסאות מולי ומביטים בי בשקט

״זהו?״ אלכס שואל בקול נבגד ומרים גבה. אני מתכווץ.
״זהו?״ רון חוזר אחריו ומביט בכריס שלידי בקימוט מצח.
״זהו?״ סם אומר גם כן, מביט בשחר שנרגע, בשקט.
״זהו??״ הם חוזרים ואומרים ביחד.

״כן. זהו.״ אנחנו עונים להם

רון מניד ראש בשקט ועם מלמול קטן של ״בולשיט״ הוא קם מהכיסא ויוצא מהחדר.

״זה באמת מה שיש לך לומר לי?״ סם מביט בשחר בעצב. הוא קם ויוצא. אני מביט בו בשקט.

אלכס קם ממקומו ואני מסיט מבט מסם שיצא, לעברו במהירות. הוא מביט בי במבט מאוכזב גורם לי לקפוא ולהתכווץ קלות במקומי. הוא נד בראשו ויוצא גם הוא מהחדר בלי לומר מילה.
אני נאנח מרגיש כאילו קיבלתי אגרוף לבטן..

״לעזאזל״ כריס ושחר אומרים ואני מהנהן בהסכמה.
״לעזאזל״ אני חוזר אחריהם בהסכמה.

צחקוק קטן נשמע ואני מסובב את ראשי במהירות, מחפש אחר מקור הקול. שיין. הוא יושב מאחורינו על כיסא ומביט בנו בחיוך.

״נו.. נו.. נחשו מי הסתבכו עם אהוביהם?״ הוא אומר בחיוך

״אתה מדבר עלינו או עליך?״ שחר מרים גבה בחיוך

״כן, אני צריך להזכיר לך מי יצא מהחדר מקודם כועס?״ כריס מוסיף בחיוך.

החיוך שעל פניו של שיין נמחק ״לעזאזל״

״בדיוק״ כריס ושחר מחייכים בסכמה וחולקים כיף אחד עם השני.

אני מגלגל עיניים ומביט בשיין שנראה עצוב ״אל תדאג שיין,״ אני אומר ברוגע. הוא מביט בי במהירות ואני מחייך לעברו חיוך קטן ״יצא לי לשבת עם מארק כמה פעמים. הוא בחור נחמד. אני בטוח שהוא יסלח לך.. על מה שלא עשית..״

החיוך חוזר לפניו של שיין והוא קם ממקומו ״אתה צודק! אני אלך לנסות לדבר איתו עכשיו,״ הוא רץ ליציאה. שהוא מגיע הוא נעצר בפתאומיות ומסתובב לעברנו ״דרך אגב, למה שלא תעשו את זה גם כן? למה שלא תלכו לדבר עם הבני זוג שלכם? אני בטוח שאם תשבו ותסבירו להם למה אמרתם את הדבר המפגר שאמרתם הם יבינו ויסלחו לכם לא?״ הוא מסתובב ויוצא.

השדים שבארון. (boyxboy)Where stories live. Discover now