אזזז כמה מילים לפני הפרק.
הרעיון של הפרק הזה הוא לא שלי אלא של _Wolf_Oz_ .
הוא היה כזה וואי למארק חייב להיות בן זוג ואני הייתי כזה וואי צודק לגמרי יש לך רעיון ומפה זה המשיך.
והנה ברוב טובי המופלא הודעתי שהוא יהיה בן זוג של מארק הרופא שלנו.
אזזז תודהה רבהה לךך אישיי הטובב על הרעיון ועל הדמות החמודה שיצרת לנו.
כולם. נא להודות לו. תודה רבה.
ואני מניחה שהגיעה זמני לעוף מפה ולתת לכם לקרוא את הפרק. אז כן.
עפתי לי. ביי ביי ויום טוב.
ולפרק שלנו~=============
נ.מ שיין.
אני עומד מול המלך עם דמעות בעיניי
"בבקשה אדוני," אני מתחנן "להיות רופא זה חלום שלי מגיל קטן. אני מתחנן בפניך. תן לי את ההזדמנות להגשים אותו!"
"אני באמת מצטער שיין," המלך מביט בי בפנים עצובות "אני יודע כמה אתה חפץ בזה, אך איני רואה שום דרך שבה אוכל להכניס אותך לבית ספר לרפואה כלשהו מבלי שזה יעורר את חשדות העם. אני ממש מצטער אך זה ניראה שתצטרך לוותר הפעם על החלום הזה."
אני כורע על ברכי "בבקשה אדוני," אני בוכה "זה כל מה שיש לי. אני חייב את זה!!"
"שיין," המלך אומר ברכות "כל עוד אינך מסוגל לשלם על ההתמחות לפחות אפילו חצי מהתשלום אין באפשרותי את היכולת לעזור לך. וחוץ מזה, אתה צריך 12 שנות לימוד בשביל להיכנס לאחד מבתי הספר האלו."
אני משפיל מבט בכניעה.
מה עוד אוכל לעשות? באתי אליו בקביעות בבקשת עזרה, ניסיתי להיכנס לבתי ספר מסוימים אך אי אפשר.
בשביל להיות חלק מצוות רפואי מסוים צריך 12 שנות לימוד, ובשביל 12 שנות לימוד צריך להיות בבית ספר, ובשביל להיות בבית ספר צריך כסף.
ולי - אין כסף.
לעזאזל. אז מה אם אני עני? זה לא אומר שאצטרך לוותר על החלום הגדול שלי רק בגלל שזה עולה כסף. זה לא הוגן!!
אני קם מהרצפה במבט מושפל והולך בצעדים כבדים לדלת, יודע שהחלום הגדול שלי מתקטן מרגע לרגע.
"אני באמת מצטער שיין" המלך לוחש שאני יוצא.
הסליחה לא עוזרת לי אבל. רציתי לצעוק.שדה הראיה שלי מתמלא בדמעות שמתחילות לזלוג אחת אחת.
למה? למה זה קורה לי? למה דווקא לי? מה כבר ביקשתי? להצליח להיות רופא? להגשים חלו..-
מחשבותי נקטעות שאני מתנגש בגוש מסוים ואני מועד אחורה. ידי נשלחת קדימה, מנסה לתפוס משהו שיעצור את הנפילה, להפתעתי היא מצאה.
YOU ARE READING
השדים שבארון. (boyxboy)
Romanceשחר,דניאל וכריס. חברים עוד מילדות. כל אחד מהם גדל בבית מפורק ולכל אחד מהם יש את הבעיות שלו. והבעיה העיקרית שלהם היא שהם צריכים לשרת את בני המלוכה. סם, אלכס ורון. נסיכים, אחים וחברים טובים מאוד. הם גדלו לאושר ולשמחה ולכל אחד מהם יש את הבעיות שלו. וה...