פרק 32.

2K 150 138
                                    

אזזזזזז מהה קורהה אנשיםםם שההסגר משגע אותם??
אז למקרה ואף אחד לא אמר לכם, אתם מהממים ואני אוהבת אותכם.❤️
אל תשתנו בשביל אף אחד. אתם הכי טובים שיש.💜
אנשים. ביום העצמאות הייתי בבית. למה? מה עשיתיייי?
אוףףף. מההה יקרההה בל׳ג בעומררר?????
באמת מה יקרה בל׳ג בעומר? איך נעשה מדורות? אמא.
טובב נחזור להתלונן על זה עוד מעט.
בואו נחזור לפרק החמוד שלנו~

****************

לעזאזל.
שחר צריך להפסיק להתגרות בו.

זה מה שדניאל חשב כשהוא צפה בו נותן אגרוף לשחר. דניאל הידק את ידיו לגופו. הוא כל כך רצה לרוץ לשם ולעצור אותו. לצעוק עליו שלא יעז להרים יד על הילד שלו. אבל הוא היה חייב לדחוף את הרצון הזה..

אם יתערב לא רק שזה יחמיר את עונשו של שחר, אלא שדניאל ילקח לצינוק לכמה ימים על ההפרעה. והוא לא יכל להרשות זאת.

אם הוא לא יהיה שם, מי ישמור עליהם?

דניאל נשם עמוק. מחליט להפריע שהבין שזה מחמיר.

״קירה,״ הוא צעק גורם לו לעצור עם המכות ״אני מאמין שהוא למד את הלקח. אם תמשיך כך לא נוכל לקחת אותו למשימה הבאה. תירגע.״

העיניים אחוזות הטירוף עברו משחר לדניאל. קירה עזב את שחר, זורק אותו על הרצפה ומתקרב לדניאל.
״אתה יודע שאני לא אוהב שמפשלים״ הוא לחש בקול אחוז טירוף. דניאל נשם עמוק, מונע מעצמו להירתע והביט לתוך העיניים שלו.

״אני יודע. אבל אתה מכיר את שחר. הוא לא יכול להיות בשקט.״ דניאל אמר

״הוא באחריותך דניאל,״ הוא אומר ״תגרום לו להפסיק.״ והוא עוזב.

דניאל רץ לשחר, מרים אותו וסוחב אותו למרכז הרפואה שלהם.
הוא משכיב אותו על המיטה ומביט ברופא שם.
״תטפל בו״ הרופא הנהן והתחיל בעבודה.

דניאל עזב את שחר והלך לעבר המיטה בה שכב כריס. הוא התיישב לידו והביט בכריס שישן.

״מה אני אעשה איתכם?״ הוא לחש.

הם פשוט אוהבים לסכן את עצמם. הם לא מקשיבים לו שהוא מדבר. והם מתגרים בקירה כמו שחתולים מתגרים בכלבים. זה לא יכול להמשיך ככה.

השדים שבארון. (boyxboy)Where stories live. Discover now